Chidaneh.com placeholder image

سینک گرانیتی فونیکس، مزیت های استفاده از آن

به قلم: تحریریه چیدانه

سنگ گرانیت، یکی از قشنگ ترین و پرطرفدارترین متریال ها در دکوراسیون داخلی است. امروز در ویدیویی از مجموعه هوگونیک قرار است یکی از متفاوت ترین کاربرد های سینک گرانیتی فونیکس در آشپزخانه را به شما بگوییم.

چوب و هنر

چرا سینک گرانیتی فونیکس؟

سینک های ظرفشویی جنس های مختلفی دارند مثل استیل یا شیشه، اما بهترین نوع سینک‌ها، سینک‌های گرانیتی فونیکس هستند. دلیل آن هم این است که سینک های گرانیتی فونیکس مقاومت بسیار بالایی دارند و در مقابل ضربه های شدید، نه سوراخ می‌شوند و نه ترک برمی‌دارند. در نتیجه نگران اینکه سینک، به هر دلیلی شکسته و یا ترک بردارد، نخواهید بود. سینک های گرانیتی بسته به میزان تراکمی که دارند در برابر خراشیدگی نیز مقاوم هستند.

سینک گرانیتی فونیکس

مقاومت حرارتی سینک گرانیتی فونیکس

یکی دیگر از مزایای مهمی که سینک های گرانیتی فونیکس دارند، مقاومت در برابر حرارت است. زمانی که آب داغ یا ظروف داغ روی آن قرار گیرد تا 280 درجه پایدار است و تغییر رنگ نمی‌دهد.

سینک گرانیتی فونیکس

سینک گرانیتی فونیکس راحت تمیز می‌شود

تمیز کردن و تمیز ماندن سینک های ظرفشویی، همیشه یکی از دغدغه های خانم ها در آشپزخانه است. سینک های گرانیتی فونیکس به راحتی تمیز می‌شوند و نیازی به مواد شوینده خاصی ندارد. این راحتی در تمیز کردن از خاصیت های گرانیت است که جنس های دیگر این مزیت را ندارند. 

سینک گرانیتی فونیکس

برای سفارش و خرید سینک گرانیتی فونیکس، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی هوگونیک دیدن نمایید. این مجموعه محصولاتی با کیفیت و تضمین شده از برند های معتبر را به شما معرفی می‌کند.

 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه