Chidaneh.com placeholder image

طراحی کابینت نئوکلاسیک، باید حرفه‌ای و ظریف باشد

به قلم: یاسمین ثریا

یکی از جدیدترین انواع سبک کابینت آشپزخانه، نئوکلاسیک است. این مدل کابینت مابین سبک مدرن و کلاسیک، طراحی می‌شود. یعنی اگر دوست دارید؛ نمای داخلی آشپزخانه‌تان لوکس و وزین‌تر به نظر برسد اما زندگی مدرنی دارید؛ این مدل کابینت برازنده آشپزخانه منزل شماست. در ادامه با کمک صنایع چوبی افرا، بررسی می‌کنیم که طراحی کابینت نئوکلاسیک چه اصولی دارد؟ همچنین نمونه‌های پروژه‌های طراحی کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک را با هم می‌بینیم.

 

تابلو فرش ریحان

اصول طراحی کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک، باید دیزاینی کلاسیک اما ساده به سبک مدرن داشته باشد. معمولا طراحی چنین کابینت‌هایی با نرم‌افزار صورت می‌گیرد. افراچوب نیز در این زمینه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. با این حال طراحی حرفه‌ای باید به سبکی حرفه ای نیز اجرا شود.

مطلب پیشنهادی: انواع پلان آشپزخانه را اینجا یاد بگیرید.

مزایای طراحی کابینت نئوکلاسیک در افراچوب

  • کیفیت بالای طراحی و ساخت در حد برندهای مشهور
  • قیمت رقابتی و مقرون به صرفه
  • طراحی کابینت نئوکلاسیک به صورت انحصاری برای مشتری
  • تنظیم جلسات مشاوره برای طراحی دلخواه مشتری

صنایع چوبی افرا
ساخت کابینت چوبی ام دی اف آشپزخانه در تهران
صنایع چوبی افرا

طراحی درب کابینت نئوکلاسیک

در طراحی درب کابینت نئوکلاسیک باید کیفیت ساخت بسیار بالا باشد. به این ترتیب جزئیات ظریف بیشتر خود را نشان می‌دهند و نمای کار حرفه‌ای تر است.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ آشپزخانه، چی قشنگه؟

صنایع چوبی افرا
ساخت کابینت چوبی ام دی اف آشپزخانه در تهران
صنایع چوبی افرا

طراحی تاج کابینت نئوکلاسیک

یکی از زیباترین جزئیات در طراحی کابینت نئوکلاسیک؛ طراحی تاج آن است. بسته به این‌که می‌خواهید چقدر به سبک کلاسیک نزدیک شوید؛ می‌توانید به کمک طراحان افراچوب، زیباترین تاج کابینت را برای آشپزخانه منزل‌تان طراحی کنید.

صنایع چوبی افرا
پروژه آقای بیگی جنت آباد
صنایع چوبی افرا

طراحی کابینت نئوکلاسیک خیلی لوکس

رنگ مد روز کابینت نئوکلاسیک

تمام رنگ‌های روکش و چوب را می‌توان در طراحی کابینت نئوکلاسیک به کار برد. زیباترین رنگ در کنار تمامی آیتم‌های آشپزخانه ومنزل خودش را نشان می‌دهد. با این حال در میان این همه رنگ، رنگ سفید در طراحی کابینت نئوکلاسیک، بیشتر مورد پسند خریداران و خانواده‌ها است.

مطلب پیشنهادی: فضای آشپزخانه را چطور تقسیم کنیم؟

صنایع چوبی افرا
پروژه آقای بیگی جنت آباد
صنایع چوبی افرا

رنگ درجه یک کابینت نئوکلاسیک افراچوب

شاید باورتان نشود. اما بسیاری از تولید کنندگان کابینت، پروژه را که به شما تحویل می‌دهند، بعد از چند ماه با کیفیت بد رنگ آن مواجه خواهید شد. در صنایع چوبی افرا، طراحان کابینت نئوکلاسیک یک بار به صورت خام، کابینت را پرو می‌کنند. بعد از اصلاح جزئیات کابینت باز شده و برای رنگ به کارخانه صنایع چوبی افرا می‌رود. این روند 2 برابر از این گروه تولید کننده زمان، هزینه و انرژی می‌گیرد اما کیفیت کار در نهایت بسیار مطلوب و رضایت بخش است.

مطلب پیشنهادی: یک آلبوم پر از لوستر چوبی آشپزخانه

جزیره کابینت نئوکلاسیک

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌توانید در طراحی کابینت نئوکلاسیک از صنایع چوبی افرا بخواهید؛ قسمت جزیره آشپزخانه است. با کمک طراحان صنایع چوبی افرا براساس متراژ آشپزخانه، سایز بهینه جزیره نئوکلاسیک، طراحی می‌شود. این قسمت در آشپزخانه مشکل جا و کمبود کابینت را تا حد زیادی مرتفع می‌کند.

مطلب پیشنهادی: کابینت آشپزخانه ال چه مدل‌هایی مده؟

صنایع چوبی افرا
پروژه آقای بیگی جنت آباد
صنایع چوبی افرا

صنایع چوبی افرا
پروژه آقای بیگی جنت آباد
صنایع چوبی افرا

سفارش ساخت و طراحی کابینت نئوکلاسیک

یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها در سفارش طراحی کابنیت نئوکلاسیک دارند؛ قیمت بالای برندهای مشهور کابینت‌سازی است. در صنایع چوبی افرا، با همان کیفیت بالا، مدل و طراحی دلخواه شما، برای‌تان دیزاین و اجرا می‌شود. مزیت سفارش طراحی کابینت به افراچوب، در قیمت بسیار رقابتی این شرکت نسبت به برندهای معروف است. بنابراین توصیه می‌کنیم؛ اگر قصد ایجاد سبک نئوکلاسیک را در آشپزخانه منزل دارید؛ حتما به اینستاگرام افراچوب مراجعه کنید تا برای سفارش مشاوره بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه