Chidaneh.com placeholder image

10 ایده خلاقانه تزیین و بسته بندی عیدی های نوروز!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: وقتی صحبت از عید می شود ناخودآگاه همه ی ما تجربه ی شیرین عیدی گرفتن را جزو اولیت های خاطراتمان به یاد می آوریم. این که عیدی ها تنها محدود به چند اسکناس تا نخورده لای کتاب محدود شوند جذابیت و خاطره ی کمتری نسبت به یک هدیه ی بی نظیر برای ما خواهند داشت، برای عیدی دادن نیازی به خرید یک هدیه گران قیمت ندارید گاهی بسته بندی هدیه ها آن قدر جذاب و دوست داشتنی هستند که لذت داشتن آن هدیه را برای ما دو چندان می کنند. امروز در چیدانه ایده های منحصر به فردی را برای بسته بندی هدیه های عید در اختیار شما قرار می دهیم با عیدانه و چیدانه همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

گروه سنی را در نظر بگیرید!

علاوه بر انتخاب هدیه مناسب در نوع بسته بندی آن هم گروه سنی را در نظر بگیرید، برای این منظور به خوبی می توانید از بچه ها هم کمک بگیرید یک نقاشی بامزه و ساده بکشید و از او بخواهید که آن را برای شما با دقت رنگ آمیزی کند و خاطرات خوشی را برایشان بسازید.

جنسیت فراموش نشود!

بچه ها در سنین کوچک دوست دارند همانند بزرگ تر ها به نظر به رسند و عقاید خودشان را مطرح نمایند، وقتی شما به علاقه ها و سلیقه ی آن ها اهمیت می دهید پس تاثیر بیشتری در ذهن آنها خواهید گذاشت. پسر بچه ها عاشق پروازند برایشان یک هواپیما گوشه ی هدیشان در نظر بگیرید و آن ها را شگفت زده کنید اما توجه داشته باشید که تبعیض جنسیتی به هیچ عنوان برایشان قائل نشوید!

سادگی راز زیبایی است!

هرچه قدر هدیه ی شما ساده تر باشد جلوه ی بی نظیرتری خواهد داشت، به طور مثال ترکیب دو رنگ ساده در تزئین یک هدیه می تواند ظاهر شیک و سنگین تری به هدیه ی شما ببخشد و تحسین همه را نسبت به سلیقه ی شما برانگیزد.

حال و هوای زمستان را نگه دارید!

به کامواهای زمستانی پیش از جمع کردن دوباره نگاهی باندازید و از آنها به جای ربان های تزئینی استفاده کنید. توجه داشته باشید جذابیت این تزئینات زمانی زیاد می شود که آنها با کاغذ کادو ترکیب رنگ مناسبی داشته باشند.

خلاقیت خود را فراموش نکنید!

برای بسته بندی یک هدیه منحصر به فرد نیاز به صرف وقت و هزینه های زیاد نیست گاهی به سادگی با کمی خلاقیت می توانید یک هدیه ی منحصر به فرد و مقرون به صرفه را برای عزیزان خود تدارک ببینید، ایده ی بادکنک را امتحان کنید حتما عزیز شما شگفت زده خواهد شد.

رنگ ها را فراموش نکنید!

وقتی صحبت از عید نوروز و رنگ هایش می شود پس خالی از لطف نیست این رنگ ها را در بسته بندی هدایای خود به کار ببریم، کامواها و نخ های رنگی بهترین گزینه برای این منظور می باشند در استفاده از آن ها خلاقیت خود را دخیل کنید و هدیه های متنوع و خاص بسته بندی کنید.

چسب های رنگی را فراموش نکنید!

چسب های رنگی علاوه بر نوستالژیک بودن بهترین گزینه برای بسته بندی هدیه های عید محسوب می شوند که به خوبی می توانید به روش های مختلف از آن ها برای بسته بندی های خود استفاده کنید ، در انتخاب طرح چسب ها دقت کنید، طرح های زیاد شلوغ زیبایی هدیه ی شما را از بین می برند.

بهار را در هدیه های خود دخیل کنید!

گل ها از گذشته بهترین گزینه برای قرار گرفتن در کنار هدیه ها بوده اند، با کمی خلاقیت از فصل بهار خود نهایت لذت را ببرید، کافی است کمی متفاوت تر به هدیه ها نگاه کنید و هدیه ی بی نظیری را برای عزیزان خود تدارک ببینید.

بین هدیه ها فرق نگذارید!

وقتی می خواهید به چند نفر در یک زمان هدیه بدهید زیباتر این است که این هدایا همگی به یک سبک بسته بندی شده باشند و با استفاده از تایپوگرافی نام هر فرد یا جمله ی محبت آمیزی منحصرا برای آن فرد روی آن ها قید شده باشد با این روش ارزش هدیه ی شما دوچندان خواهد و به زیبایی در خاطر همگان می ماند.

از هدیه های خود سرگرمی بسازید!

وقتی به بچه های کوچک هدیه می دهید توجه داشته باشید که بسته بندی هدیه ها به خوبی می تواند وسیله ای برای سرگرمی آن ها باشد برای این منظور نقاشی کردن بهترین گزینه است! با این ایده ی بسته بندی هدیه ها می توانید در نهایت بتوانید نقاشی آن ها را به یادگار برای خود نگه دارید!

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:
جعبه کادو با تزئین خلاقانه
۱۰ ایده برای تزیین کادوهای ولنتاین
۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه