Chidaneh.com placeholder image

مبل توگو، انتخابی متفاوت و هوشمندانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب مبلمان در هر دکوراسیون منزلی نقش تعیین کننده و مهمی خواهد داشت. به همین دلیل هم هست که امروزه طرح ها و سبک های متفاوتی از مبلمان در بازار موجود هستند که می توانید بنا بر سلیقه خود آنها را انتخاب کرده و مبلمان و دکوراسیون منحصر به فرد خود را داشته باشید. یکی از انواع مبلمان جدید و متفاوتی که می توانید در منزل خود داشته باشید مبل توگو است. مبلی که ظاهری مدرن، متفاوت و راحت دارد و می تواند فضای خانه شما را زیر و رو کند. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا به طور مفصل در رابطه با مبل توگو بگوییم و شما را با ویژگی های این نوع از مبلمان آشنا کنیم.

طراحی مبل توگو

چوب و هنر

طراحی مبل توگو

مبل توگو بر خلاف بسیاری از سبک ها و انواع دیگر مبلمان منزل، طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل نیز می توان غالبا آن را انتخاب افراد جسور و خاص پسند دانست. طراحی مبل توگو بسیار ساده است و بدون هیچ دسته، پایه و سایر موارد و المان های مشترک مبلمان صورت گرفته است. مبل توگو غالبا به صورت ترکیبی از چند مبل تک نفره چیدمان می شود، اما مدل های دو و یا سه نفره از این نوع مبلمان نیز در بازار موجود هستند که ترکیب و همنشینی آنها ست مبلمان شما را تکمیل می کند.

این نوع از مبلمان بسیار تو پر بوده و به گونه ای طراحی شده که می تواند فرد را درون خود غرق کند! انواع مبل توگو که امروزه در بازار موجود هستند طراحی های متفاوتی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه و همین طور نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

مبل توگو نارنجی

برای مثال امروزه در بسیاری از مدل ها، با قرارگیری یک اهرم و دسته در کنار مبل توگو می توانید پشتی آن را به هر اندازه و زاویه ای که مد نظر دارید تنظیم نمایید. این یعنی بسیاری از انواع مبل توگو تخت خواب شو هستند و می تواند کاربرد چندمنظوره نیز برایتان داشته باشند.

علاوه بر این بسیاری دیگر از طراحی ها و مدل های مبل توگو از ابعاد و اندازه های متفاوتی برخوردار هستند، تا جایی که شما می توانید حتی انواع مبلمان ال از مبل توگو را نیز در بازار مشاهده کنید. بنابراین تنوع طراحی مبل توگو از چیزی که فکر می کنید بسیار بیشتر است و به همین دلیل نیز دست شما را برای انتخاب به مراتب بازتر می گذارد.

کمجا چوب
توگو کمجاچوب
کمجا چوب

مبل توگو در دکوراسیون منزل کوچک

مبل توگو یکی از انواع مبلمانی است که می تواند برای دکوراسیون منزل کوچک مناسب باشد. از آنجایی که این نوع از مبلمان هیچگونه دسته، پایه و یا پشتی جاگیر و بزرگی ندارد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانه هایی باشد که با کمبود فضا رو به رو هستند و نمی توانند پذیرای هر نوع و سبکی از مبلمان باشند. به همین دلیل هم هست که می توان از مبل توگو به عنوان یک مبل کمجا یاد کرد. طراحی جمع و جور مبل توگو می تواند آن به عنوان یکی از بهترین انتخاب های دکوراسیون نشیمن کوچک مطرح کند.

مبل توگو در نشیمن

مبل توگو در دکوراسیون نشیمن

این نوع از مبلمان به لحاظ ظاهر راحت و غیر رسمی خود انتخاب خوبی برای فضاهایی همچون دکوراسیون پذیرایی نخواهند بود، بلکه در مقابل شما می توانید در دکوراسیون نشیمن منزل خود به خوبی روی آنها حساب کنید.

مبل توگو به لحاظ ظاهر و طراحی منحصر به فرد خود بسیار راحت است و می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای نشیمن باشد، چرا که طبیعی است که افراد تعداد ساعات بسیاری از شبانه روز را در دکوراسیون نشیمن خود سپری می کنند و برای این فضا به دنبال راحت ترین نوع مبلمان خواهند بود!

مطلب مرتبط: چیدمان خانه بدون مبل، 10 ایده شیک و امروزی!

سبک مبل توگو

مبل توگو و سبک دکوراسیون منزل

انتخاب مبل توگو در دکوراسیون منزل تا حدودی جسورانه و منحصر به فرد است. با این نوع از مبلمان شما می توانید سبک های متفاوت دکوراسیونی همچون مدرن، مینیمال، تلفیقی و… را طراحی نمایید. بخش مهمی از تعیین سبک دکوراسیونی با مبل توگو به اکسسوری ها و سایر وسایلی است که در کنار مبل توگوی شما قرار می گیرند.

رنگ زرد مبل توگو

برای مثال اگر زمینه دکوراسیون منزل شما سفید رنگ است و سایر وسایلی که در دکوراسیون نشیمن منزل خود انتخاب کرده اید نیز به همین رنگ بوده و سادگی بسیاری دارند، انتخاب یک مبل توگو با رنگ متفاوت می تواند فضایی ساده و بسیار مینیمال را برای شما فراهم کند. در صورتی که با قرارگیری یک گلیم سنتی در کنار مبل توگو می توانید فضایی با سبک تلفیقی طراحی کنید.

انواع مبل توگو

به همین دلیل هم هست که در رابطه با استفاده از مبل توگو باید سایر وسایل موجود در دکوراسیون نشیمن را نیز مورد توجه قرار دهید و سعی کنید که با در نظر گرفتن تمامی این موارد دکوراسیون نشیمن خود را به متعادل ترین و ایده آل ترین حالت ممکن چیدمان نمایید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه های بدون مبل، 8 ایده مدرن و کم هزینه!

کمجا چوب
مبل راحتی توگو
کمجا چوب

رنگ بندی مبل توگو

از آنجایی که مبل توگو بسیار جسورانه و منحصر به فرد است شما می توانید با انتخاب یک رنگ بندی هوشمندانه و البته جسورانه، این طراحی را تکمیل کنید. به همین دلیل هم هست که غالبا در تصاویری از مبل توگو می بینیم رنگ بندی های متفاوتی از این نوع از مبلمان در کنار هم قرار می گیرند و یک مجموعه و ست از مبل توگو را شامل می شوند.

رنگ بندی مبل توگو

علاوه بر این به خاطر داشته باشید که مبل توگو نیز مانند سایر انواع مبلمان منزل می تواند کوسن های زیبا و متناسبی نیز داشته باشد. به همین دلیل هم هست که معمولا افراد مجموعه و ست مبل توگوی خود را با ترکیبی از رنگ کوسن و یا چند مبل توگو در کنار هم شکل می دهند.

“شما می توانید برای انتخاب و خرید مبل توگوی مورد نظر خود از ثبت درخواست رایگان چیدانه کمک بگیرید"

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه