Chidaneh.com placeholder image

انواع جا مجله ای، مدل هایی برای مجله های سرگردان در خانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

می توان حدس زد گاهی به روزنامه و یا مجله هایی که خوانده اید نیاز دارید، بله! می دانم گوشه ای از کتابخانه تان قرار می دهید؛ اما خدا نکند به آنها نیاز داشته باشید، مگر پیدایشان می شود؟! پس بهتر است یک فضای جمع و جور را به آنها اختصاص دهید؛ این فضا را می توانید با ایده های خودتان، متناسب با ابعاد و اندازه ای که نیاز دارید، بسازید و یا از ابزارها و وسایل موجود در بازار تهیه کنید. اگر دنبال ایده هستید و یا می خواهید با جامجله ای های موجود بازار آشنا شوید در این مطلب از راهنمای خرید انواع آن را ببینید.

در ادامه خواهید دید: 

سرویس خواب بالسا
  • جا مجله ای ساده و مدرن
  • جا مجله ای ایستاده
  • استند مجله و نشریات
  • جا مجله ای برای میز کار
  • جا مجله ای فلزی
  • جا مجله ای پلاستیکی

جا مجله ای چوبی ساده

جا مجله ای ساده و مدرن

در بین سبک های دکوراسیون، با سبک مدرن کمی خلاقانه رفتار کنید اما ساده! همانطور که در تصویر می بینید برای نظم دهی کتاب و مجله در فضای مدرن، با استفاده از چند قطعه چوب که با رنگ محیط همخوانی دارد، طرحی کاربردی را اجرا کرده اند. برای انتخاب جا مجله ای به مکانی که می خواهید آن را قرار دهید دقت کنید.

مطالب بیشتر: رازهای خانه یک طراح در قیطریه تهران در مجله منزل جدید!

جا مجله ای ایستاده

جا مجله ای ایستاده

همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید طراحی خلاقانه، ساده و کاربردی برای جای مجله و روزنامه بکار گرفته شده است که می تواند مناسب سبک مدرن باشد؛ متاسفانه برخی از این طراحی های خاص تولید نمی شود و معمولا باید فرد و یا گروهی را پیدا کنید که سفارشی برای شما بسازد. از سمتی حواستان باشد! اگر محدودیت فضا ندارید به فکر جا مجله ای ایستاده باشید که مبادا دست و پا گیرتان شود.

مطالب بشتر: یک کلنگی مدرن در تهران، خانه رویایی مهدیه و علی در مجله منزل جدید!

استند مجله فلزی مشکی

استند مجله و نشریات

استند مجله یکی از ابزارهای کاربردی در دنیای نشریات و ارگان های اداری است؛ اما با توجه به سبک و طرح هایی که در بازار تولید می شود، ممکن است برای اتاق کار شخصی تان به عنوان یک نظم دهنده، بکار بیاید. 

جا مجله چوبی

 

جا مجله چوبی

جا مجله ای روی میز کار

جا مجله ای برای میز کار

اگر شما هم به دنبال یک نظم دهنده برای کتاب و مجله های روی میزتان هستید، سعی کنید به دنبال ایده های کاربردی باشید که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق تان باشد؛ در واقع با یک تیر دو نشان بزنید! چراکه آنوقت مجله های شما حکم یک عنصر دکوری را پیدا می کند. اما نکته ای که باید حواستان باشد؛ جا مجله ای برای میزکارتان انتخاب کنید که فضای زیاد اشغال نکند اما اگر میزتان کوچک است از فضای زیر، کنار و روی دیوار که به صندلی میزتان نزدیک باشد، استفاده کنید.

مطالب بیشتر: با شماره 112 مجله منزل مهمان کافه مجید مظفری شوید!

جا مجله ای فلزی

جا مجله فلزی

جا مجله ای فلزی

جا مجله ای فلزی در انواع مختلف دیواری و ایستاده وجود دارد که اگر محدودیت فضا دارید بهترین گزینه انتخابی شما می تواند جا مجله ای دیواری باشد؛ اما چه طرح و نقشی در بازار می توانید پیدا کنید؟ در واقع بعضی از تولید کنندگان طرح های خاص تولید می کنند که متاسفانه در بازار کم است و باید کلی بازارگردی کنید و یا سفارشی تهیه نمایید.

جا مجله ای پلاستیکی کنار مبل

جا مجله پلاستیکی

 

جا مجله ای پلاستیکی

یکی از ارزانترین نظم دهنده هایی که می توانید برای روزنامه و مجله هایتان خرید کنید، جا مجله ای پلاستیکی است؛ در واقع مشابه همان پوشه های محکمی (فولدر) است که در لوازم التحریر ها معمولا وجود دارد؛ البته اگر کمی بگردید، ممکن است تعدادی طرح متفاوت از آن را نیز بیابید.

 

 

برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود از طریق ثبت درخواست می توانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه