Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی جدید قیمت مناسب، توکا یک برند عالی!

به قلم: یاسمین ثریا

با توجه به نرح تورم و ثابت ماندن سطح درآمد خانواده‌ها، خرید مبل راحتی جدید قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها است. چه بخواهید جهیزیه تهیه کنید؛ چه دکوراسیون منزل را تغییر دهید یا برای اتاق انتظار شرکت، یک دست مبل راحتی بخرید؛ باید به جز کیفیت، در خصوص قیمت آن هم خوب بیاندیشید. شرکت توکا، در میان این همه تولیدکننده مبلمان کشور، توانسته مدل‌های زیبای مبل راحتی را با کیفیت بالا اما قیمت مناسب و رقابتی به بازار عرضه کند. در ادامه با ما باشید تا در خصوص ویژگی‌های این مدل مبلمان راحتی اطلاعات بیشتری به دست آوریم. شاید خواستید برای منزل یا محل کارتان از همین تولیدکننده خریدتان را انجام دهید.

شرکت توکا
مبلمان راحتی شیک و جذاب
شرکت توکا

قالیشویی ادیب

انواع مدل مبل راحتی جدید قیمت مناسب 

حتما با شکل و شمایل مبلمان راحتی آشنا هستید؛ بسیاری از افراد با دیدن قیمت‌های خیلی ارزان مبلمان در سایت‌های اینترنتی، بدون تحقیق و داشتن اطلاعات کافی خرید خود را انجام می‌دهند؛ غافل از این‌که برجسته نمایی قیمت تنها برای جذب مشتری بوده اما به کیفیت ساخت مبلمان، هیچ توجهی نشده است. در شرکت توکا اما داستان متفاوت است. این شرکت شهرت زیادی در تولید مبل راحتی باکیفیت دارد و توانسته حدود قیمت را طوری مدیریت کند؛ تا خانواده‌ها بتوانند مدل‌های جدید را در دکوراسیون منزل خود داشته باشند. همچنین مدیران شرکت‌ها و اماکن عمومی بتوانند فضای تجاری در دست خود را دکور کنند.

شرکت توکا
مبل تخت‌خوا‌ب‌شو مدرن با رنگ خاص
شرکت توکا

شرکت توکا
مبل تخت‌خوا‌ب‌شو مدرن با رنگ خاص
شرکت توکا

مبلمان راحتی جدید قیمت خوب – کیفیت بالا

هنگامی که می‌خواهید مبل باکیفیت اما با قیمت مناسب تهیه کنید؛ باید شاخص‌های کیفی مبلمان راحتی خوب را بشناسید؛ عواملی از قبیل:

  • مدل زیبا
  • رنگ‌بندی جذاب
  • استحکام مبلمان
  • جنس خوب پارچه
  • کیفیت فوم
  • کیفیت کلاف و پایه
  • قیمت خوب
  • شرایط حمل مناسب

شرکت توکا
مبلمان مدرن راحتی 4نفره
شرکت توکا

تنوع رنگ و مدل 

انواع مبلمان راحتی جدید قیمت مناسب توکا، تنوع خوبی از رنگ‌بندی و مدل دارند؛ این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان 1 یا 2 مدل مبل بیشتر تولید نمی‌کنند که رنگ‍‌بندی‌شان نیز تنوعی ندارد. بنابراین خانواده‌ها نمی‌توانند مطابق سلیقه‌شان دکوراسیون منزل را بچینند. همین مبل‌های ساده و کاربردی توکا را می‌توانید در هال شرکت بچینید و دکوراسیون اداری زیبایی برای محل کار خود بیافرینید.

مطلب پیشنهادی: انواع ترکیب رنگ مبلمان را اینجا ببینید.

شرکت توکا
مبلمان مدرن راحتی 4نفره
شرکت توکا

استحکام بدنه و کلاف

برخلاف تصور عموم مبلمان راحتی جدید قیمت مناسب، نه باید خیلی سنگین باشد، نه خیلی سبک و بی‌کیفیت. مبلی که خیلی سبک است، در آن از چوب ارزان استفاده شده است. نکته بعدی فریم داخلی مبلمان است. طراحان توکا با تجربه سال‌ها تولید مبلمان باکیفیت، مقام‌ترین قاب را برای انواع مدل مبل راحتی تولیدی خود، می‌سازند. تمام نکات فیزیکی و محاسبات لازم برای تحمل وزن، در شرکت توکا انجام می‌شود. یادتان باشد اگرچه مبل ارزان، قیمت وسوسه انگیزی دارد؛ اما تولید مبل با کیفیت، حداقل هزینه‌ای را دارد که در توکا این هزینه برای مصرف کننده بسیار معقول در نظر گرفته شده است.

شرکت توکا
مبلمان راحتی شیک و جذاب
شرکت توکا

دوام بدنه مبل اداری و خانگی: توجه داشته باشید، با اوضاع اقتصادی فعلی اصلا به صرفه نیست که یک وقتی یک بار بودجه خرید مبلمان را خرج می‌کنید؛ بعد از یکی دو سال کلاف مبل دچار شکستگی یا عیب شود؛ بنابراین مجبور باشید دوباره هزینه تعمیم یا خرید مبلمان را بپردازید. حتما اگر بودجه مشخصی برای خرید مبلمان خانگی یا مبلمان اداری دارید و تا چند سال بعد قصد تعویض ندارید؛ با کارشناسان توکا تماس بگیرید تا در خصوص دوام بدنه مبلمان شما را راهنمایی کنند؛ بعد از این گفتگو متوجه خواهید شد، توکا چطور می‌تواند انواع مبل راحتی جدید قیمت مناسب را روانه بازار کند.

شرکت توکا
مبلمان مدرن راحتی 4نفره
شرکت توکا

جنس پارچه مبلمان 

برای تولید انواع مدل مبل راحتی جدید قیمت مناسب در توکا، همیشه از پارچه‌های مرغوب استفاده می‌شود. خصوصا در مدل فوق که رنگ روشنی دارد و باید هر از گاهی مورد شستشوو قرار بگیرد. پارچه مبلمان نباید بعد از 1-2 سال در اثر عوامل محیطی ساییده شود، بپوسد یا تغییر رنگ بدهد. کارشناسان و طراحان توکا، به این نکته توجه ویژه‌ای دارند.

جنس مبلمان اداری مهم است!

 جنس پارچه مبلمان در مورد انواع مبلمان مناسب برای شرکت، فضاهای اداری و اماکن عمومی و فرهنگی بسیار مهم است؛ زیرا تعداد افرادی که روی آنها می‎‌نشینند؛ در طول روز بسیار بالاست.

مطلب پیشنهای: مبل کم‌حجم، چه مدلیش قشنگه؟

شرکت توکا
مبل ال با طراحی شیک و ساده
شرکت توکا

طراحی اصولی و اندازه مبلمان راحتی

بسیاری از مبلمان راحتی موجود در بازار، ابعاد غیراستانداردی دارند؛ همان‌طور که در تصاویر انواع مبل راحتی جدید قیمت مناسب توکا می‌بینید؛ این مبل‌ها ابعاد جمع و جوری دارند؛ پس برای چیدمان در خانه‌های کوچک امروزی و آپارتمان‌های مدرن عالی هستن. همچنین ابعاد و زوایا طوری طراحی شده که ویژگی‌های ارگونومی مبل حفظ شود. مثلا برگردید کمی بالاتر، تصویر این مبل سبز سدری را ببینید؛ چه ابعاد خوبی دارد و برای استراحت به حالت تخت‌خوابی راحت هم در می‌آید.

مطلب پیشنهادی: اصول انتخاب مبل مدرن چیست؟

شرکت توکا
مبل ال با طراحی شیک و ساده
شرکت توکا

مبل راحتی ال بخریم یا 3 تکه؟

مبلمان ال بیشتر برای هال مناسب است؛ همچنین اگر منزل شما هالی مربعی دارد، این مدل مبل راحتی برایش مناسب‌تر است. با این‌حال می‌توانید مدل‌های 3 تکه مبل راحتی قیمت مناسب توکا را هم ببینید. این مدل مبل برای هال یا پذیرایی مستطیلی شکل مناسب‌تر است. در شرکت نیز برای اتاق انتظار می‌توانید از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: مبل راحتی ال خوبه کاناپه؟

شرکت توکا
مبلمان راحتی
شرکت توکا

قیمت انواع مبل راحتی جدید توکا

در میان انواع مدل مبلمان راحتی این صفحه کدام را بیشتر دوست داشتید؟ کدام با منزل شما بیشتر هماهنگ است؛ اگر می‌خواهید این مبل‌ها را تهیه کنید و مایلید، حدود قیمت آنها را هم بدانید؛ باید بگوییم قیمت مبلمان راحتی توکا در این محدوده است:

  • مبل نیم ست 3 تکه: 13 میلیون و 500 هزار تومان
  • مبل ال: 11 میلیون تومان

برای خرید مبلمان به صورت آنلاین حتما وبسایت توکا را ببینید.

شرکت توکا
کاناپه مدرن پذیرایی
شرکت توکا

خرید مبل راحتی قیمت مناسب از توکا

همان‌طور که در تصاویر دیدید؛ انواع مدل‌های مبلمان راحتی توکا برای خانواده‌های پرجمعیت یا تازه‌عروس دامادها، بسیار مناسب هستند. در صورتی‌که در خصوص شرایط خرید مبل راحتی قیمت مناسب یا شرایط پرداخت و حمل آن راهنمایی بیشتری نیاز دارید؛ بهتر است، سری به اینستاگرام توکا بزنید؛ با کارشناسان آنها صحبت کنید؛ شاید همین امروز یک دست مبل نو به خانه بردید!

مطالب پیشنهادی:

مبل راحتی گرد، برای کجا قشنگه؟

مبل یو شکل برای سالن‌های بزرگ عالی می‌شه!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه