دوره آموزشی فنگ‌شویی و جریان انرژی مثبت در زندگی

دوره آموزشی فنگ‌شویی و جریان انرژی مثبت در زندگی

به قلم: نرگس مهردادیان

فنگ‌شویی دانشی است که فضای زندگی و کار ما را طبق قوانين طبيعت شکل می‌دهد. فنگ‌شویی در واقع هنر چیدمان فضاست. در محیط اطراف ما انرژی‌ها و عناصر مختلفی وجود دارند که هر یک عملکرد و ارتعاش خاص خود را دارند. در فنگ‌شویی چیدمان فضا طوری انجام می‌شود که این انرژی‌ها و عناصر در تعادل باشند تا فضایی سرشار از آرامش و طراوت شکل داده شود. برای تخصص در این حوزه می‌توانید در دوره آموزشی فنگ‌شویی شرکت کنید. در این مقاله از چیدانه با همراهی مجتمع آموزشی بن‌ژیوار به بررسی کلی تاریخچه، مفهوم و اصول اولیه فنگ‌شویی و کلیاتی در مورد دوره‌ آموزشی فنگ‌شویی، این دانش کاربردی پرداخته می‌شود. با ما همراه باشید…

دوره آموزشی فنگ شویی

تابلو فرش ریحان

تاریخچه و مفهوم فنگ‌شویی

فنگ‌شویی، فلسفه و دانشی متعلق به چین باستان بوده که قدت آن به حدود 5 هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد. این دانش ابتدا در کشورهای چین، کره، ژاپن و تایلند مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه در اکثر نقاط جهان شهرت یافته و به کار گرفته می‌شود.

این کلمه از نظر معنایی از دو لغت  fengبه معنای باد و   shuiبه معنای آب تشکیل شده است. با این مفهوم که هرچه در اطراف ما وجود دارد حتی اشیای بی‌جان مانند صندلی، میز یا ساختمان از انرژی فعال به‌وجود آمده‌اند. هدف آن ایجاد هماهنگی و هارمونی بین نیروهای جهان خواهد بود. و در دکوراسیون داخلی به منظور ایجاد هماهنگی بین عناصر دکوراسیون و ایجاد انرژی مثبت و جریان درست انرژی در فضای خانه یا محل کار به کار گرفته می‌شود.

تاثیرات دوره آموزشی فنگ‌شویی در طراحی دکوراسیون

تاثیرات فنگ‌شویی در طراحی دکوراسیون

فنگ‌شویی دانشی است که کمک می‌کند دکوراسیون فضای زندگی به بهترین شکل دیزاین شود. با چیدمان صحیح عناصر در فضا، افراد با محیط اطراف خود به هماهنگی و هارمونی رسیده و زندگی سرشار از آرامش و شادابی خواهند داشت. افراد از طریق فنگ‌شویی می‌توانند انرژی‌های مثبت طبیعت را در محل زندگی خود جاری کنند. به‌کارگیری اصول و فنون فنگ‌شویی در دکوراسیون خانه‌ها تاثیر زیادی بر بهبود کیفیت زندگی اعضای خانه خواهد داشت.

اصول فنگ شویی در دوره آموزشی فنگ شویی

اصول فنگ‌شویی

تمامی اصول فنگ‌شویی از نظر علمی به اثبات رسیده و دارای استدلال‌های محکم عقلانی هستند. از مهمترین اصول فلسفه فنگ‌شویی می‌توان به پرهیز از بی‌نظمی و انباشتگی، استفاده از رنگ‌های مناسب، خطوط منحنی و در جهت‌های مناسب اشاره کرد.

پاکسازی محیط

پاک‌سازی محیط جزو اصول اولیه فنگ‌شویی بوده و از ابتدایی‌ترین و اساسی‌ترین اصول محسوب می‌شود. پاک‌سازی بهتر است روزانه انجام شود.

پرهیز ار بی‌نظمی

از اصول مهم فنگ‌شویی می‌توان به پرهیزاز بی‌نظمی و جلوگیری از انباشتگی در فضا اشاره کرد.

روانشناسی رنگ‌ها

از اصول دیگر فنگ‌شویی می‌توان به آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها و استفاده صحیح از رنگ‌های متفاوت در فضاهای مختلف اشاره کرد.

چیدمان و نحوه قرارگیری عناصر

از دیگر اصول فنگ‌شویی می‌توان به چیدمان و چگونگی قرارگیری هر یک از عناصر در جای مشخص خود اشاره کرد که از مهمترین اصول محسوب می‌شود. برای مثال لوازم منزل مانند مبلمان، لوازم آشپزخانه و آینه به چه صورت و کجا قرار بگیرند تا از انتشار انرژی منفی در محیط جلوگیری شود.

دوره آموزشی فنگ شویی در دکوراسیون

آموزش فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی

برای آن‌‌که طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان فضاهای مختلف را طبق اصول فنگ‌شویی انجام دهید باید به‌صورت تخصصی آموزش ببینید. به کارگیری اصول فنگ‌شویی در فضاهای مختلف مانند شرکت‌ها، منازل، مدارس و دانشگاه‌ها نیاز به درک عمیق و آموزش آکادامیک دارد. با شرکت در دوره آموزشی فنگ‌شویی می‌توانید با اصول و تکنیک‌های سنتی و مدرن این دانش کاربردی به خوبی آشنا شوید.

دوره آموزشی فنگ‌شویی در بن‌ژیوار

دوره آموزشی فنگ‌شویی در بن‌ژیوار

دوره آموزشی فنگ‌شویی بن‌ژیوار به‌صورت تخصصی توسط افراد متخصص به هنرجویان این دوره ارائه می‌شود. گذراندن این دوره‌ به شما این امکان را می‌دهد تا در طراحی دکوراسیون داخلی طبق اصول فنگ‌شویی تخصص کسب کنید. سرفصل‌های دوره آموزشی فنک شویی در بن‌ژیوار شامل موارد زیر خواهد بود:

  • آشنايي با تاريخچه فنگ‌شويي، ابزار آن و انرژي‌هاي مثبت و منفي
  • آشنايي با كيفيت انرژي‌هاي محيطي و سمبل‌هاي به كارگيري
  • آشنايي با عناصر پنج‌گانه
  • آشنايي با جهات هشت‌گانه
  • آشنايي با عوامل مولد شارجي و نحوه برطرف كردن آن‌ها
  • نحوه چيدمان فضا
  • استفاده از گياهان در محيط‌هاي زندگي و كاري
  • پاك‌سازي محيط
  • كار بر روي نقشه

دوره آموزشی فنگ‌شویی در مجتمع بن‌ژیوار

کاربران دوره آموزشی فنگ‌شویی مجتمع آموزشی بن‌ژیوار نسبت به تاثير عناصر مادی در قالب رنگ، شکل، غلبه در محيط، کيفيت سردی و گرمی هرکدام و تاثير روحی و احساسی که بر افراد دارند، آگاهی پيدا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند با تغييرات مناسب و کاربرد صحيح هرکدام از عناصر سازنده محيط، محل زندگی را به گونه‌ای متفاوت شکل دهند. مهم‌ترين چيزی که در فنگ‌شويی مورد توجه قرار می‌گيرد سلامت و آرامش کسانی است که در آن محل کار و زندگی می‌کنند. از مزایای دوره آموزشی فنگ‌شویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آموزش مهارتی بدون نیاز به کارگاه و سرمایه زیاد
  • آموزش علمی و کاربردی توسط اساتید مجرب این حوزه
  • آموزش علمی و کاربردی مناسب برای بازار کار
  • آشنایی کامل با مباحث فنگ‌شویی عناصر پنج‌گانه، جهات هشت‌گانه
  • در بازار کار این رشته می‌تواند به‌صورت مستقل فعالیت کند
  • پشتیبانی کامل آموزش
  • امکان پرداخت اقساط شهریه

دوره آموزشی فنگ‌شویی در مجتمع آموزشی بن‌ژیوار

دوره آموزشی فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

کلام پایانی

فنگ‌شويی، یک فلسفه و فن باستانی در چین است که از اصول آن در چیدمان مناسب دکوراسیون خانه و محل کار به کار می‌رود تا موجب هماهنگی عناصر و انرژی‌ها و در نهایت ایجاد سلامتی، شادی، موفقیت و انرژی مثبت در زندگی افراد شود. مهم‌ترين اصول فلسفه فنگ‌شويی شامل پرهیز از بی‌نظمی و انباشتگی، به کارگیری رنگ‌های مناسب، خطوط منحنی و جهت‌های مناسب خواهد بود. فلسفه فنگ‌شويی امروزه در بین افراد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای داشتن دکوراسیون و چیدمانی طبق اصول فنگ‌شویی باید به‌طور تخصصی در دوره آموزشی فنگ‌شویی آموزش دید. اگر به‌دنبال ایجاد صلح، آرامش و هماهنگی در زندگی خود هستید با مراجعه به سایت مجتمع آموزشی بن‌ژیوار در دوره آموزشی فنگ‌شویی این مجتمع شرکت کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه