Chidaneh.com placeholder image

کبال: یک استارت آپ جوان با تمرکز روی خدمات خانه و ساختمان

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر بخواهی بدون دردسر تاکسی بگیری، سراغ اسنپ می‌روی. برای خرید اینترنتی راحت، از دیجی‌کالا استفاده می‌کنی و اگر هم بخواهی برای سفر بلیط بگیری، معمولا سراغ علی‌بابا می‌روی. اما اگر بخواهی خانه‌ات را تعمیر کنی، آن‌وقت چکار می‌کنی؟ در صورتی که به یک تکنسین نیاز داشته باشی، به کجا مراجعه می‌کنی؟ اینجا است که جواب دادن کمی سخت می‌شود. کبال یک سرویس اینترنتی است که برای انجام همین کارها ساخته شده‌است. اما چطور قرار است این کار را بکند؟

کبال: یک استارت آپ جوان با تمرکز روی خدمات خانه و ساختمان

قالیشویی ادیب

کبال چیست و چه کاربردی دارد؟

کبال یک پلتفرم آنلاین برای انجام خدمات خانه و ساختمان است. شما با استفاده از کبال می‌توانید برای خدماتی مثل نقاشی ساختمان، کابینت کردن آشپزخانه یا انجام کفپوش پذیرایی سفارش بگذارید و دیگر نیازی نیست برای انجام هر یک از این کارها، دنبال متخصص بگردید. در کنار مواردی از این دست که بیشتر به درد منازل مسکونی می‌خورند، خدمات بزرگ‌تری مثل اجرای فونداسیون، اسکلت بتنی و پیمانکاری ساختمان هم توسط کبال ارائه می‌شوند. با استفاده از کبال می‌توانید به سرعت، متخصص یا پیمانکار دلخواه‌تان را پیدا کنید و پروژه‌ی مورد نظرتان را با کیفیت بالایی به انجام برسانید. کبال توانسته مجموعه‌ی بزرگی از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان خانه و ساختمان را کنار هم جمع کند و برای تمام نیازهای مربوط به خانه و ساختمان، راه‌حل آماده‌ای داشته باشد. این مجموعه می‌تواند بهترین متخصص­ها را برای انجام هر پروژه‌ای به شما معرفی کند تا بتوانید با توجه به سطح کیفی کارهایی که قبلا توسط این افراد انجام شده، بهترین متخصص را استخدام کنید.

شما با کمک کبال، تعیین می‌کنید که همیشه خودتان اولویت اول باشید: این شما هستید که بهترین متخصص را پیدا می‌کنید، شما هستید که مناسب‌ترین قیمت را با توجه به بودجه‌تان برمی‌گزینید و در نهایت این تضمین را دریافت می‌کنید که بهترین سرویس و لبخند رضایت از آن شما باشد. در صورتی که شما چنین تصمیمی بگیرید، کبال تضمین می‌کند تا زمان کسب رضایت کامل شما، دست از تلاش برندارد.

آرامش خاطر، هدیه‌ی کبال به مشتریان

مجموعه‌ی کبال سعی می‌کند تا آرامش خاطر را به عنوان یک هدیه‌ی ارزشمند به مشتریان خود بدهد. برای حصول اطمینان از تحقق این وعده، کارهای زیر در کبال انجام می‌شوند:

  1. با هر متخصصی کار نمی‌کند. متخصصان برای شروع به کار در کبال باید آزمون­های سختی را پشت­سر بگذرانند. برای جذب هر متخصص، آموزش­های متعددی به او داده می‌شود تا از شایستگی حرفه‌ای و اخلاقی متخصص اطمینان حاصل شود.
  2. در تمام طول هفته و 24 ساعته پشتیبانی فعال دارد. شما می‌توانید برای هر سوالی با کارشناسان کبال تماس بگیرید و از پشتیبانی کاملا رایگان تلفنی استفاده کنید. کارشناسان مستقر در کبال می‌توانند در هر زمینه‌ای به سوالات شما پاسخ بدهند و به صورت شبانه‌روزی شما را از ابهام و سردرگمی دربیاورند.
  3. سرعت و کیفیت انجام کار تضمین می‌شود. به تمام سفارش‌های ثبت­شده به سرعت رسیدگی می‌شود و کبال تضمین می‌کند که درخواست شما در بازه‌ی زمانی مدنظر و با کیفیت بالا انجام خواهد شد. چنانچه این اتفاق رخ نداد و مشتری به دلایل منطقی از نتیجه‌ی کار ناراضی بود، کبال به عنوان یک مرجع قابل اعتماد، مسئولیت این اتفاق را بر عهده خواهد گرفت.

کبال: یک استارت آپ جوان با تمرکز روی خدمات خانه و ساختمان

یک بازار کار بزرگ، پیش روی متخصصان

کبال برای پیش‌برد اهداف خود و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان، همواره به دنبال جذب نیروهای متخصص است. مجموعه‌ی کبال همیشه به دنبال این است تا متخصصان بیشتری را با خود همراه کند و در این راه، از جست‌وجو برای یافتن بهترین‌ها دست نمی‌کشد. اگر شما خودتان یک متخصص هستید یا اینکه در بین آشنایان و نزدیکان­تان کسی را سراغ دارید که دارای تخصص ساختمانی است، می‌توانید با کبال تماس بگیرید. کبال در تمام زمینه‌های خدماتی نیرو جذب می‌کند و به دلیل تنوع حوزه‌های فعالیت، می‌تواند متخصصان زیادی را زیر چتر خود بیاورد. تمام افرادی که به نحوی با خدمات ساختمانی (از دکوراسیون گرفته تا برق‌کشی و تاسیسات و نقاشی و …) سروکار دارند، می‌توانند در بازار کار ایجاد­شده توسط کبال شروع به فعالیت کنند و کسب‌وکارشان را گسترش دهند. با این کار، هم شمای متخصص برنده هستید و هم مشتری نهایی که می‌تواند درخواست‌اش را به راحتی انجام دهد.

در حال حاضر، سرویس‌دهی کبال تنها به تهران خلاصه می‌شود؛ اما به زودی فعالیت کبال در سطح کشوری شروع خواهد شد و می‌توانید روی یک بازار بسیار بزرگ برای خدمات ساختمانی حساب باز کنید. مهم این است که پیشرفت در کنار یکدیگر حاصل می‌شود. اگر در انجام دادن یک یا چندکار حرفه‌ای هستید، همین حالا با کبال تماس بگیرید.

021-40880667

ثبت سفارش، به سادگی آب خوردن

شما می‌توانید سفارش‌تان را به سادگی در کبال ثبت کنید. ابتدا باید اپلیکیشن کبال را روی گوشی نصب کنید، یک حساب کاربری کبالی بسازید و وارد اپلیکیشن شوید. سپس از میان گروه‌های خدماتی کبال، خدمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و به مرحله ثبت سفارش بروید. در این مرحله باید به چند سوال کوتاه پاسخ دهید تا شناخت بهتری از نیازتان حاصل شود و کبال بتواند بهترین متخصص را به شما پیشنهاد بدهد. با پرکردن این فرم، سفارش شما به دست کبال خواهد رسید. در این مرحله، اپراتورهای کبال وارد می‌شوند و یک متخصص را با توجه به نیازتان به شما پیشنهاد می‌دهند. سپس برآوردی از هزینه‌های انجام پروژه برایتان ارسال شده و پس از تایید از جانب شما، کار شروع می‌شود. به همین سادگی! پس از پایان کار می‌توانید به کار متخصص امتیاز بدهید و کبال را در سرویس‌دهی بهتر یاری کنید.

احساس می‌کنید سینک آشپزخانه چکه می‌کند یا جایی نیاز به کار نجاری دارید؟ همین حالا اولین سفارش‌تان را در کبال ثبت کنید و از انجام کارهای قدیمی به روش جدید لذت ببرید.

منبع: ویرلن

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه