Chidaneh.com placeholder image

سینی پذیرایی جدید، دکوراتیوشو دیدی؟

به قلم: سمانه زارعی

یکی از وسایل ضروری که برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمان لازم است سینی پذیرایی است. سینی­ها انواع مختلفی دارند؛ از سینی­ های با شکل و فرم ­های مختلف برای پذیرایی و بردن چای برای مهمان تا سینی­ های دکوراتیوی که به وسایل روی میز نظم می­ دهند و باعث زیبایی می­ شوند. در این مطلب با گروه لوازم دکوراتیو لوتوس همراه هستیم تا راجع به سینی پذیرایی جدید صحبت کنیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

چوب و هنر
سینی چوبی

سینی پذیرایی جدید؛ در هر خانه ­ای نیاز است.

یکی از وسایل منزل که در بازار تنوع زیادی دارد سینی است. سینی ­های پذیرایی در انواع جنس­ های مختلف؛ فلزی، چوبی، پلاستیکی و.. وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه کنید. سینی ­ها یک وسیله مسطح هستند که با لبه­ی کم عمقی که دارند برای جابه­ جایی لیوان ­های چای، شیرینی و لوازم پذیرایی استفاده می ­شوند.

 

سینی دکوراتیو چوبی

انواع سینی؛ کدوم و لازم داری؟

سینی ­ها از نظر کاربرد در دو نوع: دکوراتیو و پذیرایی وجود دارد. و از نظر شکل و فرم به دو دسته تقسیم می ­شوند:

سینی­ های دسته دار: 

سینی ­هایی هستند که در دو طرف دسته ­هایی دارند که به بلند کردن و جابه­ جایی آنها کمک می­ کند. اغلب خانم ­ها سینی­ پذیرایی جدید و دسته ­دار را می­ پسندند.

سینی های بدون دسته: 

برخی از انواع سینی دسته ندارند ولی ممکن است در لبه ­های آن جای خالی برای گرفتن سینی وجود داشته باشد. همچنین برخی از سینی ­های دکوراتیوی که اکسسوری­ هایی داخل آنها قرار می­ گیرد بدون دسته هستند و لبه­ هایی پیوسته دارند.

 

سینی دکوراتیو

سینی دکوراتیو؛ جاش روی میز خالی نیست؟

سینی­ های کوراتیو انواعی از سینی­ های پذیرایی هستند که برای زیبایی و نظم دهی وسایل پذیرایی و یا دکوراتیوی که روی میز قرار دارند استفاده می­ شوند. به طور مثال شما می­ توانید یک سینی دکوراتیوی که داخل آن دو شمع و یک گلدان کوچک قرار گرفته است را روی میز قرار دهید و جذابیت دکوراسیون مبلمان خود را چند برابر کنید. از سینی ­های دکوراتیو برای قرار دادن روی میز آرایش و یا کنسول هم می توان استفاده کرد.

 

سینی پذیرایی

سینی پذیرایی جدید؛ جنسش چیه؟

همانطور که گفتیم سینی­ ها جنس ­های مختلفی مانند: استیل، مسی، پلاستیکی، سرامیکی، چوبی و.. دارند. یکی از انواع سینی­ هایی که دکوراسیون منزل شما را شیک­تر می­ کنند سینی­ های چوبی هستند. سینی­ های چوبی پذیرایی و دکوراتیو حس صمیمیت و راحتی برای استفاده دارند. اگر میز جلو مبلی شما چوبی باشد، جنس سینی و مبلمان هم خوانی خواهد داشت.

سینی ­های دکوراتیو لوتوس یکی از جدیدترین سینی­ های دکوراتیوی هستند که از ترکیب جنس چوب و شیشه ساخته شده ­اند. کف شیشه ­ای سینی آن را جذاب کرده است، تمیز کردن آن آسان بوده و می ­توانید به راحتی آن را گردگیری کنید . لبه­ های چوبی آن پروفیل­ های وارداتی کُره ­ای هستند.

 

سینی دکوراتیو جدید و مینیمال

سینی دکوراتیو چوبی؛ کجا می تونم قرارش بدم؟

سینی­ های دکوراتیو را می­ توانید روی میز عسلی، جلومبلی، میز آرایش، میز کنسول و یا میز ناهارخوری قرار دهید و با توجه به نوع فضا، اکسسوری و وسایل مختلفی داخل آن قرار می­ گیرد. سینی ­های چوبی حسی از صمیمت دارند و برای قراردادن در فضای نشیمن و یا ناهارخوری مناسب هستند. برای ساخت سینی ­های چوبی از چوب درختانی مانند: گردو، آبنوش، راش و بامبو استفاده می ­شود. با استفاده از روکش­ هایی ضد آب و رطوبت می ­شوند. سینی­ های چوبی لوتوس حسی از گرما و طبیعت دارند و از سینی­ های به روز و مد هستند که تکراری نمی­ شوند. این سینی­ های چوبی علاوه بر دکوراتیو بودن برای پذیرایی چای و میوه بسیار کاربرد دارند.

 

سینی چوبی مینیمال
سینی چوبی لوتوس

نکته ­هایی برای خرید انواع سینی­ 

برای تهیه سینی پذیرایی جدید و انواع سینی دکوراتیو باید به مواردی توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشید. برخی از نکته ­های خرید سینی عبارتند از:

جنس سینی: برای سینی ­های دکوراتیو با توجه به فضای قرارگیری سینی و اکسسوری­ هایی که داخل آن قرار می­ گیرد جنس سینی را انتخاب کنید و به هم خوانی بین دکوراسیون و سینی توجه کنید. در مورد سینی­ های پذیرای به شستشوی راحت و قرارگیری راحت روی دست توجه کنید تا هنگام پذیرایی راحت باشید.

اندازه سینی: اگر از خانواده­ های پر رفت و آمد هستید به یک سینی با اندازه­ ی نسبتا بزرگ برای پذیرایی احتیاج دارید. برخی از انواع سینی پذیرایی در ست­ های دو یا سه تایی با اندازه­ های مختلف به فروش می ­رسند. اندازه سینی دکوراتیو را بر اساس وسایل داخل آن و اندازه میز تعیین می ­شود.

استحکام سینی: در هنگام خرید به اتصالات دسته ­ها و یا پایه ­های سینی توجه کنید. این موضوع برای سینی­ های پذیرایی که برای جابه­ جایی چای و پذیرایی استفاده می­ شد بسیار مهم است.

لبه دار بودن سینی: برخی از سینی­ ها لبه­ دارند. استفاده از سینی­ با لبه ­های کمی بلند برای سینی پذیرایی مناسب است و استحکام و ایمنی کافی برای قرار دادن لیوان­ های چای و شربت و.. را دارد و احتمال سر خوردن آن­ها را کم می ­کند. سینی­ هایی با لبه کم زیبایی خود را دارند و برای جابه ­جایی تعداد لیوان و یا ظرف کمتر مناسب اند.

قیمت سینی: سینی جزو وسایلی است که از قیمت ­های پایین مانند سینی­ های پلاستیکی تا قیمت­ های بالاتر مانند سینی ­های آینه ­ای و فلزی در بازار وجود دارند. برای پذیرایی از مهمان­ ها یک سینی با کیفیت و جنس مناسب انتخاب کنید و تا مدتها با خیال راحت استفاده کنید.

فرم سینی: سینی ­ها در انواع فرم ­ها در بازار وجود دارند که دو فرم پرطرفدار آن که در بیشتر خانه­ ها دیده می­ شود گرد و مستطیل است. فرم سینی پذیرایی و یا دکوراتیو بستگی به سلیقه شما و فرم میز بستگی دارد.

رنگ سینی: جنس سینی رنگ آن را می­ سازد. سینی­ های نقره­ای، طلایی، آینه­ ای و مسی از سینی ­های فلزی هستند که برای پذیرایی از مهمان طرفدار زیادی دارند. سینی­ های پلاستیکی و ملامین در رنگ­های متنوع ­تری تولید می­ شوند. در اغلب سینی ­های چوبی از رنگ طبیعی چوب استفاده می­ شود.

 

سینی دکوراتیو چوبی و خاص

کلام آخر:

سینی یکی از لوازم ضروری در هر خانه­ ای است، خاص بودن و راحتی سینی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند. لوازم و اکسسوری­ های کاربردی و تزیینی کوچک با اینکه در ظاهر جزء کوچکی از دکوراسیون را تشکیل می­ دهند ولی تاثیر زیادی در جذابیت خانه شما دارند.

مجموعه لوتوس یکی از شرکت­ های تولیدکننده لوازم تزیینی و اکسسوری­ های خاصی مانند: ساعت­ های دیواری و سالنی، تابلوهای مدرن و کلاسیک، میزهای عسلی، سینی ­های دکوراتیو و… هستند که شما می­ توانید برای خاص بودن دکوراسیون منزل خود از این اکسسوری­ ها سفارش بدهید. به پروفایل مجموعه لوتوس سر بزنید و کارهای بیشتری از این گروه ببینید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه