Chidaneh.com placeholder image

با درب های فلزی، ورودی ساختمان خود را متفاوت و زیبا طراحی کنید !

به قلم: سارینا بلوچی

 

ورودی هر ساختمان را به نوعی می توان معرف تمام ساختمان دانست. در این میان ، عاملی که موجب می شود درب های ورودی ، بیش از پیش در نظر بیننده جلوه کنند ، طراحی یک نمای چشمگیر برای این بخش از ساختمان است. به این جهت است که ادعا می کنیم درب ورودی ، یکی از مهم ترین شاخصه ها در تعریف نمای بیرونی یک ساختمان است.
درب های ورودی هر ساختمان ، صرف نظر از نوع کاربری ساختمان ، باید دارای یک سری خصوصیات عمومی و برخی از ویژگی های تخصصی باشند. درب ورودی باید علاوه بر کارایی و پایداری بالا ، از ظاهر خاص و زیبایی برخوردار باشد. هماهنگی زیبایی نمای ظاهری در کنار فناوری ها و تکنولوژی تولید درب های فلزی ، نمایانگر تبحر و تخصص صنعت تولید کننده خواهد بود.

chidaneh ad banner

 

آذر فلز پایون
شیک ترین مدل درب حیاط برای ساختمان های لوکس
آذر فلز پایون

از دیدگاه طراحان درب فلزی و اهالی حرفه طراحی دکوراسیون خارجی نمای ساختمان، درب ورودی ، اهمیتی بسزایی در شهرت یک ساختمان خواهد داشت ؛ شاید به همین جهت است که استفاده از درب های فلزی با طرح و مدل های پیشرفته تر و امنیت بالاتر در سال های اخیر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.  درب های آهنی که برای ساختمان ها نصب می شوند ، در راستای ارائه طراحی متفاوت و کارایی بالا ، موجب می شوند نمای ساختمان شما در مقایسه با سایر ساختمان های مجاور ، منحصر به فرد و جذاب دیده شود.
به پیشنهاد چیدانه ، شرکت آذر فلز پایون برای اولین بار در ایران با طراحی و تولید زیباترین و متنوع ترین درب های فلزی با ایمنی و دوام بالا ، به همراه ارائه مشاوره رایگان برای خرید درب ساختمانی ، یک انتخاب عالی برای خرید درب فلزی برای نصب در ورودی ساختمان ها می باشد.

 [[nid:323831]]

برای خرید درب فلزی به چه ویژگی هایی باید دقت داشت؟

به دلیل اینکه درب های ساختمانی ، بخصوص درب هایی که در محل ورودی اصلی ساختمان ها نصب می شوند از اهمیت زیادی در تأمین امنیت محل برخوردار هستند ، لذا برای خرید درب فلزی باید به چند نکته مهم توجه کرد ؛ در این صورت است که می توان خریدی اصولی و صحیح داشت.
درب های آهنی در کارخانه با استفاده از ورق های فولادی در ضخامت های مختلف و با طرح های متفاوت تولید می شوند. از فناوری برش لیزری برای برش و شکل دهی این ورقه های فولادی استفاده می شود. این فناوری دقیق و پیشرفته موجب شده است زیباترین طرح ها را بتوان بر روی صفحه های ضخیم فلزی ایجاد کرد.
از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید درب های فلزی به آن توجه داشت ، ساختار یکپارچه درب ها می باشد. مجموعه پایون، تولید کننده درب های فلزی با کیفیت ، توانسته است با تولید انواع درب های فلزی با ساختاری یکپارچه و مقاوم ، این اطمینان را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

 

آذر فلز پایون
شیک ترین مدل درب حیاط برای ساختمان های لوکس
آذر فلز پایون

از دیدگاه زیبایی شناختی و جلوه های بصری در نمای بیرونی ساختمان ها ، رنگ درب ها باید با نمای کلی ساختمان ، هماهنگی داشته باشد ؛ از این جهت باید نوعی از درب فلزی را انتخاب کرد که هم قابلیت رنگ آمیزی داشته باشد و از طرف دیگر رنگ به خوبی بر روی لنگه های درب باقی بماند و در طولانی مدت و به مرور زمان ، دوام و پایداری آن حفظ شود.
با توجه به مفاهیم فوق در خصوص ویژگی های اصولی رنگ درب ، بهترین روش رنگ آمیزی برای محصولات پایون به کار گرفته شده است؛ در این خصوص ، اجرای رنگ آمیزی درب ها با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک ، دوام،  ماندگاری ، زیبایی و ثبات را در محصولات این شرکت خلق کرده است.

 در فلزی

 

انعطاف پذیری در نصب درب برای ساختمان های مختلف ، از ویژگی مهم این درب هاست که باید به آن توجه ویژه ای داشت. درب های فلزی پایون در انواع مدل های مختلف ، طراحی و تولید می شوند. هر کدام از مدل های این درب ها قابلیت سفارشی سازی مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان را ارائه می دهند.
مجموعه عوامل فوق باعث شده است محصولات پایون بتوانند به طرز مؤثری ، پاسخگوی نیازهای متفاوت تمام مشتری ها برای خرید درب ساختمانی باشند. درب های فلزی باید با محلی که قرار است در آن موقعیت نصب شوند ، هماهنگ بوده و علاوه بر این ، کیفیت و امنیت ساختمان را نیز ارتقا دهد.

 

آذر فلز پایون
شیک ترین مدل درب حیاط برای ساختمان های لوکس
آذر فلز پایون

درب های فلزی را در چه مکان هایی از ساختمان می توان نصب نمود؟

درب های آهنی عموماً در ورودی اصلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند ؛ در مواردی دیگر نیز می توان از آن ها به عنوان ورودی واحدهای اداری و مسکونی ، درب تراس و روف گاردن ها، درب های مشاعات ساختمان و … نیز استفاده کرد. درب های فلزی پایون، بهترین انتخاب برای ورودی پارکینگ ، درب حیاط،لابی ، درب ورودی شرکت ها ، ورودی فروشگاه های لوکس و تجاری و همچنین درب های ورودی ویلاها و باغ ها می باشند.
همانطور که در قسمت های فوق نیز به آن اشاره شده است ، این درب ها قابلیت رنگ آمیزی با رنگ های بادوام و پایدار الکترواستاتیک را دارند. تنوع طرح و مدل بر روی لنگه های درب که در این شرکت تولید می شوند موجب شده است مشتریان با سلیقه ها و نظریات مختلف بتوانند یکی از این محصولات را مطابق با نیاز ساختمانی خود، انتخاب و خریداری نمایند.

 

در فلزی

 

نقطه تمایز درب های فلزی پایون نسبت به سایر درب های ساختمانی

درب های فلزی پایون، مزیت های بسیاری را ارائه می دهند که همین عوامل باعث شده اند در نظر مشتریان ، در مقایسه با سایر درب های ساختمانی ساخته شده از مصالح چوبی ، کامپوزیتی ، شیشه ای یا پلیمری ، ارجحیت بیشتری داشته باشند. این ویژگی ها را به عنوان مزیت های رقابتی برای درب های پایون به صورت زیر برای شما عنوان کرده ایم:

مقاومت و پایداری: مجموعه پایون توانسته به منظور تولید درب های فلزی ، مطابق با استانداردهای بین المللی و با بهره گیری از اصول مهندسی ، درب های ساختمانی مقاوم و با طول عمر بالا تولید نماید. این درب ها متناسب با شرایط آب و هوایی در تمام مناطق ، قابل استفاده هستند. رطوبت بالا، گرما یا سرمای شدید، خشکی آب و هوا، باد و باران، گرد و غبار زیاد و ….، قادر نیستند کوچک ترین خللی در پایداری و ثبات درب های فلزی پایون ایجاد کنند!

تنوع طرح و نقش ها: زیبایی بی نظیر و جلوه ای چشم نواز را می توانید در محصولات پایون مشاهده کنید! تنوع مدل ها، این امکان را به مشتریان می دهد تا طرح های دلخواه خود را به شرکت، سفارش داده و درب های مورد پسند خود را دریافت کنند. اهمیتی ندارد این درب ها در کدام یک از قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار گیرند، آنچه مهم است ، ایجاد نمایی لوکس به همراه حداکثر ایمنی برای مکان می باشد.

درب فلزی 

امنیت : درب هایی که این مجموعه ارائه کرده است که از هر نظر، ایده آل و کارآمد هستند. درب های ، طراحی شده بر اساس اصول حرفه ای ، ایمنی بالا، زیبایی و البته قیمت مناسب ، بهترین مصالح ساختمانی در حوزه درب و پنجره هستند. به عنوان سخن پایانی ، مهم ترین مزیت رقابتی این درب ها را در خدمات فروش گسترده آن بیان می کنیم.  درب فلزی پایون، محصولاتی هستند که به صورت ترکیبی از ورق های فولادی ، شیشه سکوریت نشکن ، رنگ های الکترواستاتیک کوره ای ، یک سبک مدرن را در تولید درب ساختمانی به وجود آورده اند!شیشه های سکوریت نشکن، حداکثر ایمنی را برای درب ایجاد کرده است. این محصولات، درب هایی ضد سرقت به شمار می روند.

ارائه بصورت یک پک کامل :  مجموعه پایون افتخار دارد محصولات درب ساختمانی خود را به صورت یک پک کامل شامل دستگیره ها، یراق آلات ، لولا، قفل های مکانیکی و یا برقی، ملزومات نصب درب ها و …، به مشتریان خود ارائه دهد. با خرید این درب ها ، دیگر لازم نیست زمان و انرژی زیادی را برای تهیه لوازم مورد نیاز برای درب ساختمانی هدر بدهید! پک کامل درب های پایون را خریداری کنید و یک محصول جامع را تحویل بگیرید!

آذر فلز پایون
شیک ترین مدل درب حیاط برای ساختمان های لوکس
آذر فلز پایون
 

آذر فلز پایون
درب فلزی ۰۰۵ پایون
آذر فلز پایون
 

به پیشنهاد چیدانه، درب های فلزی می توانند بهترین انتخاب برای ورودی خانه ها و ساختمان های اداری یا تجاری باشند. شما با خرید این درب ها می توانید ظاهری لوکس و چشم نواز را به نمای ساختمان خود ببخشید!

 مطلب پیشنهادی چیدانه :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه