Chidaneh.com placeholder image

10 گوشه دنج در کوراسیون خانه برای عصرهای دلپذیر پاییزی!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: داشتن یک گوشه دنج و به دور از هیاهو در فضای دکوراسیون داخلی تان برای خواندن کتاب، انجام کارهای سرگرم کننده، یا حتی استراحت و انجام یوگا می تواند محیط خانه شما را دوست داشتنی تر و دلپذیر تر از قبل کند. به همین منظور امروز درچیدانه می خواهیم 10 ایده برای داشتن یک گوشه ی دنج در دکوراسیون تان به شما پیشنهاد دهیم پس با ما همراه باشید.

قالیشویی ادیب

گوشه دنج در دکوراسیون: تراس

گوشه ی دنج دکوراسیون داخلی شما می تواند فضای تراس تان باشد تا در هوای آزاد بتوانید استراحت کنید و از آرامش تان لذت ببرید. حتی می توانید این فضا را شخصی تر دکور کنید و در آن از آب نما و گل و گیاه استفاده نمایید و یک فضای منحصر به فرد برای گذارن اوقات فراغت خود ایجاد نماید، چای بنوشید، کتابتان را دست بگیرید و لذت ببرید.

مطلب پیشنهای : 8 نشیمن دنج برای دورهمی های خودمانی

گوشه دنج در دکوراسیون : کتابخانه

کتابخانه یکی از دنج ترین فضاهایی است که می تواند در دکوراسیون داخلی تان بیشتر بدرخشد. کافی است یک صندلی راحتی ، چراغ مطالعه و یک میز کوچک در این فضا قرار دهید و آن را تبدیل به دنج ترین و خواستنی ترین نقطه برای خواندن کتاب کنید.

مطلب پیشنهادی : گوشه دنج من، اینجا بهشت همراهان چیدانه است!

گوشه دنج در دکوراسیون : ایوان

داشتن یک ایوان بزرگ در هر خانه ای یک موهبت محسوب می شود، اگر از این موهبت برخوردار هستید دست بکار شوید و آن را برای ایجاد یک گوشه دنج در دکوراسیون داخلی تان آماده کنید، استفاده از یک یک نیمکت و یک میز کوچک و کمک گرفتن از گل و گیاه را در طراحی دکورایون آن فراموش نکنید.

مطلب پپیشنهادی : 10 نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره که دل شما را می برد!

گوشه دنج در دکوراسیون: فضایی برای مدیتیشن

اگر دوست دارید فضایی برای آرامش افکار خود داشته باشید بهتر است بخشی از دکوراسیون منزل تان که در آن آرامش بیشتری دارید تبدیل به فضایی برای مدیتیشن کنید. بهتر است در طراحی و دکوراسیون این بخش از اصول فنگ شویی و المان های آن استفاده کنید، اضافه کردن بادزنگ، شمع، و یا آبنماهای کوچک می تواند این فضا را برای شما آرامش بخش تر کند.

مطلب پیشنهادی: 20 ایده برای آنکه یک اتاق غذاخوری دنج داشته باشید

گوشه دنج در دکوراسیون : اتاق کار

اتاق کار خود را تبدیل به گوشه دنج دکوراسیون خود کنید، داشتن یک فضای شخصی برای انجام کارهای هنری و صنعتی تان خلاقیت شما را شکوفا می کند، یک میز ساده ، فضایی با نور طبیعی، قفسه هایی برای نظم بخشیدن به فضای داخلی تان همه و همه جزیاتی است که می تواند گوشه ی دنجی در کوراسیون داخلی شما ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی : چیدمان منزل ایرانی، گوشه دنج در خانه 3 اینستاگرامر محبوب!

گوشه دنج در دکوراسیون : اتاق خواب

شایدگوشه دنج دکوراسیون شما اتاق خوابتان باشد! پس تمام المان های آرامش بخش را در این فضا فرراهم کنید، از نور ملایم تا روتختی های گرم و نرم و بالش های کوچک و یا حتی شمع و عودهای ملایم برای دوچندان کردن آرامش در این فضا.

مطلب پیشنهادی : خرید میز و صندلی دونفره، به گوشه دنج خانه سر و سامانی بده!

گوشه دنج در دکوراسیون : فضایی برای یوگا

یوگا یکی از ورزش های آرامش بخشی است که استرس را از شما و فضای داخلی تان دور می کند، اگر به این ورزش علاقه دارید و دوست دارید بخشی را در فضای داخلی تان به این ورزش پر طرفدار اختصاص دهید پس بهتر است به مطلب دکوراسیون اتاق یوگا در منزل، خستگی را از خانه برانید! سری بزنید و با کمک آن فضای مناسبی را برای این ورزش در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

گوشه دنج در دکوراسیون: پنجره

حتی اگر هیچ کدام از فضاهای گفته شده را نتوانستید در دکوراسیون خود ایجاد کنید، مایوس نشوید با قرار دادن یک صندلی در کنار پنجره ی خانان هم می توانید گوشه ی دنجی برای خودتان ایجاد کنید، کتاب بخوانید، استراحت کنید و یا حتی به خیال بافی بپردازید و از اوقات خود لذت ببرید.

گوشه دنج در کوراسیون: استفاده از صندلی تابی

با خرید یک صندلی تابی و یا صندلی راک  می توانید هر گوشه از دکوراسیون داخلی تان را تبدیل به کنج دنج خانه تان کنید، روی آن بنشینید تاب بخورد و مشکلات خود را فراموش کنید و از آرامش آن لذت ببرید، پس دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی خود تهیه کنید و از آن داشتنش لذت ببرید.

مسابقه “گوشه ما" در چیدانه رو از دست ندید

برای اطلاع از موضوع، نحوه شرکت در مسابقه و آشنایی با اسپانسر(مبل دیاکو) حتما مطلب یک گوشه دونفره به سبک ایرونی را مطالعه کنید

مطالب پیشنهادی : 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه