Chidaneh.com placeholder image

12 ایده خلاقانه تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: گیاهان خانگی یکی زیباترین تزئینات دکوراسیون داخلی محسوب می شوند، گلدان های کوچک سفالی میزبان این گیاهان محبوب می باشند که تزیین آن ها می تواند زیبایی این گیاهان را دو چندان کند. برای تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده تنها به کمی حوصله و خلاقیت نیاز دارید، تا بتوانید گلدان های خود را بیش از بیش زیبا کنید. کافی است خودتان دست به کار شوید و اقدام به تزیین گلدان های خود با وسایل ساده شوید. پیش از هر چیز بهتر است این مطلب از چیدانه را از دست ندهید و با ایده های منحصر به فرد تزیین گلدان سفالی آشنا شوید با ما همراه شوید. 

تزیین گلدان سفالی

چوب و هنر

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ سفید 

یکی از ساده ترین ایده ها برای تزیین گلدان های سفالی رنگ آمیزی آن ها می باشد. با کمک رنگ سفید می توانید ظاهر شیک و مدرنی به گلدان های ساده ی سفالی خود ببخشید. ررنگ سفید در کنار بدنه ی رسی گلدان و رنگ سبز گیاهان کنتراست خوبی را ایجاد می کند و طراوت و سرزندگی را به دکوراسیون شما می آورد. 

تزیین گلدان سفالی

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: پارچه 

با کمک پارچه های طرح دار می توانید ظاهر خاصی را به گلدان های ساده سفالی خود ببخشید حتی می توانید برای این کار از هنر دکوپاژ کمک بگیرید و ظاهر گلدان خود را زیباتر از قبل کنید. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ طلائی

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ طلائی 

رنگ طلائی یکی از آن رنگ هایی است که می تواند ظاهر ساده ی گلدان شما را تبدیل به یک گلدان لوکس و شیک کند، شما می توانید برای تزیین گلدان سفالی خود همانند تصویر از یک رنگ پایه ی خوش ترکیب با طلائی استفاده کنید و زیبای آن را دو چندان کنید. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: تخته سیاه!

با کمک رنگ سیاه از گلدانتان تخته سیاه بسازید و زیبایی آن را دو چندان کنید، این ایده ی خلاقانه و پر کاربرد تزیین گلدان سفالی بهترین ایده برای معرفی گلدان ها است. می توانید به سادگی اسم هر گیاه را روی آن بنوسید و یا حتی اسم یکی از عزیزانتان را روی آن بنوسید و گلدان را به او هدیه دهید و بیش ارز بیش خوشحالش کنید.

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ های پفی

رنگ های پفی یکی از بامزه ترین ابزار برای تزیین گلدان های سفالی می باشد، این رنگ ها را می توانید به سادگی از فروشگاه های عرضه ی لوازم و تحریر تهیه کنید. حتی می توانید برای این کار از کودکان دلبندتان نیز کمک بگیرید و اوقات خوشی را با هم سپری کنید.  

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ های آبرنگی

برای داشتن گلدان های سفالی ملایم تر و دلنشین تر می توانید از رنگ های آبرنگی استفاده کنید، توجه داشه باشید که کنیم برای رنگ زدن گلدان ها به هیچ عنوان از رنگ های صنعتی مثل اسپری استفاده نکنید، آبرنگ یا گواش که بو و عطر زننده ای ندارند گزینه های مناسب تری برای رنگ آمیزی سطح گلدان ها هستند.  

تزیین گلدان سفالی

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ های اکلیلی

با استفاده از رنگ های اکلیلی می توانید نقش و نگار های بامزه و خاص مثل طرح های راه راه یا خال خالی همانند تصویر ایجاد کنید و گلدان های سفالی خود را به سادگی خلاقانه تزیین کنید. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: سنگ و پولک 

با کمک سنگ و پولک می توانید ظاهر گلدان های خود ا منحصر به فرد تر کنید. کافی است به یک خرازی سری بزنید و با یک سبک هندسی ساده طرح های مختلفی را روی گلدان سفالی خود پیاده کنید و از داشتنش لذت ببرید. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: نقاشی 

گلدان های خود را با یک گواش و آبرنگ به دست فرزندانتان بسپارید و از آن ها بخواهید روی آن نقاشی کنند و به سادگی آن ها را طراحی کنید و زیبایی خاصی به آن ها ببخشید. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: کنف 

با کمک کنف ها سطح گلدان خود را بپوشانید. این ایده یکی از ساده ترین و سریع ترین راه کارها برای تزیین گلدان سفالی شما می باشد. 

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: تور 

با کمک تورهای نخی و یا پارچه های قلاب بافی شده می توانید ظاهر منحصر به فردی به  گلدان های سفالی خود ببخشید و زیبایی آن را دو چندان کنید، کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و اطراف خود را بهتر ببینید . 

تزیین گلدان سفالی

تزیین گلدان سفالی با وسایل ساده: رنگ های براق

با کمک رنگ های براق و خلاقیت در رنگ آمیزی می توانید لباس تازه ای به گلدان های خود بپوشانید و آن ها را زیبا تر از قبل مهمان دکوراسیون کنید.

برای خرید انواع گل و گلدان می توانید به اهالی فن چیدانه در بخش محوطه بیرونی، فضای سبز و گل و گیاه مراجعه نمایید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه