Chidaneh.com placeholder image

فضای خواب حیوانات خانگی، بهترین ایده‌ها برای همخونه‌های کوچکمان!

به قلم: تحریریه چیدانه

وقتی صحبت از نگهداری حیوانات خانگی می شود معمولا بیشتر افراد از علاقه خود به آنها می گویند و عاشق آن هستند که از این مخلوقات خداوند مهربان نگهداری کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که قبول کردن این مسئولیت، مسائل زیادی دارد و لازم است که شرایط مناسبی را برای زندگی این همخانه های کوچک در دکوراسیون منزل خود فراهم آورید؟

فضای خواب حیوان خانگی

در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم دارید ایده های فوق العاده و خلاقانه ای را برایتان معرفی کنیم تا با کمک آنها بتوانید فضای خواب زیبا و راحتی را برای حیوان خانگی خود مهیا کنید. پس تا انتهای این مطلب جذاب همراه ما باشید.

قالیشویی ادیب
تشک خواب سگ

تشک های مخصوص سگ و گربه

قطعا تا به حال به یک پت شاپ سر زده اید و تنوع بالای این تشک ها را از نزدیک حس کرده اید. امروزه تشک های خواب مخصوص سگ و گربه موجود در بازار با تنوع بسیار زیادی در طرح و اندازه تولید می شوند که شما می توانید با توجه به ابعاد و خلقیات حیوان خانگی تان یکی از آنها را انتخاب کنید.

تشک خواب گربه

اگر حوصله درست کردن جای خواب خلاقانه ای برای حیوان خانگی تان ندارید باید گفت که این تشک ها بهترین گزینه ها برای شما خواهند بود.

باکس مخصوص حیوانات خانگی

باکس مخصوص سگ و گربه

شما می توانید با تهیه باکسی با ابعاد مناسب حیوان خانگی خود حریم شخصی او را مشخص کرده و فضای خوابی امن و راحت را برایش مهیا سازید. بهتر است که برای راحتی بیشتر پت خود درون باکس یک پتو و یا تشک قرار دهید. یادتان باشد که ابعاد باکس باید به اندازه ای باشد که پت دلبند شما بتواند به راحتی در آن تکان بخورد و خواب راحتی داشته باشد.

مطلب مرتبط: نگهداری از حیوانات خانگی در آپارتمان، این عشق تقدیم به شما!

کشو به عنوان فضای خواب

کشوهای قدیمی به عنوان فضای خواب حیوان خانگی

قطعا در خانه بسیاری از ما یک کمد قدیمی پیدا می شود که شاید آنقدرها هم به دردمان نمی خورد! در این شرایط شما می توانید آستین هایتان را بالا بزنید و با توجه به خلاقیت خودتان با کمک کشوهای این کمدها فضای خواب زیبا و منحصر به فردی را برای حیوان خانگی خود مهیا سازید. شما می توانید با قرار دادن یک تشک نرم و راحت در ابعاد کشو، این فضای خواب را آماده کرده و حریم خواب حیوان خانگی تان را برای او مشخص کنید.

میز پاتختی به عنوان فضای خواب

استفاده مجدد از میز پاتختی

تقریبا می توان گفت که تمامی حیوانات خانگی دوست دارند که شب را در کنار صاحبان خود بخوابند. برای این مسئله پیشنهاد هیجان انگیزی داریم. شما می توانید به سراغ میزهای عسلی و پاتختی هایتان بروید و کارکرد آنها را تغییر دهید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با برداشتن کشوهای این میز، فضای مناسبی را برای قرار دادن تشک و در نهایت یک خواب راحت و آرام برای حیوان خانگی خود مهیا سازید. با این کار سگ و یا گربه دوست داشتنی شما خیالش راحت است که شب تا صبح در فاصله نه چندان دوری از شما می خوابد.

مطلب مرتبط: خانه‌ای دنج و راحت برای حیوانات خانگی در دکوراسیون داخلی

فضای خالی زیر پله ها

فضای خالی زیر پله ها

یکی از بدون استفاده ترین بخش ها در خانه های دو یا چند طبقه فضای خالی پایین پله هاست. باید بگوییم که وقت آن رسیده تا سر و سامانی به این فضا بدهید و دستی به سر و رویش بکشید تا بتواند میزبان حیوان خانگی عزیز و دلبند شما شود. همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید شما می توانید تشک و جای خوابی را در زیر پله ها برای پت خود آماده کنید و با این کار یک خواب راحت را برایش به ارمغان بیاورید.

استفاده از چمدان برای جای خواب

استفاده از چمدان قدیمی برای جای خواب پت

خیلی از افراد در خانه هایشان چمدان هایی قدیمی دارند که اتفاقا فضای زیادی را نیز اشغال کرده است. پیشنهادی که برایتان داریم آن است که مجددا به سراغ این چمدان ها بروید و استفاده دوباره ای از آنها داشته باشید. شما می توانید مثل این تصویر، چمدان قدیمی خود را تبدیل به یک تخت خواب منحصر به فرد و راحت برای حیوان خانگی دلبند خود کنید.

استفاده از چمدان قدیمی برای پت

اگر در خانه بیش از یک حیوان خانگی دارید می توانید دو طرف چمدان را از یکدیگر جدا کرده و آنها را مانند این تصویر قرار دهید تا هر دو پت شما بتوانند احساس راحتی کرده و جای خواب مخصوص به خود را داشته باشند.

مطلب مرتبط: نگهداری از حیوانات خانگی در آپارتمان، 7 پیشنهاد دکوراسیونی!

استفاده از کمد لباس

کمد دیواری، یک تخت خواب عالی

به این تصویر نگاه کنید! شما می توانید با برداشتن کشوهای کمد خود، فضای خالی مناسبی را برای خواب حیوان خانگی خود فراهم آورید. فقط حتما از وزن قسمت بالای کمد اطمینان خاطر حاصل کنید تا خدایی نکرده به سمت زمین سقوط نکند. یادتان باشد که شما مسئول سلامت پت دلبند خود هستید.

ساخت تشک خواب

تشک خواب خودتان بسازید

با دقت در این تصویر در خواهید یافت که شما می توانید با کمک یک پیراهن ساده یک تشک خواب زیبا و خاص و البته خلاقانه برای حیوان خانگی خود دست و پا کنید. پس آستین ها را بالا بزنید و از هنر و خلاقیت خود بهره بگیرید.

تخت خواب سفارشی

تخت خواب های سفارشی حیوانات خانگی

یکی از مطمئن ترین راه ها برای آماده کردن فضای خواب حیوانات خانگی آن است که تخت خواب های سفارشی تهیه کنید. شما می توانید با نشان دادن نمونه هایی به نجار و یا فردی متخصص از او بخواهید که تخت خواب مخصوص و منحصر به فرد حیوان خانگی شما را تهیه کند. با این کار می توانید هم از استحکام فضای خواب پت خود اطمینان خاطر داشته باشید و هم این که تا جای ممکن بر اساس خلقیات سگ و یا گربه خود فضای خواب مشخصی را برایش تهیه کنید.

 معمولا بسیاری از افراد به دنبال نمونه هایی از تخت خواب های سفارشی هستند که با کمک آن بتوانند تا جای ممکن حیوان خانگی خود را نزدیک خود نگه دارند. در ادامه تعدادی از نمونه های تخت خواب سفارشی حیوان خانگی را به شما نشان خواهیم داد. 

تخت خواب سفارشی پت
سفارش تخت خواب برای حیوان خانگی
تخت خواب سفارشی گربه

شما می توانید برای سفارش محصولات مرتبط با اهالی فن وب سایت چیدانه در ارتباط باشید!

 

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه