Chidaneh.com placeholder image

دیزاین زیبا و شگفت‌انگیز منزل شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر محبوب و مشهور سینمای ایران برای انتخاب وسایل و دکوراسیون منزل خود، بهترین انتخاب‌ها را داشته است. در این مطلب از وب سایت چیدانه با جمع ‌آوری تصاویری که این بازیگر در طی این سال‌ها در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته، می‌خواهیم نگاهی به دکوراسیون منزل و البته سلیقه او در چیدمان خانه‌اش داشته باشیم، خانه‌ای که به زیبایی طراحی و دکوراسیون شده است.

دکوراسیون منزل شقایق دهقان

اولین چیزی که در طراحی دکوراسیون منزل این بازیگر می‌بینیم انتخاب المان‌های سنتی در چیدمان است. برای مثال، دیوار آجری که به نوبه خود می‌تواند زیبایی فضا را به شدت افزایش داده و آن را ایرانی‌تر و گرم‌تر کند. پیش از این در مطلبی با عنوان «دیوار آجری در دکوراسیون، این دلبر قدیمی را بهتر بشناسید!» در رابطه با دیوار آجری برایتان نوشته‌ایم که دیوار آجری؛ این عنصر قدیمی که بیشتر از هر نوع دیوار دیگری، عمر و قدمت یک خانه را به نمایش می‌گذارد و آجرهای قدیمی که حس و حال گرم و شگفت‌انگیزی را در تمام دکوراسیون خانه انعکاس می‌دهد، طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

فرش ذوالانواری

وجود دیوار آجری در گذشته بسیار رایج بوده است. به همین دلیل است که امروزه نمای ساختمان ها و خانه‌های روستاییِ بسیاری را با این المان مشاهده می‌کنیم. اگر خانه شما دیوار آجری ندارد نگران نباشید. می‌توانید با رعایت اصول و قواعدی مرتبط با آن، بهترین نوع استفاده را از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی خود داشته باشید.

وسایل منزل شقایق دهقان

در کنار مواردی که تا به اینجا گفتیم، استفاده از کوسن‌های سنتی و همین‌طور طرح‌دار، مبلمان ساده‌ و همین‌طور مبل تکی سنتی‌ای که در کنار فرش سنتی ایرانی، تلفیق زیبا و چشم‌نوازی پیدا کرده‌اند، همه و همه فضایی کاملا ایرانی و سنتی را به وجود آورده‌اند. نکته مهم دیگری که می‌توان در چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل شقایق دهقان دید، استفاده درست و بهینه از گیاهان آپارتمانی است، گیاهانی که در نهایت، فضای خانه را گرم‌تر و دلنشین‌تر ساخته‌اند.

دکوراسیون آشپزخانه

شقایق دهقان حتی در چیدمان و طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل خود نیز نهایت سلیقه و دقت را به کار برده و فضایی به شدت گرم و صمیمی ایجاد کرده است. اول از همه، کابینت‌های چوبی زیبایی که در حین سادگی، بسیار گرم و متناسب هستند توجه شما را به خود جلب می‌کنند.

در کنار آن، پارچه چهارخانه‌ای که همچون پرده بر گوشه‌ای از کابینت آویخته شده، فضا را کمی سنتی‌تر و دنج‌تر ساخته است. قطعا ظروف مسی زیبایی که از بالا آویخته شده‌اند هم توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. تمامی این المان‌ها در نهایت به گرما و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه منزل شقایق دهقان افزوده است.

پیشنهاد می‌کنم که به این مطالب نیز سر بزنید:


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه