Chidaneh.com placeholder image

محصولات خانگی ایکیا برای دکوراسیون مدرن و کم هزینه

راهنمای خرید: بسیاری از ما نکات ریز طراحی داخلی را نادیده می گیریم، در صورتی که توجه به این موارد هرچند جزئی زیبایی دکوراسیون داخلی شما را دو چندان می کند. تا به حال با خود فکر کرده اید برای داشتن یک خانه رویایی به چه چیز نیاز دارید؟! اگر چنین نبوده است با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم جزییات یک خانه ی رویایی را بیشتر بشناسیم.

[[nid:53066 view_mode=col2]]

سرویس خواب بالسا

[[nid:53052 view_mode=col2]]

نورپردازی با ایکیا در دکوراسیون داخلی

نورپردازی یکی از مواردی است که همیشه در رویایی شدن خانه های شما موثر است، از آباژورهای رومیزی رنگی تا فانوس های تزئینی همه و همه می تواند جلوه ی رویایی بی نظیری به فضای داخلی شما ببخشد.

[[nid:53841 view_mode=col2]]

[[nid:53840 view_mode=col2]]

لوازم آشپزخانه ی ایکیا

ست لیوان و پارچ یکی از آن لوازمی است که هر خانه ای به آن احتیاج دارد، چه خانه رویایی باشد چه نباشد! خانه ی رویایی ایکیا ساده ترین و پرکاربرد ترین لوازم و وسایل آشپزخانه را برای شما تدارک دیده است. می توانید آن ها را برای دکوراسیون آشپرخانه ی خود تهیه کنید و لذت ببرید.

[[nid:53835 view_mode=col2]]

[[nid:53085 view_mode=col2]]

گلدان هایی ایکیا در خانه ای رویایی!

تصور یک خانه پر از گل و گیاه و گلدان های رنگارنگ می تواند بسیار جذاب باشد، گلدان های رنگی شیشه ای و یا گلدان های کوچک برای گوشه و کنار فضای داخلی خود تهیه کنید و خانه ی تان را رویایی کنید.

[[nid:53833 view_mode=col2]]

[[nid:53831 view_mode=col2]]

ست غذا خوری کودک ایکیا

انتخاب ست ظروف غذاخوری برای پچه ها با دنیایی از طرح و رنگ همیشه سخت بوده است اما خانه ی رویایی ایکیا با طرح های خاص خود انتخاب را برای شما آسان تر کرده است به سادگی یک ست بامزه برای دلبنداتان تدارک ببینید که نظیرش را در جای دیگری ندیده باشید.

[[nid:53082 view_mode=col2]]

[[nid:52973 view_mode=col2]]

پذیرایی رویایی با ایکیا

برای داشتن یک خانه ی رویایی باید جزییات زیادی را در فضای داخلی خود در نظر بگیرید. جای دستمال سفره یکی از همان جزییات میز غذاخوری است که حضورش می تواند پذیرایی رویایی را برای شما ترتیب دهد، پس دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای فضای خود تهیه کنید.

[[nid:53084 view_mode=col2]]

[[nid:53838 view_mode=col2]]

معجزه شمع های ایکیا در دکوراسیون

شمع ها مجزه می کنند! معجزه ی شمع ها را در فضای داخلی خود فراموش نکنید. خانه ی رویایی ایکیا شمع وشمعدان های مدرنی را برای دکوراسیون امروزی شما تدارک دیده است که با کمک آن ها می توانید جلوه ای خاص به فضای داخلی خود ببخشید و لذت ببرید.

[[nid:52974 view_mode=col2]]

[[nid:52971 view_mode=col2]]

قاب عکس های رویایی ایکیا

قابی به دور خاطرات شما می تواند بخشی از دکوراسیون مقرون به صرفه شما را زیباتر از پیش کند، کافی است خاطرات خود را قاب کنید، شاید خاطرات امروز شما رویای گذشته تان باشد! پس دست به کار شوید و رویاهایتان را قاب بگیرید.

برای مشاهده محصولات بیشتر خانه رویایی ایکیا و همچنین دریافت اطلاعات تماس با این شرکت می توانید به پروفایل اهالی فن خانه ی رویایی ایکیا در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. 

مطالب بیشتر:هنگام اجاره یا خرید خانه به این نکات دقت کنید!
مبلمان و لوازم دکوری آنتیک برای عتیقه پسندها
این نکات را در انتخاب رو تختی مناسب فراموش نکنید!
دست دوم های دست اول برای دکوراسیون مقرون به صرفه
۱۰ کلید خرید سرویس ظروف چینی جهیزیه!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه