Chidaneh.com placeholder image

خانه های لوکس چگونه لوکس شدند؟

به قلم: تحریریه چیدانه

کار با اهالی فن: انتخاب کابینت‌های آشپزخانه، همیشه دغدغه‌های خاصی را به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل این حساسیت وجود آشپزخانه‌های اپن است. به دلیل مشرف بودن این فضا به دیگر قسمت‌های منزل، باید در انتخاب نوع کابینت‌ها توجه خاصی داشته باشید. توجه به رنگ، بافت، طرح و سبک از نکات مهم است. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند به هارمونی مورد نظرتان در منزل دست یابید. برای رسیدن به یک طرح ایده‌آل، شرکت‌های متفاوتی در این زمینه طراحی و فعالیت می‌کنند. در این مطلب قصد دارد شما را با برندی آشنا کند که در زمینه تولید انواع کابینت برای سلیقه‌های مختلف فعالیت می‌کند. لوبه یک برند ایتالیایی است که به تازگی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. این برند تحت مدیریت دلچه ویتا از زیر گروه های هلدینگ نوین چوب اداره می‌شود. دلچه ویتا نامی ایتالیایی به معنای دنیای شیرین است. این نام با توجه به هدف و شعار شرکت برای طراحی و تولیدی که فراتر از باور است، انتخاب شده است. 

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
کابینت حمام
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

سرویس خواب بالسا

وجه تمایز محصولات دلچه ویتا

ویژگی که این محصول را خاص می کند، طراحی و تولید محصولات سبز و دوستدار طبیعت است. در دلچه ویتا مبنای کار بر اساس کار با چوب طبیعی است. تمامی محصولات این شرکت از چوب طبیعی تهیه و تولید می شوند. با توجه به وارد شدن محصولات از اروپا، بحث حفظ محیط زیست از فیلتری گریز ناپذیر صورت می گیرد. در انتخاب متریال محصولات سعی شده است کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
پارکت دلچه ویتا
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

چشم‌اندازی برای آینده

یکی از چشم‌اندازهای آینده در این شرکت، معرفی برندهای برتر صنعت دکوراسیون، از سراسر نقاط جهان در ایران است. این هدف دسترسی آسان و راحتی را برای مخاطبین محصولات لوکس دکوراسیون داخلی فراهم می سازد.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

محصولات و برندهایی که دلچه ویتا برگزیده

دلچه ویتا برندهای برتر ایتالیا را به ایرانیان لوکس پسند، معرفی می کند. برند لوبه، تولید کننده انواع کابینت‌های لاکچری؛ برند ادونه، تولید کننده انواع اکسسوری‌هایی مناسب برای سرویس‌های بهداشتی شامل کابینت، وان و روشویی؛ در کنار برند سی پی، که تولید کننده انواع پارکت است، از جمله برندهای انتخابی شرکت دلچه ویتا است.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
پارکت دلچه ویتا
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

مخاطبان محصولات دلچه ویتا چه کسانی هستند؟

گروه های اجتماعی A+  ، A  و B ؛ همچنین معماران برتر و طراحان فضای داخلی که نگاه متمایزی به دکوراسیون آشپزخانه و فضاهای مکمل منزل دارند بیشترین مخاطبین محصولات لوکس دلچه ویتا را تشکیل می دهند.  افتتاحیه ی رسمی شوروم دلچه ویتا با حضور طراحان برتر جهانی که طراحی محصولات لاکچری لوبه، ادونه و سی پی را انجام داده اند، برگزار شد. شما هم می توانید برای بازدید از شوروم لوکس دلچه ویتا در خیابان پاسداران اقدام کنید.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

خدماتی که مشتریان این محصول دریافت می کنند

دلچه ویتا، ضمانت نامه و گارانتی واقعی به مصرف کنندگان می دهد. اگر چه به دلیل استفاده از متریال طبیعی محصولات این کمپانی از طول عمر بالایی برخوردار هستند ولی تیم طراحان دلچه ویتا از زمان انتخاب محصول تا پایان پروژه نصب، در کنار مصرف کنندگان هستند. طراحی، سایزبرداری، نصب و اجرا و خدمات پس از فروش حداقل های دنیای فراتر از باور دلچه ویتا هستند. از ما بیشتر بخواهید.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
کابینت حمام
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

نحوه طراحی و انتخاب کالا

فرایند طراحی توسط طراحان به نام جهانی انجام می شود که  همگی از سرآمدان طراحی عصر حاضرند. با توجه به اینکه باید بین کابینت‌ها با دیگر فضاهای مشرف، هارمونی وجود داشته باشد، باید از متخصصان در این زمینه، کمک گرفت. گروه طراحان ایتالیایی دلچه ویتا، با توجه به میزان نور، تهویه و فضا می‌توانند کابینت‌های ویژه‌ای مناسب با سلیقه‌ اتان، برای شما خلق کنند.

دکوراسیون داخلی دلچه ویتا
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون داخلی دلچه ویتا

دلچه ویتا کلکسیونی از برترین ها را برای شما فراهم کرده است. برترین هایی که شما شایسته آن هستید. پیشنهاد می کنیم به پروفایل اهالی فن گروه دکوراسیون داخلی دلچه ویتا در وبسایت چیدانه سری بزنید تا علاوه بر اینکه بتوانید اطلاعات تماس را دریافت کنید، از نمونه پروژه های این گروه هم بازدیدی داشته باشید.

نویسنده: سمیه منوچهری | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه