Chidaneh.com placeholder image

برای خرید تخت خواب کجا برم؟

به قلم: مژگان احمدی

برای خرید تخت خواب کجا برم؟ اتاق خواب معمولا یکی از مکان‌های ویژه در هر خانه‌ای است که در آن آرامش و نظم اهمیت زیادی دارد. از این رو خرید سرویس خواب مناسب به چیدمان اتاق خواب و دکوراسیون این مکان، کمک شایانی می‌کند. جالب اینکه تقریبا بیشتر افراد یک‌سوم از طول شبانه‌روز خود را در اتاق خواب سپری می‌کنند. به همین علت کیفیت خواب و آرامش افراد در زندگی روزمره آنها نیز تاثیرگذار خواهد بود. ما در این مقاله از چیدانه به این پرسش پاسخ خواهیم داد که برای خرید تخت خواب کجا برویم؟ همچنین نکاتی را پیرامون انتخاب و خرید تختخواب و مرکز تخت خواب در تهران، یادآوری می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

مبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران
جدیدترین مدل‌های تخت خواب دونفره
diamondمبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران

chidaneh ad banner
برای خرید تخت خواب کجا برم؟

نکات مهم قبل از خرید تخت خواب چیست؟

در خرید تخت خواب هم مانند سایر وسایل منزل باید مواردی را رعایت کرد تا رضایت بیشتری از خرید سرویس تخت به دست بیاوریم. از جمله موارد زیر:

  • دقت به سایز بدن و قد و وزن افراد استفاده کننده از تخت خواب و توجه به عرض و طول تخت مورد نظر. همینطور ارتباط آن با مکان قرارگیری تختخواب که باید فضای کافی برای آن وجود داشته باشد.
  • طول تخت همیشه باید از قد افراد بیشتر باشد.
  • در نظر گرفتن متراژ و فضای خالی و کافی مورد نیاز اتاق خواب.
  • در نظر داشتن تعداد افراد استفاده کننده از تخت خواب در اتاق خواب.

مبلمان مدرن ادوا
تخت مدرن اتاق خواب با رویه مخمل
مبلمان مدرن ادوا

مبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران
تخت خواب استیل خاص
diamondمبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران

بررسی سرویس تخت خواب از نظر جنس و قیمت

جنس، عاملی تعیین‌کننده در انتخاب و خرید تخت خواب به حساب می‌آید. همچنین قیمت تخت خواب هم با جنس آن رابطه مستقیم دارد. معمولا جنس سرویس خواب‌ها از: چوب، ام دی اف، فلز و ملامینه است. از این میان تخت خواب چوبی، بالاترین کیفیت و گران‌ترین قیمت را دارد. از طرفی جنس فلزی تخت خواب، استحکام زیادی دارد، قیمت آن پایین‌تر بوده و بهتر است در معرض رطوبت قرار نگیرد، زیرا ممکن است زنگ بزند.
از مدل‌های پرطرفدار تختخواب امروزی می‌توان تختخواب ام دی اف را نام برد که قیمت معقول و منطقی هم دارد؛ درصورتیکه تختخواب‌های فلزی، امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و بنابراین طرفداران زیادی نیز ندارند.

مطلب پیشنهادی مرتبط: عکس تخت خواب فرفورژه، نمونه‌هایی برای همه سلیقه‌ها

قصر دکوراسیون آرنا پالاس
خرید سرویس‌خواب لوکس دونفره اتاق‌خواب
diamondقصر دکوراسیون آرنا پالاس

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
سرویس لحاف 6تکه نوزاد با طرح‌های متفاوت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

تخت خواب کودک و نوجوان

انواع مختلف تخت خواب‌ها

تخت خواب‌ها در انواع مختلفی مانند موارد زیر در بازار وجود دارند::

  • تختخواب نوزاد
  • تختخواب کودک
  • تخت خواب نوجوان
  • تخت خواب بزرگسال

صنایع چوبی بهسازان چوب
تخت خواب دو طبقه: رویا D 115
صنایع چوبی بهسازان چوب

مبل تختخواب شو

به همین ترتیب تختخواب بزرگسال نیز به دو گروه: تخت خواب تک نفره و تخت خواب دو نفره تقسیم می‌شود.
همچنین تختخواب دو طبقه، تختخواب مبلی، تختخواب تاشو و یا حتی مبل تختخواب‌شو و مدل‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند. این تنوع باعث سهولت انتخاب و خرید تخت خواب مناسب برای مشتریان خواهد شد. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان؛ انواع تخت خواب را با وسایلی همچون میزآرایش، کمد، پاتختی و مبل، ست می‌کنند و به عنوان یک ترکیب و مجموعه یا به‌اصطلاح؛ سرویس خواب، آن‌ها را می‌فروشند.

[[nid:427588]]

[[nid:427528]]

[[nid:427527]]

نکات مهم هنگام خرید تختخواب

نکات مهم هنگام خرید انواع تخت خواب

در خرید تختخواب، یکی از نکات مهم قیمت آن است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال تختخواب‌های ارزان هستید، نمونه‌های ام‌دی‌اف را تهیه کنید و ترجیحا به سراغ نمونه‌های چوبی نروید. اما اگر تخت خواب کلاسیک را می‌پسندید و قیمت آن چندان برایتان مهم نیست، می‌توانید مدل‌های چوبی را خریداری کنید. همین‌طور اگر شخص مورد نظر شما دختر است؛ تخت خواب دخترانه و ترکیباتی از رنگ‌های دخترانه مانند صورتی و تختخواب پرنسسی و… برایش مناسب است. اما اگر برای نوجوان پسر، تختخواب تهیه می‌کنید، مدل‌های تختخواب ماشینی در بازار موجود است که پسر بچه‌ها علاقه زیادی به آنها دارند.

معمولا برای بزرگسالان نیز در انتخاب و خرید تخت خواب یک نفره و خرید تخت خواب دونفره به جنس، کیفیت، زیبایی و قیمت آن توجه می‌کنند.

مبلمان خانه الوا ELVA Home
سرویس خواب ویولت
مبلمان خانه الوا ELVA Home

مبلمان خانه الوا ELVA Home
سرویس خواب توسکا
مبلمان خانه الوا ELVA Home

تخت خواب تاشو

برای خرید تخت خواب کجا برم؟

همواره دو روش خرید اینترنتی و خرید حضوری برای انتخاب و خرید سرویس تخت خواب وجود دارد.

1. خرید تختخواب اینترنتی

از آنجا که حضور در بازارهای مبلمان و تختخواب، این روزها بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است؛ بهترین جا برای خرید تخت خواب مناسب خود با قیمت پایین‌تر از نمایشگاه‌ها به صورت اینترنتی و در منزل است.

از مزایای خرید اینترنتی تخت خواب، این است که بدون اینکه مسافت زیادی را طی کنید و وقت و انرژی‌تان گرفته شود، به راحتی به منبع بزرگی از انواع و اقسام مدل‌های سرویس خواب و تخت خواب از طریق فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی خواهید داشت. از جمله فروشگاه‌های مبلمان در سراسر کشور که به صورت اینترنتی تخت خواب می‌فروشند: سایت HSH، ایران چوب و فروشگاه اینترنتی دی ایران را می‌توان نام برد.

فروشگاه اینترنتی دی ایران

فروشگاه اینترنتی دی ایران به نشانی DayIran.Com، یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین سایت‌های اینترنتی است که ضمن داشتن نماد اعتماد، محصولات را به قیمت تولیدی و با ارسال رایگان درب منزل به شما تحویل می‌دهد. دی ایران بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی دارد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در سایت دی ایران، مدل‌های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب‌های بزرگسال، نوجوان و نوزاد وجود دارد که خوشبختانه به صورت مستقیم از تولیدی‌های بزرگ در مرکز تخت خواب در تهران به سراسر ایران ارسال می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی چوب چوب
سرویس خواب چوبی
فروشگاه اینترنتی چوب چوب

فروشگاه اینترنتی چوب چوب
سرویس خواب چوبی
فروشگاه اینترنتی چوب چوب

خرید تختخواب از ایران چوب

ایران چوب نیز فروشگاه اینترنتی است که با بهره‌گیری از طرح‌ها و مدل‌های مختلف، همچنین تختخواب‌های ست و تکی، کمک می‌کند تا شما انتخاب و خرید بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

مبلمان خانه الوا ELVA Home
سرویس خواب ویلو
مبلمان خانه الوا ELVA Home

صنایع چوبی بهسازان چوب
انواع تخت خواب تک نفره: مدل ساحل
صنایع چوبی بهسازان چوب

2. خرید حضوری سرویس تختخواب

روش دوم خرید، بعد از فروشگاه‌های اینترنتی، بازارهای حضوری خرید و مبلمان سرویس خواب است که در سراسر کشور وجود دارند. مانند: بازار خرید تخت خواب کرج، بازار تخت خواب یافت‌آباد، تخت خواب و سرویس خواب ایران میز و شرکت بهسازان چوب، که از دسته خرید تختخواب حضوری هستند. البته ناگفته نماند که بعضی از آنها خرید اینترنتی هم دارند.

مرکز خرید سرویس خواب در تهران

سرویس خواب از کجا بخرم؟ این سوالی است که اگر نوزاد یا نوجوان دارید بیشتر به ذهنتان خطور می‌کند. درواقع در شهر و استان تهران به عنوان پایتخت ایران ، مراکز مختلفی جهت خرید تختخواب و سرویس خواب به چشم می خورد که از انواع مختلف آنها تعدادی را به‌عنوان نمونه ذکر می‌کنیم.

سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
تخت و سرویس خواب اتاق کودک مدل پازل
سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو

مصنوعات چوبی دکوچید
سرویس خواب یک و نیم نفره دیانا
مصنوعات چوبی دکوچید

فروشگاه اینترنتی چوب چوب
سرویس خواب چوبی
فروشگاه اینترنتی چوب چوب

بازار تخت خواب یافت آباد

حتما می‌دانید که یکی از لوازم اصلی در سیسمونی نوزاد، سرویس خواب نوزاد است. سرویس خواب‌های نوزاد از متریال‌های مختلفی مانند: چوب، ام دی اف و ملامینه تولید می‌شوند که هر کدام قیمت‌های متفاوتی نیز دارند و معمولا مانند انواع دیگر تختخواب، مدل‌های چوبی گران و مدل‌های ملامینه، ارزان‌تر هستند.

از بهترین جا برای خرید تخت خواب، یافت آباد است. یافت‌آباد همچنین مرکز خرید سرویس خواب در تهران است و مکان مناسبی برای خرید سرویس خواب نوجوان هم به حساب می‌آید. در خرید سرویس تختخواب نوجوان به یاد داشته باشید که حتما ابعاد اتاق را در نظر بگیرید و هماهنگ با چیدمان اتاق خواب، تخت خواب را انتخاب کنید. اگر سرویس تخت خواب پسرانه می‌خرید؛ از استحکام آن غافل نشوید. اگر اتاق کودک و نوجوان کوچکی دارید، از مدل‌های تختخواب دونفره و طبقه‌ای استفاده کنید تا فضای کمتری اشغال شود. مدل تخت خواب کشودار نیز به محیط‌های کم جا، کمک بزرگی می‌کنند. براین اساس حواستان به رنگ سرویس خواب باشد تا با روحیات و سلیقه نوجوان شما متناسب دربیاید.

از نظر قیمت خرید تخت خواب در یافت آباد باید بگوییم که، سرویس خواب نوجوان فلزی، ارزان‌ترین مدل‌هاست که این مرکز فروش تخت خواب فلزی در تهران هم این مدل فلزی را داراست. مدل‌های پسرانه بیشتر دارای طرح‌های اسپرت هستند و علاوه‌بر این در مدل‌های پسرانه از طرح‌های فانتزی هم استفاده می‌شود. درحالیکه برای خرید تخت خواب دخترانه نوجوان، مدل‌های تختخواب پرنسسی و ملیح با رنگ‌های ملایم، کاربرد بیشتری دارند.

به این ترتیب برای خرید غیرحضوری سرویس خواب نوجوان در یافت آباد می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید.

مبل ایرانیان
خرید سرویس خواب چوبی مدرن اتاق خواب
مبل ایرانیان

دکوراسیون نیکان
سرویس خواب کودک و نوجوان
دکوراسیون نیکان

گروه تولیدی عاج

یکی از معتبرترین مراکز فروش سرویس خواب چوبی در تهران با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال؛ گروه تولیدی عاج است که درواقع تولیدکننده انواع مدل تخت خواب چوبی در اندازه، رنگ و طرح دلخواه شما است. در این مجموعه برای ساخت انواع تختخواب، از چوب نراد روس استفاده می‌کنند که از مزایای آن: سبک بودن و حمل و نقل آسان و دوام بالا است.

صنایع چوبی بهسازان چوب
انواع تخت خواب تک نفره: مدل ساغرلاو
صنایع چوبی بهسازان چوب

صنایع چوبی بهسازان چوب
تخت خواب تک نفره: مدل پانتا
صنایع چوبی بهسازان چوب

خرید سرویس خواب نوجوان چهاردانگه

در بازارتولید تخت خواب در چهاردانگه، انواع سرویس خواب اعم از یک نفره یا دو نفره و اسپرت یا سلطنتی و مورد سلیقه شما وجود دارد. همچنین از مزایای این بازار، تنوع قیمت را می‌توان برشمرد. عواملی مانند ابعاد، کیفیت، پارچه و چوب، عموما روی قیمت محصولات چهاردانگه تاثیر می‌گذارند. همچنین بازار چهاردانگه هم برای جلوگیری از اتلاف وقت و ماندن بیهوده در ترافیک، فروشگاه‌های اینترنتی دایر کرده که قابل استفاده خریداران سرویس تختخواب است و از جهتی مرکز خرید تخت‌خواب نوجوان در تهران نیز محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی: تخت چوبی ساده، خوابی آسوده در فضایی مدرن

صنایع چوبی بهسازان چوب
انواع تختخواب های دو نفره: مدل کلارا
صنایع چوبی بهسازان چوب

صنایع چوبی بهسازان چوب
انواع تختخواب های دو نفره:کیمیا3021
صنایع چوبی بهسازان چوب

صنایع چوبی بهسازان چوب
انواع تختخواب های دو نفره:شیدا3022
صنایع چوبی بهسازان چوب

فروشگاه اینترنتی تخت خواب یک نفره بهسازان چوب

شرکت بهسازان چوب، به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی برای خرید تخت خواب یک نفره است که سعی کرده تا علاوه‌بر عرضه تخت‌های زیبا و با کیفیت، قیمت‌ها را نیز بسیار منصفانه در نظر بگیرد. از طرفی شرکت بهسازان چوب در فروشگاه اینترنتی تختخواب یک نفره خود، جهت مشاوره پیش از خرید محصول، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد و کارشناسان باتجربه به صورت تلفنی به سوالات شما در خصوص خرید تخت خواب یک نفره ارزان و دیگر محصولات پاسخ می‌دهند.

بازار کرج

بازارهای تولیدی سرویس خواب در کرج مانند بازار کوروش و بازار امام رضا وجود داشته و انواع مختلف تختخواب و سرویس خواب را ارائه می‌دهند.

خرید اینترنتی سرویس خواب
تخت خواب تاشوی شیک و ساده

کلام آخر

در این مقاله اشاره کردیم که از جمله وسایل ضروری و مهم در اتاق خواب هر خانه‌ای؛ تختخواب‌ها هستند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید تخت خواب به کیفیت و ویژگی‌ها و مراکز خرید سرویس خواب توجه کنید تا پاسخ مناسبی برای این سوال که: برای خرید تختخواب کجا برم؟ و این سوال که: سرویس خواب از کجا بخرم؟ بتوانید بیابید.

ما در این مقاله سعی کردیم در یافتن پاسخ صحیح انتخاب و مکان خرید تختخواب مناسب، شما را راهنمایی کنیم. در صورت هرگونه سوال یا مشاوره، با اهالی فن چیدانه در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه