Chidaneh.com placeholder image

رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: شما می توانید دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان در منزل خود داشته باشید. یکی از الگوهای هیجان انگیز برای دیوار منزل شما طرح راه راه است. بدون اینکه مجبور باشید از کاغذ دیواری استفاده کنید، خودتان می توانید این طرح را ایجاد کنید. فقط باید در انتخاب رنگ و اجرای رنگ آمیزی دقت داشته باشید تا طرح راه راه شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد. اگر می خواهید پروژه ی رنگ آمیزی شما بدون نفوذ رنگ زیر نوار پوشش به بهترین صورت انجام شود، به این نکاتی که چیدانه در اختیار تان قرار می دهد توجه کنید.

تابلو فرش ریحان

1. رنگ روشن تر را به عنوان پوشش ابتدایی استفاده کنید. بگذارید کاملا خشک شود، سپس از نوارها برای علامت گذاری خطوط تیره رنگ استفاده کنید.

2. قبل از ایجاد طرح راه راه، یک لایه بیشتر از رنگ روشن تر را در امتداد نوار بزنید. این کار شما شکاف ها را پر می کند و رنگ تیره تر به زیر نوار نفوذ نمی کند.

مطلب پیشنهادی: با آینه های شکسته دکوراسیون دیوار منزل خود را زیبا کنید!

3. صبر کنید تا لایه ی اول کاملا خشک شود، سپس الگوهای راه راه را رنگ بزنید. قبل از کندن نوارها اجازه دهید خطوط تیره کاملا خشک شوند. حالا می بینید که توانستید همچون نقاشی حرفه ای خانه خود را طراحی کنید! به شما تبریک می گوییم.

اگر مشتاق شدید یک طرح راه راه فوق العاده با رنگ های زیبا روی دیوار اتاق تان اجرا کنید، آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. شما بهتر از هر کسی می توانید این کار را برای دکوراسیون منزل خود انجام دهید. فقط کافی است رنگ هایی را که دوست دارید و با فضای داخلی منزل شما متناسب است به کمک بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه انتخاب کنید و در اجرای آن ظرافت و دقت به خرج دهید.
اگر کیفیت رنگ برایتان مهم است به شما پیشنهاد می دهم از همکاران ما در اهالی فن چیدانه که در حوزه ی رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی تخصص دارند کمک بگیرید.

مطالب بیشتر:
گل هایی که بر روی دیوار می رویند
با نقشه های کاغذی، جهان را کاغذ دیواری خانه خود کنید!
چگونه خودمان یک قفسه مدرن بسازیم؟
ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۳)

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه