Chidaneh.com placeholder image

36 مدل وسایل دکوری هنری دست‌ساز و لاکچری

به قلم: فهیمه مصدرالامور

امروزه برای اینکه محیط آرام و دل‌انگیزی را تجربه کنید، نیاز به وسایل و اکسسوری‌های زیبا و خاصی داریم تا علاوه‌بر آرامش، چشم‌هایتان به دیدن زیبایی‌های وسایل دکوری هنری عادت کند. درحقیقت هنگام خرید لوازم دکوری باید طرح و رنگ محیط و اکسسوری، هارمونی و کیفیت جنس این وسایل را مدنظر داشته باشید.

فکتور

ازآنجایی‌که تنوع وسایل دکوری هنری خاص این روزها بسیار زیاد است؛ در این شوروم از چیدانه با ایده‌هایی پیرامون ساخت دست‌ساز این وسایل دکوری هنری تزیینی خانه و اکسسوری‌های دکوراتیو آن آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه وسایل تزیینی اتاق و وسایل دکوری هنری ایرانی که سرشار از خلاقیت است و کاربرد شگفتی در دکوراسیون و طراحی منزل دارد را ضمن معرفی برند مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور بشناسید.

سرویس خواب بالسا

ایده‌هایی از انواع وسایل دکوری هنری در دکوراسیون

از بهترین عناصر موثر در زیباسازی منازل، استفاده از اکسسوری خاص، صنایع دستی، وسایل دکوری سنتی، لوازم دکوری شیک و ارزان دست‌ساز و وسایل دکوری هنری ایرانی متناسب با دکوراسیون و چیدمان منزل است که در ادامه به شرح وسایل دکوری دست‌ساز و وسایل دکوری لاکچری می‌پردازیم.

این مطلب هم خواندنی‌ست: تزیین دیوار پذیرایی ایرانی؛ فضایی با حال و هوای سنتی

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
انواع مبلمان کلاسیک با طراحی خاص
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

الف. مدل‌های ساخت وسایل دکوری دست ساز

در زیباکردن فضای خانه می‌شود از وسایل تزیینی دست‌ساز اتاق خواب و یا اکسسوری‌های دیگری که از مواد مختلف ساده ساخته می‌شوند، استفاده کرد. برای مثال با نقاشی روی بوم و یا چسباندن نوار یا وسایل تزیینی کوچک روی آن می‌توانید یک گالری شیک و ارزان بسازید. یک مثال دیگر ساخت رنگین‌کمان دکوری در آشپزخانه و یا اتاق خواب است. این وسیله آویزی دکوری و هنری متحرک است و با آویزان کردن از سقف و بازتاب نور در کنار پنجره جلوه خیره‌کننده‌ای دارد. این لوازم و اکسسوری‌ها جزو لوازم دکوری هنری ارزان بوده و با کمترین هزینه ساخته می‌شوند.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
انواع کوسن‌های فانتزی مبلمان
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین طرح‎های کوسن مبل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

1. کوسن‌های رنگی روی مبل‌های اتاق نشیمن

دوخت کوسن‌های رنگی به مبلمان و نشیمن و یا اتاق خواب شما زیبایی خاصی می‌دهد. کوسن‌ها را هم می‌توان جزو وسایل دکوری هنری ارزان و دست‌ساز و هم شیک دسته‌بندی کرد. درحقیقت با وصل‌کردن تکه‌های پارچه به هم، یک کوسن رنگی شاد و زیبا خلق می‌شود. به‌اضافه اینکه کوسن‌ها باعث ارتباط و هارمونی رنگ‌های دکوراسیون نیز می‌شوند.

از طرفی با استفاده از پارچه‌های رنگی و پوم پوم (منگوله‌دار)؛ می‌توانید یک بالش یا کوسن زیبا ساخته و آن را روی مبل، تخت، نیمکت یا صندلی مطالعه خود قرار دهید.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

2. بشقاب دیوارکوب: پرطرفدارترین وسایل دکوری هنری

همانطور که می‌دانید یکی از عواملی که در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نقش دارند؛ دیوارها هستند. تزیین دیوار با بشقاب دیوارکوب، یک روش ترند و بسیار رایج است و در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نقش دارد. دیوارکوب‌ها را می‌توان در انواع و اقسام مختلفی مانند: قاب عکس‌ها، تابلوها، بشقاب‌های سفالی‌، چوب‌های کنده‌کاری‌شده و رودوزی‌های سنتی و مدرن مشاهده کرد.

دیوارکوب چشم‌نظر نیز امروزه برای افرادی که حساسیت زیادی روی تزیین وسایل دکوری هنری منزل دارند در اتاق نشیمن و یا راهروها و مکان‌هایی که جلوه زیادی دارند، مورد استفاده است.

ستون‌ها نیز فضای مناسبی برای نصب انواع دیوارکوب‌های مدرن و سنتی هستند. انواع بشقاب‌های سنتی و ایرانی هم از جمله وسایل دکوری هنری برای خانه محسوب می‌شوند. در هنگام خرید یادتان باشد که بشقاب دیوارکوب از جمله وسایل هنری دکوری ارزان است.

پیشنهاد مطلب مرتبط: بیش از 50 مدل دیوارکوب آشپزخانه برای تزیین خلاقانه دیوار

شلف یا قفسه

3. وسایل دکوری هنری تزیینی منزل با شلف یا قفسه

برای چیدمان گیاهان خاصی مانند کاکتوس با استفاده از چوب و چسب چوب؛ می‌توانید قفسه‌های منحصر‌به‌فرد بسازید. اگر چوب‌ها را به هم بچسبانید و گیاهان را اطراف آن بچینید، نیز زیبایی فراوانی به محیط خواهید بخشید. همین‌طور از تراریوم می‌توان برای تزیین میز کارتان و یا چیدن در شلف‌های آشپزخانه و نشمین نیز استفاده کنید. قفسه‌های مثلث دست‌ساز نیز برای دکور اتاق بسیار زیبا هستند. چند قفسه را روی یک دیوار قرار داده و وسایل مورد علاقه خود را مانند گل‌های کاکتوس و عکس‌های خانوادگی و طبیعت به آن بیافزایید.

پیشنهاد مطلب: 13 ترفند ساده برای تزیینات آشپزخانه شیک + عکس

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

4. کاربرد مجسمه در وسایل هنری دکوری

اگر نمی‌توانید با گِل‌رُس، مجسمه مورد علاقه خود با طرح حیوانات و … را بسازید؛ برای تزیین خانه خود مجسمه فیگوراتیو زیبایی را بخرید که متناسب با فضای دکوراسیون داخلی و مخصوصا هماهنگ با وسایل دکوری هنری بوفه پذیرایی شما باشد.

وسایل دکوری هنری با شمع تزیینی

5. ساخت شمع

با ذوب کردن پارافین شمع ساخته می‌شود. شمع‌ها را معمولا در دکوراسیون وسایل تزیینی اتاق و پذیرایی استفاده می‌کنند. شمع‌ها را همچنین می‌توان درطرح‌های مختلفی مانند: فنجانی، طرح گل و شمع‌های معطر نیز به‌صورت دست‌ساز ساخت.

گلدان شیشه ای در وسایل دکوری هنری

6. تزیین اتاق با گلدان‌های شیشه ای

از وسایل تزیینی دست‌ساز اتاق خواب، شیشه‌هایی است که در آن گیاهان مختلف کاشته شده و یا در آب قرار گرفتند. این گلدان‌های شیشه‌ای می‌توانند از مواد بازیافتی و یا لامپ هایی که سوخته و دیگر کارایی ندارد، باشند.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
میز چوبی کنار مبلی
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
میز و صندلی صبحانه‌خوری کلاسیک
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

7. میز و صندلی عثمانی دست ساز

یک میز یا صندلی عثمانی تزئینی، می‌تواند از پارچه و لاستیک بازیافت شده، متشکل باشد. درواقع اتاق‌های نشیمن و اتاق خواب و پذیرایی اغلب به میز یا صندلی اضافه مانند میز و صندلی عثمانی نیاز دارند.

دریم کچر

8. وسایل دکوری هنری جدید آویزی مانند دریم کچر

دریم‌کچر یک اکسسوری آویزی خاص هنری است که توسط سرخ‌پوستان اختراع شده. این وسیله تزئینی زیبا با استفاده از حلقه گرد، نخ، مهره و پَر، ساخته می‌شود. معمولا از رنگ‌های مختلف و خنثی و یا رنگ‌های روشن در ساخت این وسایل دکوری خاص استفاده می‌کنند.

9. تزیین گلدانهای سفالی، شیشه ای و چوبی

با تزیین گلدان‌های شیشه‌ای، سفالی و چوبی و رنگ‌کردن آنها با رنگ اکرلیک؛ همچنین با اضافه‌کردن گیاهان و اکسسوری‌های خاص و اشکال هندسی به آنها زیبایی خانه و محیط نشیمن و اتاق خوابتان دوچندان خواهد شد.

آویز دیواری کاموایی

10. استفاده از آویز دیواری کاموایی

با استفاده از نخ کاموا و چوب می‌شود وسایل تزیینی دست‌ساز اتاق خواب را تهیه کرد. برای این کار باید نخ‌هایی که دارای رنگ‌های متفاوتی هستند را به صورت متقارن به چوب ببندید.

11. طرح دیوار هندسی از جمله لوازم دکوری شیک و ارزان

در اتاق خواب یا اتاق نوجوان یک دیوار با الگوهای هندسی ایجاد کنید. با استفاده از نوار، می‌توانید الگوهای هندسی طراحی کرده و اشکال را با مجموعه‌ای از رنگ‌ها بکشید. بعد از کشیدن نقاشی، این نوار‌ها را بردارید و از زیبایی این وسائل دکوری هنری لذت ببرید.

12. آویز دیواری چوبی

همیشه به یاد داشته باشید که در ساخت وسایل دکوری تزیینی دست‌ساز چوبی آویزی در طراحی خانه به‌عنوان وسایل دکوری هنری اتاق خواب و… می‌توان بهره برد.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین طرح‎های کوسن مبل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

13. دکوپاژ گلدان ها

از دیگر وسایل دکوری دست‌ساز با وسایل ساده، گلدان‌های دکوپاژشده را می‌توان نام برد. از دستمال‌کاغذی، کاغذکادو برای تزئین گلدان جدید یا بازیافتی خود استفاده کنید. رنگ‌ها را با دکور اتاق خود هماهنگ کرده و با اضافه‌کردن گل‌های تازه، روح تازه‌ای به فضای خانه خود بدمید.

وسایل دکوری هنری با ورق طلا

14. تزئین اتاق با ورق طلا

از این پروژه دکوراسیون دست‌ساز تزئین اتاق، بهتر است در پاییز یا زمستان که برگ‌های زیادی روی زمین می‌ریزند؛ بهره ببرید. از برگ‌های واقعی و اسپری طلایی‌رنگ در ساخت وسایل دکوری هنری دست‌ساز، می‌توانید یک اثر هنری خاص ایجاد کنید.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

15. استفاده از صندوقچه چوبی تزئینی

صندوقچه‌های سنتی و قدیمی برای افرادی که به وسایل دکوری سنتی اهمیت زیادی می‌دهند؛ معمولا قابل رنگ‌آمیزی و استفاده است. درواقع شما می‌توانید برای نگهداری وسایل در مهدکودک، اتاق خواب یا زیرزمین و تزیین اتاق نشیمن خود از صندوقچه‌های چوبی نیز استفاده کنید.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

16. تابلوی نقاشی ساده و دورنگ روی دیوار اتاق خواب

شما می‌توانید برای تزیین اتاق خواب یا اتاق کودک و نوجوان خود، از نقاشی روی دیوار استفاده کرده و دیوارها را با صحنه‌هایی که در ذهن دارید و مورد علاقه کودکتان هست؛ به شکل ساده، راه‌راه و یا پیچیده رنگ‌آمیزی کنید.

علاوه‌بر این با استفاده از نقاط پولکا، می‌شود یک حس بازیگوشانه را به دیوارهای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هدیه داد.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

17. رنگ آمیزی کمد

کمد خود را با رنگ‌های پاستیلی و یا اسپری رنگ اکرلیک  مورد علاقه خود از نو بسازید. رنگ‌ها را به صورت طیفی به‌کار ببرید و یک اثر هنری جدید خلق کنید. این دست‌سازه، مناسب وسایل دکوری هنری اتاق نوجوان و اتاق خواب نیز می‌باشد.

18. ساخت اکسسوری‌های حصیری

باتوجه به اینکه اکسسوری‌های حصیری به طبیعت برگشت داده می‌شوند؛ استفاده از این وسایل دکوری حصیری حقیقتا فضای خیلی زیبایی در محیط خانه شما ایجاد می‌کند.

19. تزیین دیوار با کلاژ

کلاژ ترکیبی از یک دیوار و وسایل دکوری هنری دست‌ساز با تصاویر مورد علاقه، جلد مجلات و بریده‌های روزنامه و یا کاغذ‌های رنگی و اکسسوری طبیعی است.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

20. کاسه، ظرف یا سینی زیبا

از دیگر وسایل دکوری هنری برای منزل، کاسه‌ها و ظرف‌ها هستند. کاسه، ظرف و سینی‌هاها‌هاها انواع متنوعی داشته و با محصولات مختلفی می‌توان آن‌ها را پُر کرد. به‌علاوه سینی‌ها هم می‌توانند جنبه تزئینی داشته باشند و هم جنبه کاربردی. معمولا جلومبلی‌ها، مکان مناسبی برای قرار دادن این سینی‌های تزئینی هستند.

پیشنهاد مطلب: وسایل تزیینی سرامیکی، 60 دکوری سرامیکی خوش رنگ و لعاب!

گلدان مناسب

21. گلدان مناسب وسایل دکوری هنری اتاق

تزیین اتاق خواب دخترانه و پسرانه با گلدان، مناسب‌ترین روش استفاده از ساخت وسایل دکوری هنری تزیینی اتاق به شمار می‌آید. برای ساخت وسایل دکوری دخترانه، شما می‌توانید به‌راحتی با یک قوطی تن ماهی و گیره‌های لباسی چوبی، یک گلدان شیک و جذاب بسازید.

درواقع گیاهان ارزان‌قیمت آپارتمانی در بازار موجود هستند که علی‌رغم قیمت پایین، ظاهری فوق‌العاده لوکس و شیک دارند. مانند: آگلوناما، کراسولا و بونسای جنسینگ که از وسایل دکوری هنری شیک و جدید برای طراحی پذیرایی و اتاق خواب هستند.

22. عبارات هنری الهام بخش

یک عبارت و نقل‌قول دلگرم‎کننده و یا برشی از خط زیبای فارسی در روحیه خانواده تاثیر زیادی دارد و استفاده از این وسایل دکوری هنری ایرانی، باعث اصالت خانه و دکوراسیون شما خواهد شد.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

ب. انواع وسایل دکوری هنری منزل شیک و لاکچری

در ادامه تعدادی از وسایل دکوری هنری پذیرایی شیک و لوکس را که در دکوراسیون لاکچری نیز استفاده می‌شوند، معرفی کرده‌ایم.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
انواع مبلمان کلاسیک با طراحی خاص
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

23. مبلمان شیک

در نگاه اول در دکوراسیون هر خانه‌ای؛ عموما مبلمان به چشم می‌آید. از این رو بهتر است با انتخاب مبلمان مناسب با طرح‌های زیبا برای منزل، استفاده بهینه‌ای از این وسایل دکوری تزیین خانه، صورت بگیرد. در انتخاب مبلمان آیتم‌های زیادی از جمله: سبک، فضا، متراژ، رنگ، بودجه و موارد این چنینی تاثیرگذار هستند. خوب است بدانید تولیدی مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور، با طراحی‌های خاص و ویژه، متناسب با هر سلیقه‌ای، وسایل هنری دکوری را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

24. فرش: از جمله وسایل دکوری سنتی

فرشی که زیر پای ما پهن می‌شود؛ در شیک و لاکچری‌شدن فضای خانه کاربرد زیادی دارد. لذا در زمان انتخاب فرش سنتی و مدرن نیز مانند مبلمان باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید و فراموش نکنید که فرش به خانه حس و حال خاصی می‌دهد و فضای دلنشینی را برای ما رقم می‌زند.

آینه دکوری

25. آیینه ها از زیباترین وسایل دکوری هنری برای منزل

تحقیقا آینه معمولی یک وسیله دکوری هنری است که با ورق نقره یا طلا به یک آینه فلزی تبدیل خواهد شد تا دکوراسیون دست‌ساز یا لوکس و شیک اتاق شما تکمیل شود. همینطور با ساخت قاب آینه دوتکه، می‌توانید یک آینه ایستاده زیبا خلق کنید. با استفاده از نوار در طرح و رنگ‌های متضاد با هم یک وسیله دکوری هنری شیک و ارزان خواهید داشت.

آینه‌های خورشیدی هم در بالای وسایل بزرگی مثل یک تخت‌خواب یا مبل و شومینه، یک نقطه بزرگ کانونی ایجاد کرده و جلوه قشنگی به اتاق خواب می‌دهد. یک پیشنهاد جالب برای تزیین اتاق نوجوان با وسایل ساده، ساختن قاب آینه با لوازم دورریختنی است. همچنین استفاده از قاشق‌های یک بار مصرف و رنگ‌کردن و چسباندن آنها دور آینه، یک فریم زیبا و چشم‌گیر برای آینه می‌سازد. صدف‌های دریایی نیز برای تزیین دور آینه از جمله وسایل دکوری هنری تزیینی خانه به حساب می‌آیند. خوب است بدانید که در دکوراسیون منزل برای بزرگ نشان‌دادن فضا، معمولا از آینه‌ها استفاده می‌کنند.

اباژور دکوری هنری تزیینی

26. آباژور

همه می‌دانیم که آباژورها از مناسب‌ترین وسایل دکوری هنری اتاق و منزل است. شما می‌توانید مدل لوکس و لاکچری این اکسسوری خاص و زیبا را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. آباژور چوبی نیز در طراحی دکوراسیون منازل ویلایی کاربرد زیادی دارد.

ساخت این دست‌سازه دکوری زیبا، جلوه خاصی به اتاق شما در دل شب می‌دهد. آباژورهای هندسی دست‌ساز نیز می‌توانند یک ایده جالب برای اتاق خواب یا دکوراسیون دفتر کار خانگی شما باشند. ناگفته نماند رنگ فلزی و رنگ روشن آباژورهای هندسی دست‌ساز، گیرایی بیشتری دارند.

شمعدانی دکوری هنری

27. شمعدانی‌ها

شمعدانی‌های روی یک میز از جمله وسایل دکوری هنری سنتی مناسب برای هر فضا و دکوراسیونی است. درنتیجه ترکیب گروهی از شمع‌های متفاوت باهم می‌توانند تبدیل به یک اثر هنری خارق العاده شوند.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
میز چوبی سه کشو کنار تخت
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

کنسول دکوری تازه عروس

28. کنسول: از وسایل دکوری خاص نوعروسان

امروزه با باب‌شدن کنسول و قرار گرفتن آینه روی آن مخصوصا در خانه‌های تازه عروسان، شاهد یکی از انواع وسایل دکوری هنری برای خانه و نشیمن و پذیرایی هستیم.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

29. تابلو و قاب

از دیگر وسایل دکوری هنری در منازل لاکچری؛ انواع و اقسام تابلوقاب‌ها است که علاوه‌بر زیبایی دیوارها، می‌تواند با هارمونی مناسب با انواع وسایل دکوری تزیینی خانه متناسب باشد.

لوستر دکوری هنری زیبا

30. لوسترها: وسایل دکوری هنری لاکچری

لوستر‌ها از وسایل دکوری هنری پذیرایی هستند که می‌توانند دست‌ساز و یا لوکس باشند. برای مثال اگر در انباری خود انبوهی سیم و کابل به درد نخور دارید، آنها را رنگ کنید و دور لامپ به طور دایره‌ای بپیچید. ترکیب رنگ و تم آن را با توجه به دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه خودتان هماهنگ کنید. در نظر داشته باشید که نورپردازی با لوستر و آباژورها؛ تلالو درخشانی به محیط پذیرایی یک خانه شیک و لاکچری خواهد داد.

شاعت دیواری لاکچری

31. انواع ساعت دیواری

پر واضح است که انواع ساعت‌ها از جمله؛ ساعت‌های پاندول‌دار جزو وسایل دکوری هنری خاص و شیک در هر خانه‌ای است که علاوه‌بر کاربرد آن در تعیین زمان، دکوراسیون خانه را مجلسی خواهد کرد.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید انواع ساعت دیواری

32. پرده منزل

پرده؛ از دیگر وسایل دکوری هنری تزیینی منزل است که نبودن آن در خانه باعث فضای خالی و بی‌روح پذیرایی و اتاق‌ها خواهد شد. بنابراین پرده منزل به فضا روح می‌دهد و می‌توان با استفاده از آن، حریم شخصی خاصی را ایجاد کرد.

33. میز تلویزیون لوکس

از آنجا که اکثر خانواده‌ها تلویزیون دارند، داشتن یک میز تلویزیون لوکس، یکی دیگر از وسایل دکوری هنری بزرگ است که می‌تواند در زیبایی و شیک دیده‌شدن دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد.

آبنمای خانگی

34. وسایل دکوری هنری تزیین خانه با آبنمای خانگی

از پرفروش‌ترین وسایل دکوری تزیینی هنری برای خانه، آبنما است که تاثیر بسیار زیادی بر آرامش و حال خوب افراد در منزل دارد.

35. تاپستری فانتزی: از وسایل دکوری هنری جدید

تمام آنچه‌که برای ساخت یک تاپستری نیاز دارید؛ نخ و مهره است. شما می‌توانید از تاپستری‎‌ها برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود استفاده کرده و کاربرد این وسایل دکوری هنری جدید را در طراحی خانه شیک خود ببینید.

مکرمه بافی

36. مکرومه بافی

مکرمه‌بافی هنری است که با نخ مخصوص مکرومه و هنرمند متخصص این کار ساخته می‌شود. از این اکسسوری هنری در ساخت وسایل دکوری دخترانه و وسایل تزیینی اتاق نیز می‌توان دکوری دست‌ساز با وسایل ساده و یا لاکچری تولید کرد.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
میز چوبی کنار مبلی
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

وسایل دکوری هنری با مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

سارا باقرپور (Sara Bagherpour)، طراح و هنرمند لوازم دکوراسیون منزل، مبلمان و اکسسوری، با معرفی و عرضه کالاهای خود سبک شادی از زندگی و طراحی ویژه‌ای را به شما هدیه می‌دهد. از آنجا که به گفته این هنرمند خانه هرکس جزیره آرامش اوست؛ تولید انواع و اقسام اکسسوری‌های دکوری، تزیینی و هنری را در مجموعه برند سارا باقرپور شاهد هستیم.

به همین علت ما انتخاب و خرید از این برند خاص را به شما دوستان چیدانه پیشنهاد می‌کنیم. از جمله لوازم دکوری تولیدی سارا باقرپور می‌توان به وسایل دکوری هنری پذیرایی مانند: انواع مبل، میز، صندلی، دکور جذاب، قفسه با لوازم دکوری، آینه کنسول، تابلوهای دیواری، بوفه‌های طرحدار و وسایل دکوری هنری بوفه منزل اشاره کرد.

مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور
جدیدترین لوازم و اکسسوری دکوراسیون منزل
مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور

کلام آخر

به بیان طراحان دکوراسیون داخلی، وسایل تزیینی و لوازم دکوری لوکس منزل به‌عنوان تزئینات متحرک، سلیقه مالک را منعکس کرده و فضای شخصی و عمومی منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند. خرید وسایل دکوری هنری ارزان‌قیمت، چشم‌نواز و جذاب برای زیباتر دیده‌شدن منزل و ایجاد جلوه‌های بصری آرام‌بخش در طراحی داخلی تاثیر شگفتی دارد.

در این مقالۀ چیدانه؛ با ایده‌هایی برای ساخت وسایل دکوری دست‌ساز و وسایل دکوری هنری برای منزل آشنا شدیم. همچنین نمونه‌هایی از انواع اکسسوری و لوازم دکوری لاکچری را نیز معرفی کردیم.

اگر شما هم به این وسایل دکوراتیو هنری علاقه دارید، مبلمان و اکسسوری سارا باقرپور، گزینه مناسبی برای مشکل‌پسندان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه