Chidaneh.com placeholder image

دوره دکوراسیون داخلی و معماری مجتمع فنی؛ از مشاوره تا ثبت‌نام

به قلم: لاله داورپناه

این شوروم از چیدانه به معرفی دوره‌های طراحی دکوراسیون داخلی و معماری مجتمع فنی اختصاص دارد. اگر اطلاعات شما در مورد این دوره‌ها و کلاس‌ها کامل نیست، با شوروم مجتمع فنی همراهمان باشید.

مشاوره و ثبت‌نام دوره طراحی داخلی مجتمع فنی

مجتمع فنی تهران واقع در ساختمان مرکزی سعادت آباد، کلاس‌های طراحی داخلی برگزار می‌کند که علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند با دریافت مشاوره، در این مرکز ثبت‌نام کنند. قبل از مشاوره یادتان باشد سوالات خود را در مورد کلاس و دوره‌ای که نیاز دارید، از کارشناسان مربوطه بپرسید. در جلسه مشاوره یک سری مشاوره‌هایی در مورد دوره و مدت زمان آن و همینطور هزینه‌ها و Certificate دوره داده می‌شود. شایان ذکر است کلاس طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع فنی، پکیج‌های مختلفی برای انتخاب و ثبت‌نام دارد. برای اینکه سریع‌تر بتوانید وارد بازار کار شوید و با ابزارهای کاربردی و اصول طراحی داخلی آشنا شوید؛ ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چوب و هنر

این دوره در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته طراحی شده. هر Course شامل یک سری مهارت‌های طراحی و نرم افزاری می‌شود؛ بنابراین با گذراندن این دوره با خیال راحت می‌توانید نظر بازار کار را به خود جلب کنید.

بیشتر بخوانید: 

همه چیز درباره دوره‌های آموزش نرم افزارهای معماری
 

دوره طراحی داخلی مجتمع فنی

در دوره طراحی دکوراسیون داخلی با چه مبحث‌هایی آشنا می‌شویم؟

در کلاس طراحی داخلی مجتمع فنی، با ترسیم پلان کلی دکوراسیون داخلی و کار بر روی قسمت‌های مختلف چیدمان و طراحی پلان، از جمله فرنیچر پلان (پلان مبلمان)، پلان اندازه‌گذاری، پلان بام و سایت پلان، نماها و پلان کلی؛ اصول کار را می‌توان آموخت.

مجتمع فنی تهران
آموزش نرم افزارهای کاربردی معماری در تهران
مجتمع فنی تهران

نرم افزارهایی که در این دوره یاد می‌گیرید

دوره معماری و طراحی دکوراتیو داخلی در سطح مقدماتی با نرم افزار اتوکد AutoCAD شما را آشنا می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید نقشه‌های دوبعدی را ترسیم نمایید. در دوره متوسطه با نرم افزار Sketchup آشنا خواهید شد تا بتوانید ایده‌های خود را به‌صورت اتود تهیه کنید و در دوره پیشرفته نیز می‌توانید با نرم افزار 3D Studio Max، تمامی ایده‌ها را به صورت واقع گرایانه برای پروژه‌های خود آماده کنید. در نهایت با دوره فتوشاپ و کاربرد آن در معماری تحت عنوان دوره Post production، آشنا می‌شوید.

از ویژگی‌های دیگر این دوره می‌توان به این نکته اشاره کرد که در صورت غیبت یک پا چند جلسه با وارد شدن به سایت: https://mftplus.com/ به‌صورت آنلاین هم می‌توان در کلاس‌ها حضور پیدا کرد. در انتهای کلاس نیز فیلم ضبط شده را می‌توانید از سایت دریافت کنید و در هر زمان مناسبی مشاهده نمایید.

مزایای دوره آموزش طراحی داخلی مجتمع فنی تهران

مزایای دوره آموزشی دکوراسیون مجتمع فنی چیست؟

از نکات مثبت این دوره اینکه اگر شما حتی پیشینه این دوره را نیز نداشته باشید، می‌توانید از پایه با مباحث طراحی داخلی آشنا شوید.

همانطور که در ویدئوی شوروم مجتمع فنی مشاهده کردید، از مزایای آموزش در دپارتمان مجتمع فنی نسبت به مکان‌های دیگر، باسابقه و باتجربه بودن آن است. از آنجا که این مجموعه 25 سال است مجری این دوره بوده و برای اولین بار در ایران به صورت آموزش‌های کلی معماری و دکوراسیون داخلی، کلاس‌های آموزشی را برگزاری و تولید کرده است. سه مزیت شرکت در کلاس‌ها به‌صورت آنلاین، آفلاین و حضوری نیز وجه تمایز این دوره است. همچنین طراحی دوره‌ای به‌نام دوره Blended که ترکیب همه این دوره‌ها است؛ از دیگر مزایای آن است.

لازم به ذکر است بعد از اتمام دوره با گواهی Certificate دو زبانه مجتمع فنی و گواهی پایان دوره آموزش عالی به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید.

مجتمع فنی تهران
برگزاری دوره های معماری داخلی
مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران
طراحی دکوراسیون داخلی منزل لوکس
مجتمع فنی تهران

دیگر مزیت‌های مجتمع فنی تهران

مکانی برای استراحت در این کلاس آموزشی؛ از دیگر خصوصیات ویژه دوره طراحی مجتمع فنی تهران در ساختمان مرکزی سعادت آباد است. به این ترتیب امکان هم‌افزایی و گفت و گو با همکلاسی‌ها درباره موضوعات مطرح شده در کلاس نیز در کافی‌شاپ مجتمع فراهم می‌آید.

بیشتر بخوانید: 

دوره‌های معماری، با مجتمع فنی تهران
 

دوره های طراحی و معماری

مجتمع فنی تهران
برگزار‌کننده دوره‌های معماری‌داخلی بر اساس دانش روز دنیا
مجتمع فنی تهران

کلام پایانی

مجتمع فنی تهران سال‌هاست در زمینه آموزش معماری و مهارت‌های ورود به بازار کار فعالیت می‌کند و به دلیل برگزاری دوره‌های مهم و کاربردی، در میان دانشجویان و علاقه‌مندان به این رشته‌ها بسیار محبوب است. این آموزشگاه کلاس‌های زیادی از جمله دوره طراحی داخلی، آموزش نرم‌افزار‌های معماری، مهارت‌های ورود به بازار کار و خیلی مهارت‌های دیگر برگزار می‌کند. براین اساس با مراجعه حضوری و یا رجوع به سایت مجتمع فنی می‌توانید از این کلاس‌ها اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

مطالب بیشتر: 

مجتمع فنی، مطمئن ترین موسسه برگزاری دوره با مدرک معتبر و قابل ترجمه

تفاوت کلاس‌های آنلاین و حضوری؛ کدوم بهتره؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه