Chidaneh.com placeholder image

طراحی وب سایت ارزان، راه اندازی کسب و کارهای بدون مرز !

به قلم: تحریریه چیدانه

کار با اهالی فن: تا به حال به این فکر کردید که چطور شغل و کارتان را گسترش دهید!؟ چطور بازارهای جدیدی برای خدمات و محصولات تان پیدا کنید!؟ و چطور بهتر و بیشتر دیده شود!؟ امروزه شرکت ها و موسساتی در فعالیت های تجاری خود موفق ترند که اطلاع رسانی آنها به حد کافی بوده و در بین مردم شناخته شده تر باشند. اولین راهی که برای رفع این مشکل به ذهن می رسد تبلیغات است. هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید. اینترنت فضای نامحدود و بی‌انتهایی است. در این مکان شما بدون واسطه با میلیون‌ها انسان در سراسر جهان در ارتباط هستید. بنابراین چنانچه در این فضا به تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات خود بپردازید مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت. هزینه تبلیغات در اینترنت بسیار پایین تر از سایر رسانه‌ها می باشد، ورود به دنیای اینترنت آزاد و ارائه خدمات در آن بسیار ارزان‌تر است. با ما و گروه راست چین همراه باشید تا با هم ببینیم که برای طراحی یک وب سایت چه کارهایی باید انجام دهیم. 

چوب و هنر

بهترین راه حل برای طراحی کم هزینه وب سایت 

شما با ایجاد یک وب سایت می توانید شرح خدمات، کلیه نمونه‌کارها، ایده ها،کاتالوگ ها و مشخصات محصولات خود را بدون نگرانی در خصوص حجم اطلاعات ارائه شده، در این فضای مجازی قرار دهید و در صورت بروز هرگونه تغییرات، فوراً اطلاعات خود را بروز رسانی نمائید. اینترنت فضای متعلق به امروز و فرداست و اعمال تغییرات در آن سریع و ساده است.

 98% تخفیف در انتظار شما است. با هزینه ناچیز وب سایت خود را طراحی کنید. 

وب سایت شما می تواند بزرگترین ابزار تبلیغاتی، عرضه خدمات و محصولات و معرفی شما به مشتریان تان باشد. ایجاد وب سایت متناسب با فعالیت های شما می تواند مزایای زیادی برای شما در پی داشته باشد. در عصر اطلاعات و ارتباطات، مخاطبین و رقیبان شما فقط به اندازه یک کلیک با شما فاصله دارند. هم اکنون در دنیا میلیاردها نفر از اینترنت استفاده می نمایند. زمینه فعالیت شما هر چه می خواهد باشد، مسلما شما هرگز نمی توانید به سادگی از این جمعیت صرفه نظر کنید.

مزیت های راه اندازی وب سایت

  • مشخصات کالا و خدمات شما به سهولت قابل دسترسی، مشاهده و جستجو خواهد بود و امکان ارزیابی و مقایسه نظرات مشتریان را در اختیار سایر کاربران سایت خود قرار داده اید.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به بسیار پایین تر از ایجاد یک کسب و کار فیزیکی است.
  • نمایشگاه محصولات و عرضه خدمات شما به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان شما را محبوب خواهند کرد. کاربران خدمات متفاوت شما را به اشتراک خواهند گذاشت.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.

به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیت های خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.

خدمات راست چین برای شما

ما پروسه طراحی یک وب سایت را در هزاران طراح آماده جهت استفاده شما مهیا کردیم! دیگر نیازی نیست برای داشتن یک وب سایت هزینه های میلیونی پرداخت کنید و ماه ها منتظر بمانید تا وب سایت شما طراحی شود. فرقی نمی‌کند چه کسب و کاری دارید و چه ایده‌ای را می‌خواهید به صورت آنلاین پیاده کنید، شرکت‌، فروشگاه آنلاین، گروه معماری یا دکوراسیون، گالری یا مزون لباس، سایت شخصی، بنگاه مشاوره املاک، هتل، رستوران یا حتی وب سایت تخفیف گروهی! همه و همه در راست چین به صورت آماده فراهم شده است. فقط کافیست انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه راست چین برای معماران و طراحان دکوراسیون داخلی

در راست چین تمامی نیاز های شما از پیش سنجیده شده است! ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم. اگر معمار هستید و قصد دارید برای معرفی نمونه کارهای مجموعه خود کاتالوگ آنلاین داشته باشید پیشنهاد می کنیم از قالب آماده ی آرکی دیدن فرمایید. این محصول آماده شده تا پاسخگوی نیاز شما باشد. با خرید این قالب وب سایتی دقیقا مشابه این پیش نمایش خواهید داشت! 
اگر عرضه کننده ی محصولات دکوراتیو هستید و قصد دارید محصولات تان را به صورت آنلاین به فروش برساند؟  قالب فروشگاهی سوای یک انتخاب مدرن برای شماست. 1000 محصولات دیگر نیز در این زمینه عرضه شده، کافیست از گروه قالب های فروشگاهی  دیدن فرمایید. 
کلیه شرکت های فعال در زمینه ساختمان و معماری می توانند با انتخاب یکی از محصولات از مجموعه قالب های چند منظوره ، هویت سازمانی خود را آنلاین راه اندازی کنند. بیش از هزار محصول حرفه‌ای فارسی با بالاترین کیفیت و معتبرترین پشتیبانی به صورت کاملا طبقه بندی شده در اختیار شماست. زمان را از دست ندهید.

با پروسه طراحی وب سایت بیشتر آشنا شوید

یک وب سایت تشکیل شده است از سه بخش اصلی:

  1. آدرس اینترنتی (دامنه یا Domain) ، مانند: https://www.google.com
  2. فضای اینترنتی (هاست یا Host) ، دامنه به هاست متصل می شود تا بتواند محتویات این قسمت را نمایش دهد.
  3. کدها و دستورات (محتوا یا منابع یا Source) – اصل پروسه طراحی وب سایت در این بخش اتقاق می افتد.

در گذشته یک وب سایت می بایست توسط گروه های متخصص طراحی می شد و به طبع آن هزینه و زمان زیادی در این میان صرف می شد، نتیجه کار نیز در اغلب موارد به دلیل پیشرفت پروژه به روش آزمون و خطا با مشکلات فنی و امنیتی رو برو می شد.امروزه پروسه ی طراحی وب سایت متحول شده و هر شخصی می تواند بدون داشتند دانش برنامه نویسی، وب سایت خود را طراحی نماید. روش کار به این صورت است که در کل دنیا سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همچون: Joomla ، WordPress ، OpenCart ،  PrestaShop، WHMCS ، Drupal و … طراحی و عرضه شده اند که با نصب این CMS ها دیگر نیازی به پروسه های برنامه نویسی گذشته نیست. کلیه ی این سیستم های مدیریت محتوا فارسی , کاملا امن و بدون کوچکترین نقصی طراحی شده اند، قابل توسعه (با نصب افزونه ها و ماژول ها)  و دارای بخش های مدیریتی ساده و روان می باشند. به جهت ایجاد امکانات سفارشی و ظاهری حرفه ای برای این CMS ها قالب های آماده ای طراحی و به فروش می رسد. راست چین تیمی متشکل از 300 برند فعال در این حوزه است که به عرضه ی قالب های آمده همچون قالب وردپرس، جوملا، اپن کارت و غیره با موضوعات و دسته بندی های گسترده پرداخته است.

راست چین بزرگترین مرجع رسمی عرضه قالب و افزونه فارسی در دنیاست!

شما با فعال نمودن هر یک از قالب های آماده می توانید وب سایتی دقیقا مشابه پیش نمایش محصولات ما داشته باشید و بنا به سلیقه خود آن را مدیریت و ویرایش نمایید. از امروز می توانید برند خود را آنلاین افتتاح کنید.

نویسنده: گروه راست چین | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه