Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون زیبا و جسورانه منزل امیر جدیدی

امیر جدیدی، ستاره مشهور و بااستعداد سینما که در طی سال‌های اخیر، به شهرت و محبوبیت بسیاری رسیده در چیدمان دکوراسیون منزل خود نیز موفق عمل کرده و با جسارتی که در بازی او نیز دیده می‌شود تک تک وسایل منزل خود را انتخاب و چیدمان کرده است. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا نگاهی به چیدمان و دکوراسیون منزل امیر جدیدی بر اساس تصاویری که تا به حال از فضای منزل خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بزنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

دکوراسیون منزل امیر جدیدی

امیر جدیدی نیز همچون بسیاری از سلبریتی‌های دیگر، سبک تلفیقی را برای طراحی و چیدمان منزل خود انتخاب کرده‌است. با این حال اولین چیزی که در چیدمان منزل امیر جدیدی به خوبی به چشم می‌آید جسارت او در انتخاب و ترکیب رنگ است. رنگ‌هایی که در کنار هم به خوبی دیده می‌شوند و هر کدام، در جزئیات و المان‌های اصلی به کار می‌‎روند. برای مثال انتخاب مبلمان به رنگ طوسی، کار هوشمندانه‌ای است که امیر جدیدی به خوبی از پس آن بر آمده، چراکه این رنگ از مبلمان به شما کمک می‌کند که فارغ از هر محدودیتی در سایر المان‌ها و وسایل منزل خود، جسارت بیشتری برای انتخاب داشته باشید. کما اینکه در این تصویر نیز به خوبی مشهود است که کوسن‌های ساده ولی رنگی بر روی این کاناپه طوسی به خوبی خودنمایی می‌کنند.

کی پلاس

پیش از این در مطلبی با عنوان «مبل طوسی، با چه رنگ هایی ست میشه؟» در رابطه با این موضوع برایتان نوشته‌ایم که رنگ طوسی به نوبه خود از میان اصلی ترین رنگ های خنثی شناخته می شود و به همین دلیل هم ست کردن آن در دکوراسیون منزل کار خیلی سختی نخواهد بود. البته در بسیاری از موارد رنگ طوسی بدون داشتن لکه های گرمای رنگی می تواند روح رنگی سرد را نیز پذیرا باشد و در مقیاس زیاد تبدیل به یک رنگ سرد مطلق شود!

در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند که دکوراسیون منزل خود را صرفا به رنگ طوسی طراحی کنند و رنگ های دیگری به جز طیف های مختلفی از رنگ طوسی را وارد فضا نکنند. در چنین شرایطی قطعا فضای خانه بیش از چیزی که تصور می کنید سرد و بی روح می شود و دیگر جذابیت های طراحی شما زیر سوال می رود. به همین دلیل هم بهتر است که با انتخاب رنگ هایی با انرژی و مناسب در کنار رنگ طوسی مبلمان خود، دکوراسیون منزلتان را به تعادل رسانده و جانی دوباره به آن ببخشید.

جسارت امیر جدیدی در انتخاب رنگ 

امیر جدیدی برای انتخاب رنگ دیوار منزل خود نیز جسارت بسیار زیادی به خرج داده و این ترکیب را با رنگ سرمه‌ای تکمیل کرده است. رنگ سرمه‌ای، انتخابی هوشمندانه و متفاوت است که تمام رنگ‌های موجود در این فضا را به ثبات می‌رساند و آن‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد. اگر شما هم از عاشقان رنگ آبی و طیف‌ متنوع آن هستید می‌توانید نگاهی به مطلب «انواع رنگ آبی| آشنایی با 22 کالیته رنگ ابی» بیندازید.

در کنار این هم پیشتر در مطلبی با عنوان «دکوراسیون سرمه ای، رنگ های دلبرانه در خانه یاسمین و نعیم!» به طور مفصل از جسارت انتخاب رنگ سرمه‌ای برای دیوار منزل گفته‌ایم و شما را با خانه زوجی آشنا کردیم که همچون امیر جدیدی، جسارت بالایی در انتخاب و چیدمان منزل خود داشته‌اند. 

دقت در جزئیات خانه

نکته مهم بعدی که در دکوراسیون منزل امیر جدیدی به خوبی به چشم می‌خورد دقت او در انتخاب اکسسوری و جزئیات است. برای مثال، امیر جدیدی دکوراسیون تلفیقی منزل خود را با یک کاور شوفاژ زیبا و ظریف تکمیل کرده است. تمامی این جزئیات در کنار هم، بهترین انتخاب‌ها را تشکیل داده‌اند و نشانه این هستند که امیر جدیدی سلیقه و ذوق خوبی برای چیدمان منزل خود دارد. 

پیشنهاد می‌کنم که به این مطالب نیز سر بزنید:


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه