Chidaneh.com placeholder image

میزهای اداری مدرن برای دکوراسیون دفتر کار

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان : کاملا مطمئن هستم شما هم با من هم عقیده هستید که محل کار خانه دوم ما است، چرا که بیشتر زمان روزمان را در آن جا سپری می کنیم و همان جور که در خانه آسایش و آرامش داریم، در محل کار هم باید تا حدی این آسایش و آرامش را داشته باشیم، اما این امر چگونه در فضاهای اداری و کاری محقق می شود؟ خب جواب واضح است، مبلمان های اداری در این زمینه حرف اول را می زنند و آرامش ما در محل کار مستقیما با راحتی مبلمان های اداری مان در ارتباط است، اما این مبلمان ها باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا راحتی ما را فراهم کنند، اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید راجع به ویژگی هایی که مبلمان های اداری دارند با شما صحبت می کنیم.

مبلمان اداری کارنو
میزهای مدیریتی
مبلمان اداری کارنو

قالیشویی ادیب

ویژگی مبلمان های ادرای:

در بررسی یک میز اداری باید موارد زیادی از جمله ارکونومی، استانداردها و حتی زیبایی شناسی را مد نظر قرار دهیم. اما بعد از مرحله طراحی و ساخت، آن چه که به ما در خرید یک میز و مبلمان اداری مناسب کمک می کند، شناخت ویژگی های مهم و بررسی آن هاست. به طور کلی یک میز اداری مدرن با کیفیت را می توان با شاخصه های زیر محک زد:

  • طراحی میز اداری
  • وجود کشوها در میز اداری
  • میز اداری دو طرفه
  • میز اداری پارتیشن دار

1. طراحی ساده میزهای اداری 

میزهای اداری از جمه وسالی هستند ما در طول روز بیش ترین ارتباط و استفاده داریم، بنابراین کارآیی آن ها بسیار حائز اهمیت است، مهم ترین نکته در طراحی میزهای ادرای، میزان فضایی است که سطح رویی آن ها در اختیارتان قرار می دهد، اگر این میزها دارای اشکال نامتعارف و گوشه های شکسته و زیاد باشند، قطعا خیلی زود شما را خسته و دلزده می کنند، طراحی میز های اداری باید ساده صورت بگیرد و تا حد امکان دسترسی به قسمت های مختلف را برای شما سهل و آسان کند. 

مطلب پیشنهادی : بهترین مبلمان برای فضای اداری شرکت شما کدام است؟

مبلمان اداری کارنو
میزهای کارشناسی
مبلمان اداری کارنو

2. طراحی میز های اداری با کشو 

بهتر است کشو هایی که برای هر فرد در نظر گرفته می شود همراه همان میز باشد، یعنی از آن جدا نباشد، با این کار فرد راحت تر به وسیله های خود دسترسی پیدا می کند و دیگر سر در گم نمی شود و راحت تر می تواند وسیله های خود را طبقه بندی و نظم دهی کند. در ضمن وقتی کشوها همراه میزهای اداری باشد از لحاظ طراحی هم زیبا تر است چون حس یکپارچکی را میان اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند.

مطلب پیشنهادی : مبلمان اداری، دکوراسیون دفتر کارتان را شیک کنید!

مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم

3. میز اداری دو طرفه 

اگر قرار است دو میز روبروی هم قرار بگیرند، بهتر است طراحی آن ها به نحوی صورت بگیرد که در کنار هم شکلی جالب و زیبا را پدید بیاورند. با این کار طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری تان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی : مبلمان اداری مدرن برای آسایش در محیط کار

مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم

4. کشو مخفی در دل میزهای اداری

میزها هر چه دارای کشوهای بیشتر باشند، کارآیی آن ها نیز بیشتر می شود، میزها می توانند دارای کشوهایی مخفی باشند. این کشوهای کم ارتفاع می توانند کلی فضا در اختیارتان قرار دهند که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی : استاندارد های صندلی و مبلمان اداری

مبلمان اداری کارنو
میزهای مدیریتی
مبلمان اداری کارنو

5. میزهای مدیریتی در طراحی دکوراسیون فضای های اداری 

میزهای مدیریتی یکی دیگر از انواع میزهای اداری هستند. ابعاد و اندازه این میزها به نسبت دیگر میزهای بزرگ تر است و معمولا فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند. این نوع میزها هم مانند دیگر میزها دارای سبک های مختلف طراحی هستند و از انواع و اقسام متریال ها در طراحی و اجرای آن ها استفاده می شود و وجه تمایز این میزها با دیگر میزها در ابعاد و اندازه هایشان است. 

مطلب پیشنهادی : چگونه اتاق کار کوچک را بزرگتر نشان دهیم؟

مبلمان اداری فیلپا سیستم
میز اداری همراه با پارتیشن
مبلمان اداری فیلپا سیستم

مبلمان اداری و خانگی درینو
مبلمان اداری
مبلمان اداری و خانگی درینو

6. میزهای اداری دارای پارتیشن 

معمولا در فضاهای اداری چند میز در یک اتاق قرار می گیرد و برای جداسازی فضاهای آن از پارتیشن ها کمک گرفته می شود. اما ممکن است وجود همه این عناصر در اتاق باعث شلوغی و هرج و مرج شود، طراحان گروه مبلمان اداری فیلپا سیستم برای جلوگیری از پیش آمد این اشکال، چاره ای اندیشیده اند، آن ها میزها و پارتیشن ها را یکی کرده اند. این میزها جذاب ترین انواع میزهای اداری هستند که می توانید نمونه زیبایی از آن ها را در عکس بالا مشاهده کنید. 

مطلب پیشنهادی : مبلمان کاربردی برای طراحی دکوراسیون فضاهای اداری

مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم

مبلمان اداری فیلپا سیستم
میز کنفرانس بیضی شکل یوگا c7 فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم

7. طراحی میزهای کنفرانس 

یکی دیگر از مبلمان هایی که در فضاهای اداری از آن استفاده زیادی می شود میزهای کنفرانس است. طراحی میزهای کنفرانس بسیار متعدد و زیاد است و اصلا نیازی نیست که این میزهای هم با دیگر میزهایی که برای فضای اداری تان تهیه می کنید یکی باشد، طراحی و حتی متریال های آن می تواند کاملا با دیگر میزها متفاوت باشد. 

مطلب پیشنهادی : طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، صفر تا صد با کاربلدها

مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم
مبلمان اداری فیلپا سیستم

مبلمان اداری هیوا چوب
فایل اداری هیوا چوب
مبلمان اداری هیوا چوب

8. فایل های اداری

فضاهای اداری بدون وجود فایل های متعدد معنا ندارد، اگر فایل های ادرای وجود نداشته باشند، خودتان می دانید که چه اتفاقی می افتد، پس بهتر است در امر و زمینه خرید این فایل ها و کشو ها صرفه جویی را کنار بگذارید، البته که باید به میزان فضایی هم که در اختیار دارید توجه کنید. 

“برای مشاهده انواع مدل صندلی اداری مدرن و جدید حتما به اهالی فن چیدانه سر بزنید"

مطالب پیشنهادی : 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه