Chidaneh.com placeholder image

مدل پیشخوان آشپزخانه، کدام یک را می‌پسندید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه طراحی دکوراسیون آشپزخانه نسبت به گذشته اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده و به همین دلیل هم دقت و زمان بسیاری برای ن صرف می شود. ین تغییر از زمانی آغاز شد که آشپزخانه ها اپن شدند و در نتیجه، فضای داخلی آشپزخانه به خوبی مشخص شد. به همین دلیل نیز می توانیم نتیجه بگیریم که اپن و یا همان پیشخوان آشپزخانه، نقش اساسی و مهمی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. در این مطلب از وب سایت چیدانه با همکاری شرکت صنایع چوبی باران با شما هستیم تا به موضوع مدل پیشخوان آشپزخانه بپردازیم و شما را با چند مدل زیبا و متفاوت آشنا کنیم.

صنایع چوب باران
طراحی شیک کانتر آشپزخانه کلاسیک
صنایع چوب باران

سرویس خواب بالسا

صنایع چوب باران
طراحی شیک کانتر آشپزخانه کلاسیک
صنایع چوب باران

مدل پیشخوان آشپزخانه با چوب تیره

استفاده از چوب تیره برای پیشخوان و کابینت آشپزخانه می تواند فضای گرم و دنجی را به آشپزخانه ببخشد. توصیه ای که داریم است این که اگر فضا و متراژ آشپزخانه تان کم و محدود است به سراغ رنگ های تیره نروید، چرا که می توانند آشپزخانه شما را کوچک تر نشان دهند.

صنایع چوب باران
طراحی شیک کانتر آشپزخانه کلاسیک
صنایع چوب باران

با این حال این نوع از پیشخوان آشپزخانه، انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای بزرگ و روشن است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استفاده از نوع ساده و متفاوتی از ظرافت کاری های بدنه این مدل از اپن آشپزخانه، آن را به انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای مدرن و کلاسیک تبدیل کرده است. در کنار این نیز باید اشاره کنیم که استفاده از متریال چوب در بدنه این پیشخوان، آن را به انتخاب مناسب و مستحکم تبدیل کرده است.

صنایع چوب باران
طراحی و اجرای کابینت تمام چوب کلاسیک
صنایع چوب باران

مدل پیشخوان آشپزخانه سفید

این نوع از پیشخوان آشپزخانه را می توان به خوبی با مدل قبلی مقایسه کرد. استفاده از رنگ سفید این پیشخوان، موجب روشن تر و دلبازتر شدن فضای آشپزخانه می شود. به همین دلیل نیز اگر همیشه دغدغه کوچک و یا کم نور بودن فضای آشپزخانه تان را دارید باید بگوییم که استفاده از چنین مدل هایی برای پیشخوان و همین طور کابینت آشپزخانه تان می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

در کنار این موارد لازم است ذکر کنیم که استفاده از منبت کاری های ظریف و همین طور طلایی رنگ بر روی این مدل از پیشخون آشپزخانه، آن را کمی لوکس ساخته و به همین دلیل نیز به انتخاب بسیار مناسبی برای آشپزخانه های کلاسیک و لوکس تبدیل کرده است. استفاده از چوب در طراحی این کابینت، مقاومت و طول عمر آن را نیز افزایش داده است.

صنایع چوب باران
اجرای کابینت و کانتر چوبی کلاسیک
صنایع چوب باران

مدل پیشخوان ساده

اگر از طرفداران سادگی هستید و ترجیح می دهید که در تمامی بخش های خانه تان، الگوی سادگی را لحاظ کنید می توانید با خیال راحت به سراغ این مدل از پیشخوان آشپزخانه بروید. طراحی سفید و ساده این پیشخوان، فضای آشپزخانه شما را از هر زرق و برق اضافی دور نگه داشته و به واسطه رنگ سفید خود نیز موجب روشن تر شدن آن خواهد شد.

توصیه می کنیم که در زمان استفاده از چنین کابینت و پیشخوان هایی، فضای آشپزخانه خود را با کمک اکسسوری ها و وسایل تزئینی از سادگی بیش از حد خارج کنید. این کار می تواند در جلوه هر چه بیشتر کابینت آشپزخانه شما هم موثر باشد.

صنایع چوب باران
طراحی کابینت کلاسیک چوبی سفید پروژه رزمیان
صنایع چوب باران

مدل پیشخوان آشپزخانه لوکس

این پیشخوان آشپزخانه که در واقع به عنوان همان جزیره آشپزخانه کاربرد دارد انتخاب فوق العاده ای برای خانه های لوکس و پر زرق و برق است. در وهله اول، منبت کاری های انجام شده بر روی بدنه این پیشخوان، آن را به انتخاب بسیار خوبی برای آشپزخنه های بزرگ تبدیل کرده است.

در کنار این نیز بزرگ بودن و جادار بودن آن را نیز می توان از دیگر ویژگی های این نوع مدل پیشخوان آشپزخانه دانست. این مدل پیشخوان نیز انتخاب بسیار خوبی برای جایگزینی میز غذاخوری است. به گونه ای که تعدادی صندلی اپن در کنار قرار دهید و وعده های غذایی تان را در کنار خانواده صرف کنید.

صنایع چوب باران
طراحی و اجرای کابینت چوبی پروژه خاجی زاده
صنایع چوب باران

مدل پیشخوان آشپزخانه چوبی

قطعا اولین چیزی که با تماشای این تصویر حس می کنید احساس گرما و دنجی فضاست. دلیل آن هم مشخص است، چوب! استفاده از چوب در فضای خانه، آن را به شدت گرم و دلنشین می سازد. این مدل از کابینت و پیشخوان آشپزخانه نیز با استفاده سرتاسری از چوب، فضای گرم و دنجی را در آشپزخنه ایجاد کرده است. استفاده از این مدل پیشخوان آشپزخانه انتخاب بسیار خوبی برای فضای آشپزخانه است، چرا که در طراحی آن سعی شده تا بیشتر سطح تماس و فضای ذخیره سازی لحاظ شود.

مدل پیشخوان آشپزخانه

صنایع چوب باران
کابینت چوبی کلاسیک سفید و طلایی
صنایع چوب باران

درباره صنایع چوب باران

گروه صنایع چوب باران با برخورداری از سال ها تجربه تخصصی در حوزه چوب، فعالیت خود را در تولید انواع سازه های چوبی همچون در، چارچوب چوبی، کابینت چوبی، کمد چوبی و… گسترش داده است. این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در این زمینه، همیشه در تلاش است که سفارش ها و انتخاب های مشتریان خود را با بالاترین کیفیت و بیشتر دقت و ظرافت طراحی و تولید کند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی مراحل ساخت سازه های چوبی این برند، در مجموعه صنایع چوب باران به انجام می رسد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به پروفایل آنها مراجعه کنید!

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه