Chidaneh.com placeholder image

با بهترین مرکز فروش برندهای مبلمان اداری آشنا شوید

به قلم: تحریریه چیدانه

شاید محیط شرکت‌های بزرگ و موفق را از نزدیک دیده باشید. در دکوراسیون و فضای کاری این شرکت‌ها چه چیزی توجه شما را جلب کرده است؟ واقعیت این است که دکوراسیون و مبلمان اداری لیو تاثیر بسیار زیادی بر روند کار و میزان پیشرفت کارکنان دارد. متاسفانه برخی از مدیران خریدن مبلمان باکیفیت و اهمیت دادن به دکوراسیون اداری را هزینه اضافی می‌دانند و به آن توجهی نمی‌کنند، غافل از این که ظاهر محیط کار می‌تواند بر روحیه و انگیزه کارمندان تاثیر شگفت‌انگیزی بگذارد. 

بازار مبلمان اداری پر است از برندها و مارک‌های مختلف که محصولات متنوع با کیفیت‌های متفاوت را به مشتری عرضه می‌کنند و اگر برای خرید ملزومات اداری سری به بازار مبلمان زده باشید احتمالا بین مدل‌های مختلف سردرگم می‌شوید و انتخاب برایتان سخت است. در این شرایط چه چیزی بهتر از این که یک مجموعه برای سهولت کار برندهای موفق و خوشنام را دور هم جمع کرده و تولیدات آن‌ها را به مشتریان عرضه کند؟ 

تابلو فرش ریحان

فروشگاه سان‌سیت به عنوان مرکز فروش برندهای مبلمان اداری در راستای ارائه و تجهیز انواع مبلمان اعم از مبل، صندلی و میز اقدام به همکاری با برترین برندهای مبلمان اداری از جمله نیلپر، گلدسیت، جلیس، اروند و… نموده است. در این مقاله اطلاعات جامعی را درمورد مبلمان اداری در اختیار شما خواهیم گذاشت. با ما باشید.

مبلمان اداری سان سیت
انواع مدل‌های صندلی کارمندی و کارشناسی
مبلمان اداری سان سیت

نمونه صندلی اداری سان سیت

در مرکز فروش برندهای مبلمان اداری کدام مارک بهتر است؟

اگر مدیر یک شرکت هستید و قصد دارید برای مجموعه خود مبلمان تهیه کنید قبل از این که به خرید و انتخاب برند بیاندیشید ابتدا باید نیازسنجی کنید. مساحت و متراژ شرکت شما چقدر است؟ چه تعداد کارمند در مجموعه شما مشغول به کارند؟ فعالیت شرکت در چه زمینه‌ای است؟ محیط کار رسمی است یا شلوغ و پویا؟ آیا بخش جداگانه‌ای برای کنفرانس و تبادل اطلاعات در شرکت در نظر گرفته‌اید؟ مدل چیدمانی که مدنظر دارید چگونه است؟ البته که برای دیزاین و دکوراسیون شرکت خود بهتر است با یک دکوراتور مشورت کنید اما پس از پاسخ دادن به همه این سوالات است که متوجه می‌شوید چه مدلی از مبلمان بیشتر به کارتان می‌آید. 

اغلب مردم بخش بزرگی از شبانه‌روز را در محل کار خود سپری می‌کنند، ساعات طولانی پشت میزهای ادارات و شرکت‌ها می‌نشینند و برای این که راندمان کاری بالایی داشته باشند قبل از هرچیز نیازمند یک بستر فیزیکی مناسب هستند. بنابراین محل کار به نوعی منزل دوم ما به حساب می‌آید و همانطور که دکوراسیون و اسباب و وسایل خانه را وسواس و حساسیت انتخاب می‌کنیم و دوست داریم فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، دلپذیر، زیبا و هارمونیک باشد درمورد دکوراسیون و مبلمان محل کار هم باید همین مقدار دقیق و وسواسی باشیم. 

بنابراین اگر مدیر یا کارمند هستید فراموش نکنید که مبلمان و صندلی مدیریتی محل کار شما لباس و شخصیت برند شماست و به نوعی اعتبار و میزان توان مالی مجموعه را نشان می‌دهد، یعنی قبل از این که بخواهید درمورد شرکت و خدمات آن صحبت کنید این دکوراسیون و مبلمان است که وجهه و اعتبار شرکت را به ارباب رجوع معرفی می‌کند. پس قبل از این که به خرید مبلمان اقدام کنید بهتر است ملاک‌ها و ویژگی‌ها و سبک‌های مبلمان اداری را بشناسید.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی مدیریتی و معاونتی
مبلمان اداری سان سیت

معیارهای مهم در انتخاب مبلمان اداری

مبلمان خوب نیلپر مبلمانی است که به نیازهای شما به خوبی پاسخ بدهد. برای این که بدانید چه مدل مبلی به دردتان می‌خورد بهتر است به دنبال پاسخی برای سوال‌های زیر باشید:

1) میزان سر و کار شما با دفتر و کاغذ و پرونده و زونکن چقدر است؟ آیا بیشتر کارهای اداری را اتوماسیونی و از طریق سیستم انجام می‌دهید؟ در هنگام کار به چه تجهیزاتی احتیاج دارید؟ شاید یک دستگاه پرینتر، مانیتور، تلفن ثابت، فکس یا اسکنر جزو ملزومات کاری شما باشد. فراموش نکنید که هیچ چیز مانند یک میز کار شلوغ و درهم و برهم نمی‌تواند ذهنتان را آشفته کند و از ادامه دادن کار خسته و کلافه شوید، بنابراین حدالامکان سعی کنید با توجه به مساحت شرکت، تعداد کارمندان، روند کار و توان مالی میز اداری را بزرگ و جادار انتخاب کنید.

2) آیا دوست دارید اسناد خود را در کشوهای میز کار قرار دهید و پرونده‌ها و مدارک موردنیازتان را همیشه نزد خود نگ دارید تا در صورت نیاز دسترسی به آن‌ها آسان باشد؟ برخی ادارات اسناد محرمانه‌ای دارند که باید در محیطی امن نگهداری شود و گم شدن آن‌ها دردسرهای بسیاری را در پی دارد. در چنین شرایطی چه جایی بهتر و امن‌تر از یک میز کار با کشوها و محفظه‌های قفل‌دار و مطمئن؟

مبلمان اداری سان سیت
ست کنفرانس مدرن مدل لکسی
مبلمان اداری سان سیت

نمونه مبلمان اداری مدرن سان سیت

 

3) روزانه چه تعداد ارباب‌رجوع به محل کار شما رفت و آمد می‌کنند؟ نوع ارتباط شما با آن‌ها چگونه است؟ بعضی شرکت‌ها با ارباب رجوع سر و کار خاصی ندارند اما در بعضی مشاغل چیدمان شرکت باید به نحوی باشد که رفت و آمد و دسترسی دیگران به نقاط خاصی از فضا راحت انجام شود. 

4) دوست دارید سمت و جایگاه هرکدام از پرسنل از میز و صندلی اداری آن‌ها مشخص باشد؟ در اکثر ادارات مرسوم است که مدیران رده بالای شرکت دارای میزهای چوبی مرغوب و مجلل و پرطمطراق با منبت‌کاری‌های برجسته و تشریفاتی هستند و از ظاهر میز آن‌ها مشخص است که این فرد چه جایگاه و پرستیژی در شرکت دارد. در عوض کارمندان ممکن است میزی ساده و مینیمال از جنس ام‌دی‌اف یا نئوپان داشته باشند. شاید فکر کنید میز کار شما فقط جایی برای بایگانی و ذخیره کردن اسناد و مدارک است اما این تصور درستی نیست! یک مبلمان باشکوه می‌تواند رقیبان شما را تحت تاثیر قرار دهد و در جلسات و معاملات مهم شما نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد. 

با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید تا حدودی مشخصات مبلمان مدنظرتان را پیش از خرید مشخص کرده و سپس برای انتخاب دقیق مبلمان به مرکز فروش برندهای مبلمان اداری مراجعه کنید.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی و مبلمان اداری
مبلمان اداری سان سیت

نمونه مبلمان اداری سان سیت

معرفی انواع میز و صندلی اداری

حالا که با معیار و ملاک‌های پیش از خرید مبلمان آشنایی خوبی پیدا کردید بهتر است انواع مدل‌های میز و صندلی اداری را بشناسید. در یک رکز فروش برندهای مبل اداری همه این انواع میز و صندلی موجود هستند و می‌توانید با گشت و گذار در فروشگاه آن‌ها را ببینید اما قبل از آن بهتر است با خصوصیات هریک آشنا شوید تا هنگام خرید به اشتباه نیفتید.

معرفی انواع میز اداری

میز اداری انواع متفاوتی دارد، مثلا به طور قطع سایز و اندازه و شکل و ظاهر میز مدیریت با میز منشی یکسان نخواهد بود و این میزها تفاوت‌های فاحشی با یکدیگر دارند:

میز مخصوص مدیریت

طراحی و استایل این میز اداری به فاکتورهای مختلفی مانند قد و فیزیک فرد، ملزومات و تجهیزات جانبی مورد نیاز و نوع فعالیت مدیر بستگی دارد. اما چیزی که پرواضح است این است که میز مدیریت از مابقی میزهای شرکت مجلل‌تر و باشکوه‌تر خواهد بود.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی و مبلمان اداری
مبلمان اداری سان سیت

نمونه صندلی مدیریتی گلدسیت

میز کارمندان

همه میزهای کارمندی باید دارای طراحی ارگونومیک باشند تا به فیزیک و بدن کارمندان در درازمدت آسیب جدی وارد نشود. میز باید فضای کافی به کارمند بدهد تا فعالیت‌های روزمره خود را بدون هیچ محدودیتی انجام بدهد و احساس خستگی و فرسودگی نکند.

میزهایی با قابلیت تغییر ارتفاع

بسیاری از معماران و آرشیتکت‌ها هنگام طراحی و نقشه‌کشی معمولا به صورت ایستاده کار انجام می‌دهند و این تیپ میزها می‌توانند شرایط را برای اینگونه مشاغل به مراتب آسان‌تر کنند.

میز کنفرانس

میزهای کنفرانس محلی برای گرد هم آمدن اعضای شرکت هستند تا بتوانند اطلاعات خود را تبادل کنند و درواقع یک میز اداری بزرگ به شمار می‌آید. این میزها باید طوری طراحی شوند که اعضای شرکت به راحتی یکدیگر را ببینند، حین جلسه احساس راحتی کنند و با فضای اتاق کنفرانس، دکوراسیون و مساحت آن متناسب باشند.

میز پذیرایی

اگر رفت و آمد در شرکت شما زیا است بهتر است به فکر خریدن میزهای جلومبلی و پذیرایی هم باشید، زیرا این میزها در اتاق انتظار برای مهمانان قرار داده می‌شود و پذیرایی از ارباب رجوع روی آن‌ها انجام خواهد شد.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی و مبلمان اداری
مبلمان اداری سان سیت

نمونه مبلمان و پارتیشن اداری سان سیت

معرفی انواع صندلی اداری

موارد زیر را به خاطر بسپارید:

صندلی مدیریت

صندلی‌هایی که به دسته صندلی، پشتی کمر و سر مجهز بوده و چرخدار هستند. معمولا این صندلی‌ها با اصول ارگونومی ساخته می‌شوند و محافظ سلامت کمر و ستون فقرات شخص استفاده‌کننده خواهند بود.

صندلی سالن کنفرانس

این مدل صندلی‌ها معمولا در اتاق هیئت مدیره و برای جلسات استفاده می‌شود و غالبا بحث راحتی در آن مطرح است.

صندلی کار

ساده‌ترین، متداول‌ترین و ارزان‌ترین نوع صندلی‌ها که برای کارهای پشت میزی استفاده می‌شود.

صندلی انتظار

متشکل از چند صندلی به هم پیوسته که به راحتی جابجا می‌شوند و در اتاق پذیرایی یا اتاق مهمان قابل استفاده‌اند.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی مدیریتی و معاونتی
مبلمان اداری سان سیت

نمونه صندلی مدیریتی لوکس گلدسیت

پنج اشتباه رایج در خرید مبلمان اداری

در یک فروشگاه مبلمان اداری برند انواع مبلمان اداری با کیفیت‌های متفاوت وجود دارد. قطعا اگر بدون فکر و ایده وارد مرکز فروش برندهای مبلمان شوید ممکن است دقیقا ندانید دنبال چه چیزی می‌گردید و بین نام مارک‌ها و برندهای مختلف گم شوید و در نهایت به دام تصمیمات اشتباه بیفتید و پولتان را هدر بدهید. بنابراین پنج خطای محتملی که ممکن است هنگام خرید مبلمان اداری به آن دچار شوید را در ادامه بخوانید:

خطای اول: کیفیت را به زیبایی نفروشید!

در یک فروشگاه مبلمان اداری اغلب ست‌ها و نیم‌ست‌های اداری زیبا و جذاب هستند، اما همه آن‌ها مرغوب و باکیفیت نیستند. مطمئنا کارمندان شرکت شما با همه این مدل‌ها راحت نخواهند بود و ممکن است نکات و استانداردهای ارگونومی در ساخت همه این میز و صندلی‌ها رعایت نشده باشد. پس حواستان باشد مبلمانی را انتخاب کنید که در درجه اول کارمندان شما از نشستن و سپری کردن ساعات طولانی روی آن‌ها احساس راحتی و آسودگی فیزیکی داشته باشند. در غیر این صورت خیلی زود از ادامه دادن کار خسته می‌شوند ودوست دارند هرچه زودتر از آن فضا فرار کنند. بنابراین زیبایی مهم است، اما همه چیز نیست!

خطای دوم: در دموکراسی زیاده‌روی نکنید!

شاید به عنوان یک مدیر دوست داشته باشید که از همه کارمندان شرکت درمورد دکوراسیون داخلی و تزئینات و جنبه‌های ظاهری محیط کار نظرخواهی کنید. خب! خیلی هم خوب است و هیچ ایرادی ندارد! اما حواستان باشد که در نهایت این شمایید که تصمیم‌گیرنده هستید. سلیقه هر فردی با فرد دیگر متفاوت است، مبلمانی که به چشم فردی زیبا می‌آید ممکن است از نظر دیگری خیلی هم چنگی به دل نزند. اگر بنا باشد همه کارکنان را راضی نگه دارید برای خرید هر مدلی از میز و صندلی در فروشگاه‌های مبلمان اداری دو به شک خواهید بود و تصمیم‌گیری برایتان سخت می‌شود.

مبلمان اداری سان سیت
جدیدترین مدل‌های صندلی و مبلمان اداری
مبلمان اداری سان سیت

نمونه میز اداری سان سیت

خطای سوم: بدون برنامه‌ریزی هیچ پولی خرج نکنید!

مبلمان اداری چیزی نیست که شما هرساله تصمیم به تعویض آن بگیرید. بنابراین از همان ابتدا باید با چشم باز انتخاب کنید، همه جوانب را بسنجید و سرمایه شرکت را به باد ندهید! در مرکز فروش برندهای مبلمان اداری دقیقا دنبال چه چیزی می‌گردید؟ آیا فقط نیاز به یک ست کامل مبلمان دارید یا برای افزایش قابلیت‌های مبلمان خود به محصولات جانبی دیگری هم نیاز دارید؟ اگر در حال جابجایی به یک ساختمان بزرگتر هستید به این مساله فکر کنید که مبلمان مدنظرتان چه بخشی از محیط را اشغال خواهند کرد؟ برای پر کردن فضاهای خالی‌مانده چه ایده‌ای دارید؟ به آن فکر کنید.

خطای چهارم: خسیس نباشید!

یکی از موضوعاتی که هر شرکتی با آن دست به گریبان است مساله قیمت و هزینه است. در بسیاری از موارد مسئولان خرید شرکت با دیدن قیمت‌های پایین مبلمان به خریدن آن ترغیب می‌شوند غافل از این که مبلمان بی‌کیفیت و نامرغوب خیلی زود شما را به مشتری دائمی تعمیراتی‌های مبلمان تبدیل خواهد کرد و این خودش هزینه‌ای دیگر می‌طلبد. خوب است بدانید که انتخاب یک مبلمان برند و باکیفیت حتی اگر گرانقیمت باشد یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای شرکت به حساب خواهد آمد.

خطای پنجم: رنگ نامربوط انتخاب نکنید!

رنگ مبلمان و به طور کلی دکوراسیون اداره یا شرکت بایستی با نوع فعالیت، رده سنی کارکنان و بسیاری از فاکتورهای دیگر سنخیت داشته باشد. مثلا برخی ادارات محیطی رسمی دارند و در دیزاین داخلی آن‌ها سعی می‌شود از رنگ‌های سنگین مانند قهوه‌ای، سبز، طوسی یا مشکی استفاده شود. در مقابل شرکت‌های زیادی هستند که محیط آن‌ها فعال و پویا بوده و کارکنان آن جوان و پرانرژی‌اند. در این گونه فضاها بهتر است از مرکز فروش مبلمان اداری برند، مبلمانی را انتخاب کنید که در تولید و ساخت آن از رنگ‌های شاد و زنده مانند قرمز، زرد، بنفش یا فیروزه‌ای استفاده شده باشد. به طور کلی روانشناسی رنگ‌ها و تاثیر آن بر روی روحیه و انگیزه کارمندان مبحثی بسیار گسترده است و برای پیدا کردن بهترین رنگ برای مبلمان اداری و خانگی بهتر است جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید و یا با یک دکوراتور باتجربه مشورت کنید.

مبلمان اداری سان سیت
صندلی کارمندی مدل نیلپر
مبلمان اداری سان سیت

صندلی کارشناسی اداری سان سیت

جمع‌بندی نهایی …

حالا که با انواع و اقسام میز و صندلی اداری و مشخصات هریک آشنا شدید می‌توانید با خیال راحت به مرکز فروش برندهای مبلمان اداری مراجعه کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های مبلمان را خریداری کنید. فروشگاه سان‌سیت با ارائه محصولات برترین برندها در حوزه مبلمان اداری شما را به خریدی مطمئن دعوت می‌کنند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر می‌توانید به صفحه مبلمان اداری سان‌سیت مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه