اتاقمو چجوری خوشگل کنم؟ چند ایده کمتر دیده شده

اتاقمو چجوری خوشگل کنم؟ چند ایده کمتر دیده شده

تزیین اتاق خواب و خانه و به طور کلی زندگی به سبک مدرن که سبک سادگی و کمینه گرایی است، در این دوره و زمان شاید بیشتر از هر سبک و روش دیگری بکار ما بیاید. زندگی شلوغ و پر مشغله شهری، دیگر جایی برای آرامش خاطر نمی گذارد، حتی زندگی روستایی نیز با افزایش جمعیت دیگر سادگی و ساکتی گذشته را ندارد، در چنین شرایطی تنها خانه آدمی است که می تواند او را از تمام مشکلات و دردسرهای بیرونی آزاد کرده و به او آرامشی لذت بخش عطا کند و چه چیز بهتر از خانه ای زیبا همراه با تزییناتی مدرنی و دلپذیر.که اتاق خواب رکن اصلی را ایفا می کند با ما همراه باشید تا روش های جذاب چیدمان اتاق را با شما در میان بگذاریم.

کی پلاس

چطوری اتاقمونو خوشگل و ارزون دکور کنیم؟

این روزا خیلیامون پول زیادی نداریم که بخوایم کاغذ دیواری های متنوع انتخاب کنیم یا تابلوهای گرون قیمت بخریم تا اتاقمون زیبا بشه. خیلیامون دنبال یه راه حل ارزون و ساده میگردیم تا اتاقمونو خوشگل کنیم. امروز میخوام چندتا پیشنهاد بهتون بدم تا راحت و ارزون اتاقاتونو خوشگل کنید. فقط قبلش باید عکسای قشنگتونو چاپ کنید تا بهتون ایده بدیم که چقدر راحت با همین عکس‌ها می‌تونید کارای خلاقانه انجام بدید.

حتما همتون از این ریسه چراغ دارا دیدید. این ریسه‌های مفتولی که لامپ‌های ریز و خوشگل داره رو میتونید به هر شکلی که دوست دارید به دیوار اتاقتون وصل کنید و از ریسه عکس های زیباتونو به وسیله گیره آویزون کنید. وقتی ریسه رو به برق بزنید و روشن کنید عکساتون جلوه زیبایی خواهد داشت و به همین راحتی یکی از دیوارای اتاقتون خوشگل شده است.

نردبان های چوبی کهنه را دور نیندازید!

 نردبان های چوبی قدیمی می توانند به هر فضایی جذابیتی نوستالژیک دهند. این نردبان ها هم به صورت نو و تر و تازه و هم به صورت رنگ و رو رفته و کهنه در دست دوم فروشی ها به آسانی یافت می شوند و می توانند استفاده های متفاوتی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند. پس همین الان به سایت های دست دوم فروشی سری بزنید و یک نردبان چوبی قدیمی پیدا کنید.

جای زیورآلات برای خوشگل کردن اتاق

برای کسانی که زیورالات در تنالیه های رنگی مختلف دارند، این ایده بسیار کارساز خواهد بود. کافی است که شما یک قسمت باریک از دیوار یا حتی فضای بدون استفاده پشت درب را در نظر گرفته و آن را با نوارهای باریکی از چوب تقسیم بندی نمایید. سپس به راحتی با نصب چند میخ و زنجیرهایی ساده، مانند آن چه که در تصاویر بالا می بینید، فضای لازم برای آویزان کردن جواهرات را آماده سازید. در این حالت شما یک اثر هنری از آن ها خلق نموده اید.در مطالب قبلی به صورت کامل به جای نگهداری زیورآلات پرداخته ایم.

جایی برای چیدمان کتاب ها

اگر برای کتابخانه خود به دنبال فضایی مناسب در خانه می گردید، و دنبال پاسخ برای این هستید که اتاقم و چطوری خوشگل کنم، کافی است به گوشه ها نگاهی بیندازید. این فضاها معمولا به عنوان فضاهای پرت خانه محسوب می شوند و ممکن است برای طراحی سخت به نظر بیایند. اما باید این نکته را به شما متذکر بشوم که همین گوشه ها تنها مکان هایی هستند که هم در خانه های بزرگ و هم در آپارتمان های کوچک وجود داشته و خالی هستند، بنابراین به راحتی با قرار دادن کتابخانه کنج دیوار، زیبایی و کاربری را همزمان به دست می آورند. این کتابخانه ها در مدل های مختلفی می توانند طراحی و اجرا می شوند بنابراین در قدم دوم باید ببینید نیاز و انتظارتان از آن ها چیست. یکی از مدل ها ساده و ارزان تر، همان شلف های دیواری هستند که بر روی دو دیوار کنج نصب می شوند. البته نمونه های پایه دار چوبی و فلزی هم وجود دارند که در تصاویر زیر می توانید ایده های متفاوتشان را مشاهده نمایید.

شلف های دیواری روشی برای خوشگل شدن اتاق

اتاقم و چطوری خوشگل کنم! این روزها با تغییر شیوه ساختمان سازی و ساختن انواع مبلمان کارآمد، آن طاقچه‌های قدیمی جایشان را به شلف‌های امروزی داده‌اند. شلف‌ها، لوازم خوبی برای تزیین و قرار دادن انواع دکوری روی دیوارها هستند که نمای دیوار را دگرگون می‌کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر و زیباتر شدن اتاق خواب محسوب می شود که به صورت کامل در مطلب انواع شلف دیواری به آن پرداخته ایم.

گل و گیاه در زیبایی اتاق خواب

آب دادن، نگاه کردن و لمس بخشی از طبیعت زنده در گوشه‌ای از اتاق لبخند را روی لب‌ها نشانده و روان ما را پاک می‌کند. خبر خوب اینکه یکی از روش‌های کاهش کم‌خوابی گیاهان هستند. اینها علاوه بر اینکه شادابی و حس زندگی را با خود همراه دارند، مزایای دیگری از جمله کاهش استرس، آسودگی و هوای پاکیزه نیز برای ما ایجاد می‌کنند که هرکدام می‌تواند بر الگوی خواب تاثیرگذار باشد.همچنین گیاهان یکی از ارکان اصلی زیبایی در اتاق خواب محسوب می شوند.

مطلب بیشتر: گیاهان آپارتمانی: معرفی 20 تا از بهترین گل‌های خانگی + اسم و عکس

جمع بندی:

اتاق خواب یکی از قسمت‌های مهم خانه است که می‌توان با دکوربندی مناسب، آن را به محلی برای آرامش تبدیل کرد و یا برعکس با چیدمانی نامناسب، باعث تأثیرات بد در روحیه‌ شد. از تزیین اتاق با ریسه گرفته تا استفاده از نقاشی‌های خودتان، با کمی خلاقیت می‌توان تغییرات زیادی در دکوراسیون ایجاد کرد و روش های بسیار گوناگونی برای پاسخ به این سوال که اتاقم و چطوری خوشگل کنم وجود دارد که ما به برخی از آن ها پرداخته ایم.

مطالب پیشنهادی:


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه