Chidaneh.com placeholder image

خرید اینترنتی کاغذ دیواری: آموزش خرید آنلاین کاغذ دیواری

به قلم: حدیث حقیقت

کاغذ دیواری یکی از عناصری است که در زیبایی و جذابیت فضا تاثیر زیادی می گذارد. همچنین اگر تصمیم به تغییر فضا و یا رنگ کردن دیوارها دارید، کاغذ دیواری می تواند به راحتی جایگزین رنگ دیوار شود و این امکان را به شما می دهد که بدون آن که هزینه زیادی پرداخت کنید، به سادگی فضا را تغییر دهید. اما با توجه به اینکه در شرایط قرنطینه و وجود ویروس کرونا ممکن است اکثر شما تمایلی به بازار رفتن و گشتن مغازه های مختلف برای خرید کاغذ دیواری را نداشته باشید، در این مطلب از چیدانه به بررسی خرید اینترنتی کاغذ دیواری می پردازیم.

نکات خرید اینترنتی کاغذ دیواری

برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری، لازم است نکاتی را درباره آن بدانید و مطالعه کنید تا بتوانید خرید خوب و مطمئنی داشته باشید. این نکات عبارتند از:

سرویس خواب بالسا
  • انتخاب طرح مناسب
  • انتخاب جنس مناسب
  • فضای مورد نظر

انتخاب طرح مناسب

اولین نکته ای که در خرید کاغذ دیواری اهمیت دارد این است که کاغذ دیواری باید با فضا و دکوراسیون خانه شما هماهنگی و هارمونی داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی باعث دلزدگی شما شوند. برای مثال اگر فضای شما کوچک و کم نور است استفاده از کاغذ دیواری ساده با رنگ روشن گزینه مناسبی است چون کمک می کند تا فضا بزرگ تر و روشن تر به نظر برسد و اگر فضای بزرگی دارید که می خواهید کوچک تر دیده شود، کارشناسان دکوراسیون داخلی، رنگ های تیره و گرم را به شما پیشنهاد می دهند.

همچنین اگر وسایل استفاده شده در فضا طرح دار هستند، باید دقت کنید تا از خرید کاغذ دیواری طرح دار خودداری کنید زیرا ممکن است باعث شلوغ شدن فضا و به هم ریخته دیده شدن آن شود. بنابراین علاوه بر رنگ کاغذ دیواری، طرح های آن نیز اهمیت دارند و در خرید و انتخاب کاغذ دیواری باید به آن ها دقت شود:

  • کاغذ دیواری با طرح های کوچک باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شود، پس برای فضاهای کوچک مناسب است.
  • کاغذ دیواری با طرح های عمودی باعث می شوند سقف خانه بلندتر به نظر برسد در حالی که طرح های افقی کمک می کنند دیوارها پهن تر دیده شوند و فضای کوچک بزرگ تر دیده شود.
  • کاغذ دیواری با طرح های شلوغ و گل دار فضا را صمیمی تر و کوچک تر می کند و برای فضاهای بزرگ مناسب است.  
  • کاغذ دیواری با طرح های عروسکی و یا هندسی انتخاب مناسبی برای اتاق کودکان و نوجوانان هستند چون فضا را شاد و پر انرژی می کنند.

چالش انتخاب جنس مناسب در خرید آنلاین کاغذ دیواری

دقت کنید که جنس کاغذ دیواری به همان اندازه که طرح و رنگ آن اهمیت دارد، مهم است. پس در هنگان خرید آنلاین به آن دقت کنید. برخی از جنس های کاغذ دیواری عبارتند از:

  • کاغذ دیواری وینیل
  • کاغذ دیواری نانو
  • کاغذ دیواری پارچه ای
  • کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری وینیل

کاغذ دیواری وینیل یا PVC، قابل شستشو بوده و بسیار محکم و بادوام است، پاره نمی شود و روی آن خط و خش نمی افتد. پس برای اتاق کودکان انتخاب ایده آلی است.

کاغذ دیواری نانو

این جنس کاغذ دیواری توسط تکنولوژی نانو ساخته می شود و ویژگی های آن مانند کاغذ دیواری PVC است. به علاوه این ویژگی ها نیز از ویژگی های دیگر کاغذ دیواری نانو هستند:

  • عایق گرما و صدا
  • ضد حساسیت
  • مقاوم در برابر آفتاب
  • ضد دوده و کثیفی

مطلب مرتبط: کاغذ دیواری ضد آب، دیگه همه جا میشه استفادش کرد!

فروشگاه دکوراسیون داخلی دکولند
اجرای کاغذ دیواری در تهران
فروشگاه دکوراسیون داخلی دکولند

کاغذ دیواری پارچه ای

جنس کاغذ دیواری پارچه ای همان طور که از نامش مشخص است، پارچه ای می باشد. این کاغذ دیواری بسیار جذاب و زیبا بوده و مقاومت زیادی دارد. همچنین عایق صدا (آکوستیک) می باشد.

کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری کاغذی نازک بوده و قابل شستشو نیست. باید توجه کنید که به راحتی پاره می شود و دوام آن 2-1 سال است. کارشناسان اغلب این جنس کاغذ دیواری را برای اتاق کودکان پیشنهاد نمی دهند.

فضای مورد نظر

به فضایی که در آن کاغذ دیواری استفاده می کنید، توجه کنید. زیرا در این صورت و با در نظر گرفتن شرایط و خواسته هایی که از فضا دارید، می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید. برای مثال بهتر است برای اتاق خواب کاغذ دیواری با رنگ ملایم انتخاب کنید تا باعث صمیمی تر شدن فضا شود.

همچنین کاغذ دیواری که برای اتاق پذیرایی انتخاب می کنید باید با سبک دکوراسیون خانه هارمونی داشته باشد و ترکیب رنگی آن با رنگ وسایل داخل اتاق پذیرایی هماهنگ باشد. به علاوه شما می توانید برای فضایی با مبلمان ساده، کاغذ دیواری طرح دار و یا شلوغ را انتخاب کنید در حالی که این انتخاب در کنار مبلمان با پارچه های طرح دار انتخاب مناسبی نیست چون فضا را شلوغ می کنند.

این راهنمای خرید درباره انتخاب کاغذ دیواری را بخوانید.

مزایای خرید آنلاین کاغذ دیواری

همان طور که ممکن است تجربه خرید به صورت آنلاین را داشته باشید و درباره آن بدانید، خرید آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • حق انتخاب
  • افزایش قدرت خرید
  • دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات

 حق انتخاب بیشتر از مزایای خرید اینترنتی

خرید به صورت آنلاین دست شما را باز می گذارد و طیف وسیعی از انواع کاغذ دیواری را در اختیار شما قرار می دهد. حتی شما این امکان را دارید که از فاصله دور بتوانید خرید مورد علاقه خود را انجام دهید. امروزه خرید به صورت آنلاین بسیار افزایش یافته و دیگر نگرانی در این باره وجود ندارد. شما می توانید در کوتاه ترین زمان و تنها با چند کلیک خرید خود را به طور آنلاین انجام دهید. توجه داشته باشید که فروشگاه مورد نظرتان استانداردهای لازم را رعایت کند و در صورتی که در اندازه گیری ابعاد مشکل داشتید با مشاوره آنلاین در اندازه گیری راهنماییتان کنند.

افزایش قدرت خرید با خرید آنلاین

شما می توانید محصولات متنوعی را همزمان بررسی و با هم مقایسه کرده و سپس آن ها خریداری کنید، بدون آن که زمان زیادی را در خیابان ها و مغازه ها بچرخید و برای رفت و آمد و موارد دیگر مانند پیدا کردن جای پارک وقت و هزینه کنید. این مورد اهمیت زیادی دارد و توان خرید را برای شما افزایش می دهد. با خرید آنلاین کاغذ دیواری بدون شک طرح های بیشتری را قبل از خرید بررسی خواهید کرد.

دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات با خرید اینترنتی کاغذ دیواری

خرید به صورت آنلاین هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارد و برای مشتریان و صاحبان فروشگاه آنلاین مزیت بسیار خوبی به حساب می آید. شما می توانید در هر لحظه و هر مکانی، اقدام به انتخاب و خرید اینترنتی کاغذ دیواری کنید.

در پایان

فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات دکوراسیون داخلی است به دلیل تنوع محصولاتی که دارند کمک می کند تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند به راحتی خرید بکنند. به علاوه می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان در این فروشگاه ها بصورت آنلاین به بهترین کیفیت و در کمترین زمان بهره ببرید. نظرات و تجربیات خود را درباره خرید آنلاین کاغذ دیواری با چیدانه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه