اجاق گاز نامرئی؛ جدیدترین و بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های مینیمالیستی!

اجاق گاز نامرئی؛ جدیدترین و بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های مینیمالیستی!

به قلم: نرگس مهردادیان

اجاق گاز نامرئی؛ جدیدترین و بهترین انتخاب

طرح‌های مینیمالیستی به دنبال این هستند که زوائد بصری را در دکوراسیون داخلی تا جای ممکن حذف کنند. امروز فناوری‌های جدید هم به کمک طراحان علاقه‌مند به سبک مینیمالیسم آمده‌اند. فناوری‌هایی که می‌توانند هر چیزی را در جایی غیر قابل دید پنهان کنند! در همین راستا برند آلمانی لوازم آشپزخانه Gaggenau به تازگی اجاق گازی نامرئی طراحی کرده که به طور یکپارچه و کامل با میز کار آشپزخانه ادغام می‌شود.

سرویس خواب بالسا

برای آشنایی با طراحی و ویژگی‌های اجاق گاز نامرئی با جدیدترین فناوری‌های روز و مناسب برای آشپزخانه‌هایی به سبک مینیمال در ادامه با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

طراحی مینیمالیستی اجاق گاز نامرئی

طراحی مینیمالیستی اجاق گاز نامرئی

اجاق گاز نامرئی دارای سطح میز کار سنگی است و تنها دو عنصر قابل مشاهده دارد: چراغ‌های ال‌ای‌دی و کلیدها یا پیچ‌های کنار میز، برای روشن کردن اجاق! این اجاق از طریق ماژول‌های القای حرارت کار می‌کند.

هنگامی که یکی از شعله‌های اجاق گاز را روشن ‌کنید البته نه شعله واقعی! یک نقطه نورانی روی میز سنگی ظاهر می‌شود تا نشان ‌دهد ظرف پخت و پز را کجا باید قرار داد.

با خاموش شدن شعله و از بین رفتن حرارت، این نقطه نورانی هم خاموش می‌شود. اجاق گاز آشپزخانه دوباره به یک میز ساده تبدیل می‌شود که برای فعالیت‌های دیگر آشپزخانه مانند آماده‌سازی، سرو کردن غذا، غذاخوری، کار و معاشرت مناسب خواهد بود.

اجاق گاز نامرئی مینیمالیستی در دکور آشپزخانه

نظر کارشناسان در مورد اجاق گاز نامرئی در دکور آشپزخانه

به گفته طراح Gaggenau: “رویکرد مینیمالیستی در طراحی اجاق گاز نامرئی، حس زیبایی‌ و لذت را همزمان در محیط آشپزخانه ایجاد می‌کند. با این اجاق گاز، می‌توانید از کاربردهای ضروری وسایل هنگام آشپزی لذت ببرید، بدون اینکه وسایل غیر ضروری جلوی دست و پایتان را بگیرد."

از نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی، طراحی اجاق گاز نامرئی می‌تواند مرز بین آشپزخانه و فضای زندگی را از بین ببرد. این اجاق می‌تواند میز آشپزخانه را به فضایی محوری تبدیل کند که همزمان برای غذا پختن، غذا خوردن و تعاملات خانوادگی یا دوستانه کاربرد داشته باشد.

اجاق گاز نامرئی

و در آخر

اجاق گاز نامرئی کاملا متناسب با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌‌هایی با طراحی مینیمالیستی است. این اجاق تا حد ممکن عناصر بصری اضافی را از فضای آشپزخانه شما حذف خواهد کرد.

برای آشنایی با وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل با جدیدترین و آخرین فناوری‌های روز مطلب اولین تلویزیونی که پشتش پیداست! را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه