Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری آبرنگی با سنگی چه فرقی داره؟

به قلم: یاسمین ثریا

اگر می‌خواهید دیوار منزل یا محل کار خود را با زیباترین متریال مد روز، دیزاین کنید؛ بهتر است نگاهی به این مدل‌های کاغذ دیواری آبرنگی بیاندازید. این مدل کاغذ دیواری در عین سادگی نمایی از سنگ گرانیت و مرمر را در طراحی دیوار اتاق خواب، پذیرایی و حتی اماکن اداری و فرهنگی بسیار زیباست. در عین این‌که رنگ‌های مخلوط در هم را به دیوار می‌پوشاند؛ فضا را آرامش بخش و پر از لطافت می‌کند. همچنین می‌توانید لوازم دکوراسیون را با رنگ‌های طرح کاغذ دیواری طرح سنگی آبرنگی، ست کنید. در ادامه کارشناسان اردهالی دکو، ما را درباره نحوه انتخاب و خرید این متریال راهنمایی می‌کنند.

انواع کاغذ دیواری آبرنگی
کاغذ دیواری سنگی زیبا

انواع کاغذ دیواری آبرنگی – سنگی

کاغذ دیواری سنگی یا آبرنگی از نظر متریال، فرقی با کاغذ دیواری ساده ندارد اما طرح‌ها و رنگ‌های این سبک متریال، متفاوت از انواع دیگر است. تفاوت انواع کاغذ دیواری سنگی هم دقیقا در همین طرح و رنگ‌هاست. بیشتر این دسته از این متریال در بازار مطرح هستند: 

قالیشویی ادیب
  1. کاغذ دیواری سنگی مرمر
  2. کاغذ دیواری طرح سنگ گرانیت
  3. کاغذ دیواری سنگ مرمریت
  4. کاغذ دیواری آبرنگی ساده
  5. کاغذ دیواری طرح آبرنگی

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری اکلیلی چه نمایی دارد؟

کاغذ دیواری سنگی یا آبرنگی
کاغذ دیواری آبرنگی و سنگی چه تفاوتی دارند؟

کاغذ دیواری آبرنگی و سنگی چه فرقی دارند؟

در اصل هیچ فرقی. کاغذ دیواری آبرنگی ترکیب زییا و هنرمندانه چند طیف رنگ هماهنگ یا متضاد با هم است. پیش‌تر این طرح‌های ملایم آبرنگی طرفداران زیادی داشت؛ با مد شد کاربری انواع سنگ‌های گرانیت، مرمر و دیگر سنگ‌های زیبای لوکس در صنعت ساختمان و دکوراسیون، طراحان کاغذ دیواری طرح آبرنگی، انواع سنگ مرغوب را در کاغذ دیواری‌های سنگی عرضه کردند. در کاغذ دیواری سنگی طرج جدید کاغذ دیواری آبرنگی است.

کاغذ دیواری سنگی بهتره یا پوستر سنگی
کاغذ دیواری سنگی با مدل آبرنگی ساده

کاغذ دیواری آبرنگی ساده، پرطرفدارتر است

در میان مدل‌هایی که شرکت اردهالی دکو عرضه می‌کند؛ کاغذ دیواری سنگ مرمریت یا آبرنگی ساده، طرفداران بیشتری دارد و به عبارتی پرفروش‌تر است. بیشتر خریداران این کاغذ دیواری‌ها را برای منزل نیاز دارند و باید طرحی ساده را جلوی چشم خود ببینند. به این ترتیب حس اضطراب و انرژی بیش از حد به آنها منتقل نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری برای آشپزخانه چه سبکی باشه؟

کاغذ دیواری آبرنگی ساده، پرطرفدارتر است
پوستر ساده سنگی یا کاغذ دیواری آبرنگی ساده، پرطرفدارتر است
عکس کاغذ دیواری سنگی یا آبرنگی
عکس کاغذ دیواری سنگی با طرح زیبای گرانیتی

کاغذ دیواری طرح سنگ پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سنگی برای دیوار تلویزیون خیلی مد شده است. این دسته از  سبک کاغذ دیواری‌ها آنهایی هستند که در آن نقش و طرح‌های آبرنگی، خلاقیت و پیچش‌های بیشتری می‌بینید. ممکن است این کاغذ دیواری‌هایسنگی طرح‌های تجسمی باشند یا یک تصویر محو را از سنگ‌های طبیعی نشان دهند.

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری سه بعدی، باید هوشمندانه انتخاب کنید!

کاغذ دیواری سنگی تی وی روم کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر پشت تلویزیون
کاغذ دیواری آبرنگی سنگی
کاغذ دیواری آبرنگی اتاق خواب
مزایای کاغذ دیواری آبرنگی
مزایای کاغذ دیواری سنگی

مزایای کاربرد کاغذ دیواری سنگی – آبرنگی چیست؟

با استفاده از انواع مدل‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری سنگی – آبرنگی می‌توانید، خودتان دیزاینر منزل‌تان شوید. تنها مدل را انتخاب می‌کنید؛ یک دیوار زیبا را دیزاین می‌کنید و از نمای خلاقانه آن لذت می‌برید. با استفاده از این کاغذ دیواری‌های زیبا و خوش طرح، دیگر رویای استخدام دیزاینر منزل، هر شب به خواب‌تان نمی‌آید. این طرح‌های کاغذ دیواری سنگی مرمر، آنتیک و گرانیتی آبرنگی، خودشان تحقق رویاهای زیبا هستند.

  • هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به کشیدن نقش بر دیوار
  • هزینه بسیار کم‌تر نسبت به نصب سنگ
  • نمای مد روز
  • طرح‌هایی رویایی و زیبا
  • تنوع طرح
  • تنوع رنگ

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری طرح آجر، مد این روزهای منزل!

کاغذ دیواری طرح سنگی
کاغذ دیواری طرح سنگی با مدل آبرنگی
کاغذ دیواری طرح سنگی گرانیتی

محل‌های کاربردی کاغذ دیواری سنگی

کاغذ دیواری های سنگی – آبرنگی را می‌توانید در بخش‌های مختلف محل کار یا منزل به کار ببرید و دیزاین‌های بسیار زیبایی خلق کنید. حتی اگر لوازم و اثاثیه بسیار ساده‌ای دارید.

  • دیوار اتاق پذیرایی
  • دیوار اکسنت وال
  • دیوار هال
  • دیوار غذاخوری
  • دیوار اتاق خواب
  • دیوار راهرو

مطلب پیشنهادی: طرح کاغذ دیواری اتاق کودک، مدل‌های جذاب بچگانه.

کاغذ دیواری سنگ مرمریت

آلبوم کاغذ دیواری سنگی مرمریت

برای انتخاب مدل‌های مختلف کاغذ دیواری سنگی و  آبرنگی بهتر است، تامین کننده‌ای را بیابید که تمام برندهای داخلی و خارجی را برای عرضه داشته باشد. مثلا اردهالی دکو تنوع محصولات خود را بالا نگاه داشته است تا خریداران بتوانند بر اساس سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند. می‌توانید برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب هر فضا از کارشناسان اردهالی دکو کمک بگیرید.

کاغذ دیواری آبرنگی اتاق خواب طرح سنگ

کاغذ دیواری سنگی اتاق خواب 

این سبک کاغذ دیواری سنگی در اتاق خواب های مدرن امروزی کاربردی مورد توجه دارند. برای اتاق خواب، بهتر است طرح‌های ساده با رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید؛ خصوصا اگر متراژ اتاق خواب‌تان زیر 20 متر است و در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنید. در مقابل اگر در شهری ییلاقی هستید یا متراژ مسترروم بالاست، می‌توانید طرح‌های شلوغ‌تر کاغذ دیواری طرح آبرنگی را با رنگ‌های تند هم انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: چطور کاغذ دیواری را بکَنیم؟

کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر

کاغذ دیواری سنگی – آبرنگی پذیرایی

در اتاق نشیمن و پذیرایی نیز، کاغذ دیواری سنگی گرانیت یا آبرنگی، کاربرد بالایی دارد. برای دیوار پشت کاناپه، مدلی را بردارید که به مبل‌های‌تان بخورد. یا رنگ مبل در کاغذ دیواری باشد یا رنگ متضاد هم داشته باشند.

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری اتاق نوزاد چه طرحی خوبه؟

کاغذ دیواری سنگی - آبرنگی پذیرایی

خرید کاغذ دیواری آبرنگی و سنگی

کاغذ دیواری خریدن برای خانه چندان کار سختی نیست؛ زیرا معمولا خانم‌ها خانه با کمک کارشناسان طراح اردهالی دکو، از پس یک دیزاین زیبا بر می‌آیند. اگر کاغذ دیواری سنگی- آبرنگی را برای محل کار یا یک فضای فرهنگی بزرگ نیاز دارید؛ حتما با کارشناسان ارشد اردهالی دکو، در تماس باشید تا در خصوص مدل، رنگ، متراژ و نصب شما را راهنمایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به اینستاگرام اردهالی دکو بزنید.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه