دکور بوتیک مردانه: 35 دکوراسیون فوق‌خلاقانه و حرفه‌ای

دکور بوتیک مردانه: 35 دکوراسیون فوق‌خلاقانه و حرفه‌ای

به قلم: مژگان احمدی

در این مطلب از چیدانه با 35 تصویر جذاب از دکور بوتیک مردانه همراه شما هستیم.
اولین چیزی که در دکوراسیون بوتیک مردانه به چشم می‌آید ویترین است. چیدمان و نور ویترین در دکوراسیون بوتیک مردانه بسیار مهم است و جذابیت بصری زیادی ایجاد می‌کند. ویترین به عنوان اولین چیزی که قرار است مشتری را به خود جذب کند اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون و بازاریابی داد.

اسکای اسکرپر

طراحان دکور هنرمند
طراحی دکوراسیون پروژه بوتیک مردانه
طراحان دکور هنرمند

علاوه بر ویترین، دکوراسیون داخل مغازه نیز اهمیت زیادی در ماندن مشتری و احتمال خرید او دارد. اینکه چگونه لباس‌ها را به مشتری‌ها نشان دهیم و آن‌ها را متقاعد کنیم که از ما خرید کنند. مشتری باید در بوتیک احساس راحتی کند. محلی برای تعویض لباس و جایی برای نشستن این حس را به خوبی منتقل می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون بوتیک زنانه، با این ایده ها مشتری را جذب کنید!

دکور بوتیک مردانه: دعوت‌کنندگی!

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در طراحی دکور بوتیک مردانه و به ویژه در طراحی ویترین لحاظ شود دعوت کننده بودن است. در یک دکوراسیون ایده‌آل باید مشتری‌های هدف در نظر گرفته شوند و طراحی بوتیک، دکوراسیون و چیدمان همه بر اساس نیاز آن‌ها انجام گیرد. برای مثال دکور بوتیک مردانه برای تیپ‌های کلاسیک و سن بالا باید چیزی متفاوت از دکور بوتیک جوانانه و اسپورت باشد. در واقع استایل مشتری‌ها، فضای اجتماعی و فرهنگی و سبک زندگی باید در یک دکوراسیون خوب لحاظ گردند.

 

طراحان دکور هنرمند
طراحی دکوراسیون پروژه بوتیک مردانه
طراحان دکور هنرمند

دکور بوتیک مردانه: خلاقانه و جوان‌پسند

دکور بوتیک مردانه نقش مهمی در جذب مشتری و موفقیت در کسب و کار بوتیک دارد. بنابراین برای داشتن یک دکور شیک و جذاب باید از سبک های مختلف لباس مردانه و علایق نسل جدید و قدیم آگاهی داشت.

خلاقیت در دکوراسیون بوتیک مردانه بسیار اهمیت دارد. امروزه مردم بیشتر جذب مغازه‌هایی می‌شوند که دکوری خلاقانه و منحصر به فرد دارند. در این مقاله تعدادی بوتیک مردانه با دکور خلاقانه را دیدید.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی بوتیک مارکو بلوچی در میرداماد تهران

ویژگی‌های یک دکور بوتیک مردانه خاص:

  • ویترین دعوت‌کننده و جذاب دارد. مشتری‌ها باید در حین عبور از کنار مغاز میخکوب شوند
  • طبقه‌بندی درست و چیدمان اصولی و چشمگیری دارد. چیدمان درست محصولات است که به مشتری می‌گوید آیا چیزی که به دنبالش هست را در این بوتیک پیدا می‌کند یا نه؟
  • نورپردازی جذاب و خیره‌کننده‌ای دارد. اما مشتری نباید از نگاه کردن به داخل ویترین با نوهای آزاردهنده اذیت شود. از طرفی او برای یک انتخاب درست باید بتواند رنگ واقعی لباس‌ها را درک کند. اینطور نیست؟ بنابراین نورپردازی دکور بوتیک مردانه خیلی مهم است. چه نورپردازی داخل ویترین و چه نورپردازی داخل مغازه یا اتاق پرو! انتخاب درست مدل ها و مانکن های لباس مردانه در ویترین بوتیک یکی از نمادهای اصلی در معرفی نوع لباس و سبک لباس بوتیک مردانه است.

طراحان دکور هنرمند
طراحی دکوراسیون پروژه بوتیک مردانه
طراحان دکور هنرمند

طراحان دکور هنرمند
طراحی دکوراسیون پروژه بوتیک مردانه
طراحان دکور هنرمند

کلام آخر: 

دکوراسیون ویترین، دکور داخلی مغازه، نورپردازی ویترین و نورپردازی داخل بوتیک و همچنین طبقه‌بندی و چیدمان درست و اصولی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در جذابیت بصری یک دکور بوتیک مردانه هستند. بسیار مهم است که بعد از جذب مشتری بتوانید او را نگه دارید. اینکار با سهولت دسترسی مشتری به لباس‌ها و راحتی او در طول فرآیند خرید لباس شامل دیدن مدل‌های مختلف، انتخاب چند مدل و پرو لباس‌ها امکان‌پذیر است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم به دکور کردن بوتیک گرفته‌اید، از مشاوره متخصصین در شرکت طراحان دکور هنرمند استفاده کنید. این شرکت با داشتن سابقه چندین ساله و تخصص و مهارت در زمینه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی وخارجی،اداری،تجاری و مسکونی بر اساس اصول فنگشویی فعالیت دارد و با تجربه ترین طراحی و دیزاین همچنین اجرای دقیق با مهارت لازم و اقتصادی بودن هدف این شرکت می‌باشد.

نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام طراحان دکور هنرمند

ارتباط با متخصصین طراحان دکور هنرمند از طریق سایت این شرکت

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه