Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال، بدانید و آگاه باشید!

به قلم: تحریریه چیدانه

در زندگی همه ما وسایلی وجود دارد که از آنها به صورت روزمره استفاده می کنیم و بدون آن که تا به حال به آنها فکر کرده باشیم برایمان اهمیت بسیاری دارند، مثلا قاشق و چنگال! آیا تا به حال به این دقت کرده بودید که استفاده از این وسایل در زندگی شما چقدر ضروری است؟ یا اصلا معیارهای یک سرویس قاشق و چنگال خوب از نظر شما چیست؟ آیا می دانید که برای خرید سرویس قاشق و چنگال باکیفیت و مناسب باید چه نکاتی را رعایت کنید و از چه مسائلی باخبر باشید؟ در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا نگاهی بیندازیم به راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال و شما را با چم و خم های خرید این وسیله آشنا کنیم، پس تا انتهاب مطلب همراه ما باشید.  

راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال

سرویس خواب بالسا

درباره سرویس قاشق و چنگال

انتخاب و خرید سرویس قاشق و چنگال بر اساس میزان استفاده و همین طور سبک زندگی افراد می تواند تا حدود زیادی متفاوت باشد. امروزه بسته بندی های متنوعی از اشکال زیبا و شیک سرویس قاشق و چنگال وجود دارد که شما را وسوسه می کند تا یک سرویس قاشق و چنگال ایده آل خریداری نمایید، اما قبل از آن بهتر است که اطلاعاتی در رابطه با سرویس قاشق و چنگال به دست آورید.

سرویس قاشق و چنگال از نظر شکل و بسته بندی و همین طور جنسی که دارد دارای تنوع بسیاری است و از هر سلیقه و نیازی حمایت می کند! اگر بخواهیم این وسیله را از نظر متریال و جنسی که دارد مورد نقد و بررسی قرار دهیم باید بگوییم که غالب سرویس قاشق و چنگال هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از فولاد ضد زنگ و استیل هستند. این متریال بهترین گزینه برای این محصول است، چراکه با داشتن عناصری مانند وانادیوم و تیتانیوم می تواند از زنگ زدگی حال از رطوبت جلوگیری کند. این عناصر در کنار نیکل و کروم می توانند استحکام سرویس قاشق و چنگال شما را حفظ نمایند.

خانه رویایی ایکیا
ست کارد و چنگال و قاشق پذیرایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

طبیعتا استفاده از سرویس قاشق و چنگالی که صرفا با رنگ استیل ساخته شده باشد کمی کسل کننده خواهد بود، به همین دلیل نیز امروزه سرویس قاشق چنگال از جنس استیل را با کمی رنگ آمیزی و تغییرات به رنگ های طلایی، مسی، برنجی، برنزی و… در می آورند تا سفره شما بر اساس سلیقه تان میزبان یک سرویس قاشق و چنگال ایده آل باشد.

قاشق و چنگال

سرویس های قاشق و چنگال علاوه بر جنسی که دارد از نظر بسته بندی نیز به دو نوع سرویس قاشق و چنگال سامسونتی و سرویس قاشق و چنگال کنسولی تقسیم بندی می شود. سرویس قاشق و جنگال سامسونتی در واقع درون کیفی مانند کیف سامسونت قرار می گیرند و نسبت به نوع کنسولی خود، فضای کمتری را اشغال می کند، به همین دلیل نیز از این بسته بندی زیبا معمولا در خانه هایی که فضای کافی ندارند استفاده می شود. سرویس قاشق و چنگال کنسولی اما کمی متفاوت تر است. این نوع از سرویس ها در یک بسته بندی بسیار مجلل و شیک قرار گرفته اند که به شکل میز کنسول طراحی شده است، به همین دلیل هم هست که سرویس قاشق و چنگال کنسولی معمولا در خانه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که محدودیت فضایی ندارند و می توانند میزبان یک میز کنسول شیک باشند. با این حال ناگفته نماند که امروزه بسیاری از سرویس های قاشق و چنگال حتی بدون این بسته بندی ها و کاملا متفاوت تر نیز عرضه می شوند.

سرویس قاشق و چنگال

نکات خرید سرویس قاشق و چنگال

برای آن که بتوانید سرویس قاشق و چنگال ایده آل و باکیفیتی خریداری کنید با از نکات خرید آن تاحدودی باخبر باشید. به طور کلی سرویس قاشق و چنگال های موجود در بازار علاوه بر قاشق و چنگال های اصلی از عناصر دیگری نیز تشکیل می شوند که غالبا بنا بر نیاز و البته بودجه شما می توانند تا حدودی متغیر نیز باشند. برخی از این عناصر شامل سرویس دسرخوری، چایخوری، مرباخوری، کفگیر، ملاقه، چنگال گیره سالاد و… می شوند. معمولا سرویس های قاشق و چنگال را به صورت های عددی، دستی و جیبی عرضه می کنند و غالبا 12، 24، 30، 92، 124، 136 و 148 پارچه ای هستند و می توانند بنابر نیاز شما انتخاب شوند.

انتخاب سرویس قاشق و چنگال

در زمان خرید سزویس قاشق و چنگال بهتر است که به ویژگی های محصول دقت کنید، برای مثال مطمئن شوید که این سرویس اگر در ماشین ظرفشویی قرار بگیرد دچار خش و خط خوردگی نمی شود و یا رنگ آن ثبات دارد و رفته رفته تیره و مشکی نمی شود. علاوه بر این نماند لک آب بر روی سرویس قاشق و چنگال نیز موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید. توصیه ما این است که برای خاطر جمعی و این که خیالتان راحت تر باشد به سراغ سوریس قاشق و چنگال هایی بروید که گارانتی و ضمانت دارند تا با بروز هر گونه مشکلی بتوانید از پس آن برآیید.

چیدمان سرویس قاشق و چنگال

نکات دکوراسیونی سرویس قاشق و چنگال

برای آن که بتوانید از سرویس قاشق و چنگال خود استفاده درست و مناسبی داشته باشید باید نکاتی را رعایت فرمایید. مهم ترین این نکات نحوه چیدمان قاشق و چنگال و البته سایر عناصر بر روی میز ناهارخوری است. در مطالب «چیدمان میز غذاخوری، بفرمایید شام!» ، «روش های درست چیدمان میز غذا در مهمانی ها» و «اصول چیدمان یک میز ناهارخوری شیک در مهمانی!» سعی شده است که تاحدودی با پرداختن به این موضوع بتوانید در چیدمان سرویس قاشق و چنگال خود با موفقیت پیش روید.

طبیعتا سرویس قاشق و چنگال شما احتیاج به یک فضای قرارگیری نیز دارد، به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که با مطالعه مطلب «12 ایده باورنکردنی برای جای قاشق و چنگال شما!» ایده هایی از جای قاشق و چنگال خود به دست آورید.

قاشق چنگال نیکولو
قاشق چنگال
قاشق چنگال نیکولو

بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

اگر بخواهیم بهترین برند سرویس قاشق و چنگال را معرفی کنیم باید بگوییم که شما پیش از هر چیز باید بودجه خود را مشخص کرده و بعد با توجه به آن برند سرویس قاشق و چنگالتان را نیز انتخاب نمایید. امروزه برندهایی از جمله سرویس قاشق و چنگال بوگاتی، سولایتر، وی ام اف، سرویس قاشق و چنگال زولینگن آلمان، ام جی اس، نیولایف و… در میان برندهای غیر ایرانی طرفداران بسیاری دارند و طبیعتا هزینه و قیمتشان نیز بالاست، اما اگر به دنبال برند سرویس قاشق و چنگال ایرانی هستید می توانید از برندهای استیل پاشا، زرناب، ناب استیل، استیل ایران و… استفاده نمایید.

فروشگاه قاشق چنگال
قاشق چنگال
فروشگاه قاشق چنگال

از کجا بخریم؟ از کی کمک بگیریم؟

با گشت و گذار در میان اهالی فن وب سایت چیدانه می توانید سرویس قاشق و چنگال مورد نیاز خود را پیدا و خریداری کنید. توصیه ما این است که به این موارد سری بزنید:

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه نمایید:

راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا

وسایل استیل را برق بیندازید

ظروف قدیمی ایرانی، یادش بخیر گندمی ها و کمر باریک ها

راهنمای خرید جهیزیه: انواع و قیمت سرویس قابلمه!

10 کلید خرید سرویس ظروف چینی جهیزیه!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه