Chidaneh.com placeholder image

از کجا موکت بخریم؟ معرفی مراکز خرید موکت

به قلم: کیمیا مرادی

اولین سوال برای افرادی که تصمیم می ­گیرند بخشی از خانه را با موکت بپوشانند، این است که از کجا موکت بخریم؟ همه ما به دنبال فروشگاهی هستیم که انواع مختلفی از موکت ­ها را داشته باشند و محصولاتی با کیفیت بالا ارائه دهد. شاید بهتر است قبل از اینکه به جواب سوال از کجا موکت بخریم برسیم؛ بدانیم که موکت خوب چه ویژگی­ هایی دارد؟ پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

قالیشویی ادیب

خانه پالاز
جدیدترین مدل‌های موکت پالاز
خانه پالاز

خرید بهترین موکت 

قبل از اینکه بخواهید به فروشگاه­ های موکت و فرش سر بزنید و با تنوع بالایی از محصولات روبرو شوید، باید ببینید بهترین موکت برای نیاز شما کدام است. زمانی که راجع به انتخاب خرید بهترین موکت صحبت می­ کنیم؛ همه چیز به شما بستگی دارد. بهترین موکت برای منزل شما ممکن است برای فضای دیگر و فرد دیگری انتخاب خوبی نباشد. پس اول باید با انواع موکت آشنا شوید و بررسی کنید که کدام موکت نیاز شما را برطرف می ­کند.

 

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید جدید‌ترین مدل‌های موکت در رنگ‌های مختلف
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

آرتا نقش تاک
موکت رولی تافتینگ آرتا
آرتا نقش تاک

نکته ­هایی برای خرید انواع موکت

هنگام خرید موکت توجه به نکته­ های زیر به خرید بهتر کمک خواهد کرد:

  • برای انتخاب موکت اتاق کودک؛ سالم بودن الیاف موکت اهمیت دارد. در نتیجه از انتخاب موکت­ هایی که احتمال حساسیت ­زایی دارند برای اتاق کودکان بپرهیزید.
  • موکت پرز بلند را برای فضاهای پرتردد انتخاب نکنید زیرا فرم و حالت خود را زود از دست می ­دهد.
  • در انتخاب طرح موکت به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید. موکت­ های با رنگ خنثی برای فضاهای مدرن مناسب هستند.
  • انواع موکت تایل برای دکوراسیون اداری مدرن می­ تواند انتخاب خوبی باشد.
  • اگر موکت را برای فضایی با مساحت بالا می­ خواهید؛ موکت رولی مقرون به صرفه ­تر خواهد بود.
  • برای فضایی که نیاز به تمیز کردن مداوم دارد، موکت کفپوش مناسبی نخواهد بود و بهتر است برای فضایی خشک انتخاب شود.
  • انواع موکت­ های پرزبلند را می­ توان به عنوان فرش در فضاهای مختلف منزل استفاده کرد.
  • خرید از مناطق بورس موکت امکان مقایسه قیمت ­ها را به شما می­ دهد.

 

آرتا نقش تاک
موکت تایل شش ضلعی آرتا
آرتا نقش تاک

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع رنگ‌های موکت ساده پالاز
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

قیمت انواع موکت

با دانستن همه­ ی اطلاعات مورد نیاز برای تهیه موکت؛ خرید بهتری خواهید داشت. این روزها که قیمت­ ها ثبات کمتری دارند، قیمت محصولاتی که قرار است خریداری کنیم؛ جزو اولویت­های هر خریدی شده است. ممکن است با توجه به کاربردی که فضا برایمان دارد به دنبال خرید موکت ارزان باشیم. قیمت موکت بر اساس ویژگی ­هایی که در بخش قبلی گفتیم تعیین می ­شود. بررسی انواع فروشگاه­ ها و تنوع محصولاتشان و پرس ­وجو راجع به قیمت موکت در بازار فرش و موکت به یک خرید درست کمک می­ کند.

مطلب پیشنهادی: قیمت موکت تایل، مناسب باشه اما با کیفیت!

 

دکوراسیون داخلی آژند و آمود
نماینده فروش موکت های خاص اروپایی
دکوراسیون داخلی آژند و آمود

خانه پالاز
انواع پادری‌های دوردوزی شده
خانه پالاز

راه­ های خرید بهترین موکت

شاید تا سال­های قبل؛ خرید حضوری از بازار فرش و موکت تنها راه تهیه موکت بود. ولی امروزه با گسترش فضاهای مجازی برای خرید مجازی کار آسانتر شده است. شما می ­توانید برای خرید موکت ارزان از روش­ های زیر به فکر خرید باشید:

خرید حضوری از فروشگاه­ های فرش و موکت:

اگر فرصت کافی دارید؛ و یا لازم می ­دانید که قبل از خرید، موکت را از نزدیک ببینید و کیفیت آن را بسنجید؛ می­توانید به بورس موکت و فرش سر بزنید و انواع طرح و رنگ موکت را مورد بررسی قرار دهید. و در نهایت بهترین آن را انتخاب کنید. بهتر است در ابتدا آدرس فروشگاه­ ها و بازار مربوط به فروش موکت و فرش را داشته باشید.

خرید مستقیم موکت از کارخانه:

ممکن است برخی از کارخانه­ های تولید موکت، شوروم­ ها و فروشگاه­ هایی در کارخانه داشته باشند که خرید از آنها مقرون به صرفه ­تر باشد. در این حالت واسطه حذف می­ شود و قیمت محصول کمتر خواهد بود. هرچند برای این کار باید زمان بگذارید و مسافتی بیشتر از فروشگاه ­های نزدیک محل زندگی را طی کنید.

خرید آنلاین از فروشگاه ­ها:

یک راه مناسب برای خرید موکت برای افراد پر مشغله که وقت کمی دارند، خرید آنلاین از فروشگاه­ های اینترنتی است. شما می­ توانید تصویر و قیمت انواع محصولات را در سایت ببینید و بدون حضور در مرکز خرید موکت و با پرداخت آنلاین، موکت برای شما ارسال شود. برای خرید اینترنتی، از سایت­ های معتبر خرید کنید.

مطلب پیشنهادی: موکت در دکوراسیون؛ کاربرد موکت در دکوراسیون منزل چیست؟

 

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
مدل‌های جدید موکت رنگی پالاز
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

از کجا موکت بخریم؟

یکی از مهم­ ترین معیارهای خرید از یک فروشگاه، اعتبار و قیمت­های مناسب آن است. در اغلب شهرها مناطقی برای فروش محصولات خاص مثل لوازم خانگی، پوشاک، فرش و مبل و… وجود دارد. تعداد زیادی فروشگاه در کنار همدیگر که در یک صنف هستند؛ امکان پرس و جو و گرفتن قیمت از چندین فروشگاه را به شما می ­دهد. همچنین در این صورت دست شما برای انتخاب طرح و رنگ موکت باز است و با صرف زمان کمتری می ­توانید بهترین گزینه را برای منزل انتخاب کنید بدون اینکه ساعت ­ها وقت بگذارید تا از یک فروشگاه تا بعدی را طی کنید.

پس برای خرید انواع موکت به بورس موکت و فرش در شهر خود سر بزنید. در شهر تهران بازار بزرگ تهران یکی از جاهایی است که می ­توانید موکت­ های مختلف با برندهای مختلف را در آنجا ببینید، ولی فروشگاه ­های معتبر زیادی در سطح شهر در شرق و غرب وجود دارند که موکت­ هایی با کیفیت مناسب دارند.

  • برای خرید پالاز موکت می ­توانید در تهران به نمایندگی ­های این موکت با نام خانه پالاز در خیابان­های آزادی، شریعتی، سهروردی، میدان رسالت، مولوی و ستارخان و راه آهن سر بزنید.
  • موکت ظریف مصور و یا موکت ایرانی پارس در شهرهای؛ تهران، اصفهان، مازندران، قم، خوزستان، فارس، البرز، بوشهر، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی نمایندگی دارد و برای خرید از این برند لازم نیست حتما به تهران بروید.
  • سپاهان موکت از جمله موکت­ های ایرانی است که در تهران و اصفهان نمایندگی دارد و همچنین شما می­ توانید در فروشگاه­ های اینترنتی مانند دیجی کالا، ایمالز و ترب و.. این برند را به صورت آنلاین خریداری کنید.
  • موکت نگین مشهد انواع متنوعی از موکت­ های چاپی در محصولات خود دارد و از طریق فروشگاه اینترنتی می­ توانید طرح های آن را ببینید و به صورت اینترنتی و از طریق سایت این برند خرید کنید.

 

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

فروشگاه موکت معتبر و خوب چه ویژگی­ هایی دارد؟

فروشگاه­ های معتبر و خوشنام در زمینه موکت ویژگی ­هایی دارند که باعث جلب نظر مشتری می­ شوند. برخی از ویژگی­ های یک فروشگاه­ خوب که می­ توانید با خیال راحت خرید کنید عبارتند از:

  • وجود کارشناس فروش: در اختیار قرار دادن اطلاعات محصولات مختلف توسط کارشناس باعث می­ شود شناخت بهتری راجع به انواع موکت داشته باشید.
  • کاتالوگ و نمونه کار: دسته­بندی و قرار دادن نمونه کاتالوگ­ از انواع موکت­ ها، به شما کمک می ­کند از نزدیک جنس موکت ­ها را ببینید و لمس کنید.
  • وجود تنوع در طرح و رنگ موکت­ ها: در این صورت به راحتی موکت مد نظر را خرید خواهید کرد.
  • داشتن ضمانت: برخی از برندهای معتبر گارانتی دارند و با این امکان خیال شما از خرید راحت خواهد بود.
  • قیمت­ های مناسب و تنوع قیمت: فروشگاهی که موکت­ های با کیفیت ولی با انواع قیمت داشته باشد دست شما را برای انتخاب باز می­ گذارد.

 

آرتا نقش تاک
موکت رولی تافتینگ آرتا
آرتا نقش تاک

خرید موکت ارزان

کلام آخر:

بهترین موکت با توجه به نیاز شما و شرایط فضایی که قرار است کفپوش موکت داشته باشد انتخاب می­ شود. در هر شهر فروشگاه ­هایی برای فروش انواع موکت با قیمت مناسب وجود دارد که با شناخت آنها می­ توانید خرید خوبی داشته باشید. اهالی فن چیدانه در زمینه فرش و موکت در کنار شما هستند و می­ توانند در خرید به شما کمک کنند.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه