Chidaneh.com placeholder image

سلیقه فوق‌العاده آزاده صمدی در چیدمان خانه زیبایش!

به قلم: تحریریه چیدانه

آزاده صمدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی 17 دی ماه در لاهیجان متولد شده است. او با سلیقه خیره‌کننده خود، چیدمان خانه‌اش را به بهترین شکل انجام داده است. در ادامه این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا تصاویری از دکوراسیون زیبای خانه آزاده صمدی را با هم ببینیم. 

دکوراسیون خانه آزاده صمدی

نکته مهمی که در دکوراسیون منزل آزاده صمدی به خوبی به چشم می‌خورد، سادگی فضاست. این یعنی رنگ دیوار، ساده است و در کنار آن نیز از مبلمانی با پارچه ساده و بدون طرح و نقشی استفاده شده است. به همین دلیل نیز فضا به صورت کلی از یک سادگی نسبی برخوردار شده است. این سادگی می‌تواند با انتخاب وسایل و المان‌های شیک و درست، فضای خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. 

سرویس خواب بالسا

راهنمای دکوراسیون داخلی خانه کوچک

از دیوارها برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک کمک بگیرید

بسیاری از افراد فقط از فضای کف خانه برای چیدمان و دکور کردن استفاده می‌کنند، این در حالی است که دیوارها نیز فضای کافی برای وسایلی همچون قفسه کتاب یا قفسه لوازم خانگی دارند. حتی در اتاق‌هایی که در کنار دیوار نیز مبلمان چیده شده است، از طاقچه‌های چوبی برای قرار گرفتن وسایل تزیینی استفاده می‌کنند. دیوارها در دکوراسیون داخلی منزل کوچک نقش بسیار پر اهمیت و مهمی دارند که در ادامه باز هم به آن پرداخته خواهد شد.

در دکوراسیون منزل کوچک از فضای زیر پله‌ غافل نشوید

اگر خانه شما پله به طبقه دیگری دارد، حتما از فضای زیر پله استفاده کنید. حالا شاید بپرسید چطور می‌توان از فضای زیر پله استفاده کرد و چه کاربردی دارد؟ ما به شما می‌گوییم که خیلی ساده است. به طور مثال می‌توانید در این فضا کشو یا کمدی برای قرار گرفتن کفش‌ها بسازید. کمدو قفسه‌های پنهان زیر پلکان خانه یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک دوبلکس است.

پرده اتاق‌ها را هر چه می‌توانید بالاتر نصب کنید

یک راز کوچک اما بسیار کاربردی میان بسیاری از طراحان برای دکوراسیون خانه های کوچک است که می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم و آن راز این است که هرچه پرده را به سقف نزدیک‌تر بزنید، سقف خانه بلندتر به نظر می‌رسد. این نکته مهم را هنگام خرید پرده اتاق پذیرایی و یا نصب پرده در نظر بگیرید. چرا که بزرگتر نشان دادن اتاق پذیرایی که جای پرترددی نسبت به سایر نقاط خانه است، بسیار پر اهمیت خواهد بود.

منبع: نیک صالحی

پیشنهاد می‌کنیم که به این مطالب نیز سری بزنید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه