Chidaneh.com placeholder image

تابلو در دکوراسیون منزل، با این بزرگا چی کار کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

استفاده از آثار هنری و تابلوهای مختلف در خانه طبیعتا ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد. داشتن یک گالری در خانه آن هم بر روی دیواری پر از تابلوهای مختلف می تواند خستگی شما را از تن بیرون کند. در این میان معمولا شاهد آن هستیم که افراد به دنبال تابلوهایی با ابعاد کوچک تر هستند و کمتر کسی است که به سراغ تابلوهایی برود که بزرگ تر هستند و ابعاد بیشتری دارند. چیدانه در این مطلب سعی دارد با مشاوره گالری نقاشی خط لوشا در رابطه با استفاده درست از تابلوهای بزرگ برایتان بگوید؛ اینکه کی و کجا می توان از آنها بهترین استفاده را داشت، پس توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

در ادامه خواهید دید:

چوب و هنر
  • انتخاب سایز مناسب تابلو برای دکوراسیون منزل
  • انتخاب دیوار خالی مناسب برای تابلو در دکوراسیون
  • رعایت تناسب تابلو در دکوراسیون
  • انتخاب رنگ تابلو
  • جذابیت یک تابلو در دکوراسیون منزل
  • تابلو نقاشی خط در دکوراسیون منزل

 

[[nid:370815]]

انتخاب سایز مناسب تابلو برای دکوراسیون منزل

تابلوی بزرگی که در خانه های مختلف به چشم می خورد معمولا یا یک سوغاتی و هدیه خاص و عزیز است و یا یک نقاشی که خود افراد صاحبش هستند. چیزی که ما می خواهیم بگوییم این است که اگر به دنبال دکوراسیون مینیمال و یا دکوراسیون مدرن در منزل خود هستید می توانید تابلوی بزرگ را از گزینه های اصلی خود در چیدمان منزلتان نظر بگیرید. جالب است بدانید که شما می توانید با کمک تابلو در دکوراسیون منزل کوچک آن هم در ابعاد بزرگ تری از حالت معمول می توانید در بزرگ تر جلوه دادن منزل خود موفق عمل کنید. وجود تابلوهایی که کوچک هستند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند به مراتب می توانند فضای خانه و دیوار را کوچکتر از آنچه هست نشان دهد. 

گالری نقاشی خط لوشا میگوید در انتخاب سایز مناسب تابلو دو نکته مهم است:

  • نوع فضا
  • شکل و ابعاد دیوار

مطالب پیشنهادی: اصول نصب تابلو بر دیوار

گالری نقاشی خط پرارین
تابلو خط دکوراتیو
گالری نقاشی خط پرارین

انتخاب دیوار خالی مناسب برای تابلو در دکوراسیون

اولین گامی که برای استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل لازم است انتخاب دیوار خالی مناسب است! این بدان معناست که شما دیواری را در منزل خود در نظر بگیرید که بتواند جلوه تابلو در دکوراسیون شما را حفظ کند. فضاهای احتمالی که می توانند جزء گزینه های شما باشند غالبا دیوارهای نشیمن و یا اتاق خواب است. علاوه بر اینها فضای بین دو پنجره هم در بیشتر مواقع می تواند گزینه مناسبی برای نصب تابلوی بزرگ در منزل باشد. دیوارهای کنار در ورودی هم از فضاهایی هستند که توصیه می کنیم برای استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون روی آنها حساب کنید.

نکته: به پیشنهاد گالری نقاشی خط لوشا، قرار دادن تابلو در دکوراسیون آن هم در کنار پنجره هایی که بسیار بزرگ هستند راه حل خوبی نیست، چراکه این نوع پنجره ها تمامی حواس و دقت شما را به خودشان می گیرند و تابلوی شما در این میان بی نصیب می ماند!

مطلب مرتبط: نصب تابلو بدون میخ، چاره چیه؟

[[nid:370854]]

گالری نقاشی خط پرارین
تابلو دکوراتیو با ورق طلا
گالری نقاشی خط پرارین

رعایت تناسب تابلو در دکوراسیون

با تناسب و تنظیم مبلمان و تابلو در دکوراسیون می توانید به جلوه تابلوی بزرگ خود بیفزایید. شما می توانید مبلمان خود را به سمت مایل به تابلو و یا رو به روی آن قرار دهید تا جلوه تابلو در دکوراسیون شما حفظ شود. اگر دیوارهای خانه شما از ارتفاع کمی بهره می‌برند، می‌توانید از تابلوهایی استفاده کنید که به‌ صورت عمودی بر دیوارها نصب می‌شوند، این‌ گونه از تابلوها منجر به بزرگ ‌تر دیده شدن دیوارها شده و زیبایی زیادی به آن‌ها خواهد بخشید.

مطلب مرتبط: ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟

گالری نقاشی خط پرارین
تابلو خط دکوراتیو
گالری نقاشی خط پرارین

[[nid:370814]]

انتخاب رنگ تابلو

به گفته کارشناسان  گالری نقاشی خط لوشا یکی از نکات مهم در انتخاب تابلو رنگ است. برای این منظور به سبک و رنگ دیگر مبلمان دکوراسیون منزل توجه شایانی باید کرد. قاب باید رنگی متناسب با رنگ و سبک مبلمان شما داشته باشد تا به یک وصله ناجور در دکوراسیون منزلتان تبدیل نشود.

مطلب مرتبط: ۸ تابلو خلاقانه برای تزیین دیوارهای منزل

[[nid:370864]]

[[nid:370840]]

جذابیت یک تابلو در دکوراسیون منزل

یکی از بهترین راه های استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل، انتخاب طرحی است که برای شما جذابیت بصری ایجاد کند. این بدان معناست که شما به سراغ تصاویری بروید که شما را با خودش همراه کند؛ برای مثال در این تصویر، تابلوی بزرگی را می بینید که با تصویری که دارد شما می توانید خودتان را بر روی آن پل تصور کنید. وقتی چنین تابلویی در دکوراسیون منزل شما باشد ناخودآگاه به آن خیره می شوید و جلوه آن را حس می کنید.

مطلب مرتبط: ۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل

 

گالری نقاشی خط پرارین
تابلو نقاشی رنگی
گالری نقاشی خط پرارین

[[nid:370822]]

گالری نقاشی خط پرارین
تابلو نقاشی هنری
گالری نقاشی خط پرارین

[[nid:383014]]

تابلو نقاشی خط در دکوراسیون منزل

اگر به خوشنویسی و هنر نقاشی علاقمند هستید پیشنهاد جذابی برای شما داریم. نقاشی‌خط شیوه‌ای است در نقاشی مدرن و خوشنویسی معاصر ایرانی که به آن «خطاشی» و «خط نقاشی» هم می‌گویند. این آثار زیبا و چشمگیر می‌توانند تنها با ترکیب رنگ‌ها و خطوط، تابلوهای جذابی را بیافرینند. قطعاً این تلفیق زیبا، تصویری عینی و ملموس را در برابر چشمانتان تداعی خواهد کرد. گالری نقاشی خط لوشا سری جذابی از این سبک دارد که با انتخاب این تابلو ها جلوه ای زیبا و هنری متفاوت را به دکوراسیون می بخشد.

سری به پروفایل گالری لوشا بزنید و این تابلو های زیبا را مشاهده کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه