Chidaneh.com placeholder image

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری، انتخابی برای تمام دکوراسیون ها

به قلم: حدیث حقیقت

کاغذ دیواری یکی از عناصر دکوراسیونی است که به جذاب تر شدن فضای داخلی و دکوراسیون کمک زیادی می کند. علاوه بر آن جایگزین مناسبی برای رنگ دیوار است. کاغذ دیواری مدل ها و طرح های متنوعی دارد و بنابراین قابل استفاده در هر فضایی است. همچنین افراد با هر سلیقه ای می توانند مدل و نوع دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند. در این مطلب از وبسایت چیدانه به بررسی پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری می پردازیم.

مطلب مرتبط: نکات کلیدی در خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا

chidaneh ad banner

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده
diamondکاغذ دیواری آیدی

همان طور که در بالا اشاره شد می توان از کاغذ دیواری برای زیباتر کردن فضا استفاده کرد. اما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه، باید دقت کافی داشت تا بتوان زیباترین و جذاب ترین فضا را ایجاد کرد. پس بهتر است قبل از خرید و انتخاب کاغذ دیواری با مطالعه و جستجو درباره آن اطلاعاتی پیدا کنید.

کاغذ دیواری طرح های متنوع و انواع گوناگونی دارد که انتخاب را برای شما راحت می کنند. اما متخصصین در مجموعه آیدی، کاغذ دیواری با زمینه ساده را که یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب کاغذ دیواری است، به شما پیشنهاد می کنند.

مطلب مرتبط: انتخاب کاغذ دیواری، بهترین لباس برای دیوار جان!

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری با زمینه ساده

کاغذ دیواری با زمینه ساده یکی از انواع پرطرفدار کاغذ دیواری است. از آنجایی که این نوع کاغذ دیواری هیچ نوع طرح و نقشی ندارد، کاربرد بسیار زیادی در سبک های مختلف دکوراسیونی دارد. رنگ ها و بافت های متنوعی که این نوع کاغذ دیواری دارد، از جمله بافت برجسته مات و براق، به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید رنگ و بافت مورد علاقه و ایده آل برای فضای دلخواه تان را انتخاب کنید.  

کاغذ دیواری زمینه ساده همچنین طرح های زمینه ی متنوعی دارد که عبارتند از:

  • بتونی
  • پتینه
  • گونی
  • سقفی
  • ساده

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری شیک و ساده
diamondکاغذ دیواری آیدی

قبل از آن که کاغذ دیواری با زمینه ساده را انتخاب کنید، باید به رنگ بندی وسایل و دکوراسیون فضای مورد نظرتان دقت کنید. زیرا هماهنگی و هارمونی رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون و وسایل اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت باعث می شود فضا شلوغ و آشفته به نظر برسد و بعد از مدت کوتاهی برایتان خسته کننده شود.

مطلب مرتبط: طرح کاغذ دیواری جدید، برای هال و پذیرایی

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده سبز زیتونی
diamondکاغذ دیواری آیدی

مزایای کاغذ دیواری با زمینه ساده

استفاده از کاغذ دیواری با زمینه ساده مزایای قابل توجهی دارد. برخی از مزایای کاغذ دیواری با زمینه ساده عبارتند از:

  • کاغذ دیواری با زمینه ساده ضخامت های متنوعی دارد.
  • انواع ضخیم آن در برابر ترک های عمیق دیوار مقاوم هستند.
  • انواع نیمه ضخیم آن کمک می کنند امواج دیوار کمتر دیده شوند.
  • کاغذ دیواری با زمینه ساده خسته کننده نمی شود.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • کاغذ دیواری با زمینه ساده جایگزین مناسبی برای رنگ است.
  • سرعت نصب آن حداقل ۳ برابر بالاتر از سرعت رنگ آمیزی است و از نظافت بالاتری برخوردار است.
  • برای تمام فضاها مناسب است.

مطلب مرتبط: بهترین کاغذ دیواری، همه چی رو برای خرید جنس بهتر بدون!

 

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده آبی پررنگ
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاربرد کاغذ دیواری با زمینه ساده

کاغذ دیواری با زمینه ساده کاربردهای زیادی دارد. به گفته متخصصین گروه آیدی، شما می توانید از این نوع کاغذ دیواری در فضاها و سبک های مختلف دکوراسیونی مانند سبک کلاسیک، سبک مدرن و سبک مینیمال استفاده کنید. سرعت نصب بالای کاغذ دیواری نسبت به رنگ کردن دیوار، باعث شده تا جایگزین مناسبی برای رنگ باشد. برای مثال هنگامی که می خواهید فضایی را در خانه یا محل کارتان در سریع ترن زمان تغییر دهید و در عین حال علاقه ای به فضاها و ترکیب های شلوغ ندارید، کاغذ دیواری ساده انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی برای شما خواهد بود.

همچنین می توانید از ترکیب کاغذ دیواری ساده به همراه نوع طرح دار آن برای فضاهایی که دوست دارید کمی متفاوت تر باشند استفاده کنید.

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده سبر کم رنگ
diamondکاغذ دیواری آیدی

متناسب بودن رنگ کاغذ دیواری و دکوراسیون

همان طور که گفته شد هماهنگی و هارمونی رنگ کاغذ دیواری با وسایل و دکوراسیون بسیار مهم است. اما ممکن است در انتخاب رنگ کاغذ دیواری دچار سردرگمی و ترس شوید. در ادامه به بررسی رنگ های متفاوت کاغذ دیواری و کاربرد آن ها در فضاهای مختلف می پردازیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای  فضای مورد نظرتان داشته باشید.

مطلب مرتبط: مدل کاغذ دیواری جدید، راهنمای طراحی شیک و قیمت بازار

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده مشکی
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری سیاه رنگ

استفاده از کاغذ دیواری سیاه ممکن است برایتان کمی ترسناک به نظر برسد و فکر کنید باعث ایجاد افسردگی و سردی در افراد و فضا می شود. اما امروزه رنگ سیاه در دکوراسیون، رنگی بسیار قدرتمند است. بنابراین استفاده از کاغذ دیواری سیاه در دکوراسیون حس قدرت و جسارت را در فضا نشان می دهد. از آنجایی که رنگ سیاه رنگی خنثی است، می توانید از تمام رنگ ها در کنار آن در فضا استفاده کنید.

همچنین این رنگ رنگی خام است که در ترکیب با رنگ مکمل بسیار زیبا و جذاب می شود و باعث می شود طراحان از آن در فضاهای متفاوت استفاده کنند. بنابراین استفاده از کاغذ دیواری سیاه در پشت تلویزیون و کنج های لوکس در خانه می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

استفاده از کاغذ دیواری سیاه رنگ در هر فضایی، آن فضا را تحت تاثیر قرار می دهد و فضایی شیک و مدرن ایجاد می کند. همچنین می تواند خلاقیت افراد را بیشتر کند.

مطلب مرتبط: مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون، 20 طرح جذاب!

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده سفید
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری سفید رنگ

کاغذ دیواری به رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ هاست و از هیچ وقت از مد نمی افتد. رنگ سفید به خوبی با هر رنگی ست می شود و می تواند با ترکیب های رنگی گوناگون هارمونی داشته باشد.

استفاد از کاغذ دیواری به رنگ سفید باعث می شود فضا بزرگ تر دیده شود و بنابراین برای خانه ها و فضاهای کوچک گزینه ایده آلی است و آن ها را روشن تر و دلبازتر می کند.

مزیتی که کاغذ دیواری سفید نسبت به رنگ سفید دارد این است که کاغذ دیواری بافت های متنوعی دارد و انتخاب جذاب تری خواهید داشت. همچنین سرعت اجرای کار زیاد است و مانند رنگ نیازی نیست منتظر خشک شدن آن بمانید!

مطلب مرتبط: ترکیب کاغذ دیواری و رنگ، 5 ایده برای داشتن هر دو!

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده طوسی
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری طوسی رنگ

رنگ طوسی ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که آن را از رنگ های دیگر متمایز می کند. رنگ طوسی رنگی متعادل وخنثی است و به پیشنهاد کارشناسان گروه آیدی می توان از آن برای ایجاد تعادل در رنگ های دکوراسیون استفاده کرد.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری ساده پاستل
diamondکاغذ دیواری آیدی

رنگ طوسی بعد از رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ است و در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند حس و حال آن رنگ ها را نیز تغییر دهد و رنگ های ملایم تر را پررنگ تر و رنگ های قوی را ملایم تر از آنچه که است، نشان دهد. پس اگر به رنگ های خیلی شاد علاقه دارید و نگران استفاده از آن ها در دکوراسیون خانه هستید، می توانید با استفاده از کاغذ دیواری به رنگ طوسی از شدت رنگ آن ها کم کنید و با خیال راحت از آن رنگ ها استفاده کنید.

همچنین کاغذ دیواری طوسی رنگ را می توان به خوبی با عناصر مختلف مانند چوب هماهنگ کرد.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری ساده قرمز
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری قرمز رنگ

رنگ قرمز رنگی است که سطح انرژی را بالا می برد. پس در فضایی با کاغذ دیواری قرمز رنگ، افراد انرژی زیادی می گیرند و سرحال می شوند. کاغذ دیواری رنگ قرمز برای تمام اتاق ها قابل استفاده است.

رنگ قرمز اولین رنگی است که توجه را به خود جلب می کند زیرا رنگ قرمز رنگی پیشرو است. بنابراین هنگام استفاده از کاغذ دیواری قرمز را در اتاق نشیمن دقت کنید تا کاغذ دیواری را در نقاط کانونی و یا دیواری که اثر هنری مهمی روی آن قرار داده اید، استفاده کنید. همچنین می توانید با بکارگیری این رنگ کاغذ دیواری در بخشی از فضا که دوست دارید، توجه را از چیزی که در فضا دوست ندارید دور کنید.

­­از آنجایی که رنگ قرمز نور را کمتر عبور می دهد، پس اگر از این رنگ کاغذ دیواری برای اتاق غذاخوری استفاده می کنید، باید به نورپردازی آن دقت کنید و نور را افزایش دهید.

کاغذ دیواری قرمز در اتاق خواب می تواند فضایی گرم و صمیمی همراه با آسایش ایجاد کند.

مطلب مرتبط: طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری، هرکسی یه سلیقه ای داره!

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده سبز
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری سبز رنگ

از آن جایی که رنگ سبز رنگ طبیعت و زندگی است، استفاده از کاغذ دیواری سبز رنگ در دکوراسیون باعث می شود تا حس سرزندگی و شادابی در فضا ایجاد شود. کاغذ دیواری سبز رنگ، طیف گسترده ای از رنگ دارد و برای فضاهای متفاوت، از طیف های رنگی گوناگون آن می توان استفاده کرد.

 رنگ سبز به فضا تعادل و آرامش می دهد و می تواند به خوبی با رنگ های مختلف و مبلمان و وسایل چوبی ست شود. همچنین به دلیل خاصیت تسکین دهنده ای که دارد، برای افراد بیمار درمان کننده است و باعث می شود مدت زمان درمان آن ها کوتاه تر شود.

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده آبی کم رنگ
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری آبی رنگ

رنگ آبی به دلیل آنکه رنگی آرامش بخش است، یکی از محبوب ترین رنگ در انتخاب کاغذ دیواری است. کاغذدیواری آبی رنگ مناسب برای هر فضایی است و شما می توانید بدون نگرانی از آن در هر فضایی استفاده کنید. این رنگ کاغذ دیواری را می توان به خوبی با دکوراسیون چوبی ست کرد و فضایی شیک بدست آورد. گروه آیدی کاغذ دیواری در طیف های رنگی متفاوت آبی را تولید کرده است. 

مطلب مرتبط: کاغذ دیواری اتاق خواب، 20 مدل که دنبالش هستید!

کاغذ دیواری آیدی
انواع کاغذ دیواری ساده
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری آیدی نماینده رسمی شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی مفتخر است با بهره گیری از نیروهای متخصص طراح و بیش از 40 سال تجربه در این زمینه، پاسخگوی سلیقه ی ایرانی باشد. مجموعه ای از بهترین طرح ها و رنگهای متنوع با بالاترین کیفیت، چشم هر بیننده ای رو می نوازد.

برای اطلاعات بیشتر به پروفایل اهالی مجموعه آیدی در وبسایت چیدانه مراجعه کنید و نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده بفرمایید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه