پنج فکر بکر برای گذراندن بهتر پنجشنبه ها

پنج فکر بکر برای گذراندن بهتر پنجشنبه ها

تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای گشت و گذار با دوستان و یا خانواده است. افرادی که پنجشنبه‌ها هم تعطیل هستند، به راحتی می­توانند از این روز برای کارهای عقب افتاده، مهمانی و یا تفریح استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال برنامه‌ریزی برای روزهای پنجشنبه هستید؛ در این مطلب از چیدانه، چند ایده برای گذراندن بهتر پنجشنبه‌ها بیان کردیم. با ما همراه باشید.

 

کاغذدیواری آیدی
گذراندن اوقات فراغت در پنجشنبه ها
گذراندن اوقات فراغت در پنجشنبه ها

ایده‌هایی برای گذراندن بهتر پنجشنبه‌ها

داشتن برنامه برای روزهای مختلف هفته؛ به نظم زندگی شما کمک می­کند. پنجشنبه‌ها می‌تواند روز پرباری برای شما باشد که علاوه بر رسیدن به کارهای مهم و در اولویت، بخشی از آن را به تفریح و انجام کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید. بهتر است در ابتدا لیستی از کارهایی که همیشه در ذهنتان است ولی برای انجام آن‌ها اقدامی نمی‌کنید، تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: 9 ایده برای گذراندن ایام عید در خانه!

تماشای فیلم مورد علاقه
تماشای فیلم مورد علاقه

1. فیلم ببینید!

تا عصر پنجشنبه به کارهای مهم‌تان برسید، بعد با خیال راحت فیلم مورد علاقه‌ای که مدت‌هاست در نظر دارید؛ و یا از بین بهترین فیلم‌های جهان یکی را انتخاب و تماشا کنید. برای لذت بیشتر از تماشای فیلم می‌توانید دوستان‌تان را دعوت کنید. به جز این می‌توانید فیلم‌هایی که در سینماها در حال اکران هستند را بررسی کنید و یکی از جذاب‌ترین آنها را انتخاب کنید. رفتن به سینما با خانواده و یا چندتا از دوستان که اهل تماشای فیلم هستند می‌تواند جذاب باشد.

 

کتاب مورد علاقه خود را بخوانید.
کتاب مورد علاقه خود را بخوانید.

2. مطالعه کنید.

پنجشنبه می‌تواند نوبت مطالعه‌ی کتابی که مدتهاست در قفسه کتاب‌ها به شما چشمک می‌زند، باشد. اگر اهل مطالعه‌ باشید؛ می‌توانید بخشی از روز پنجشنبه‌تان را صرف خواندن کتاب کنید. برای اینکه از زمان‌تان لذت بیشتری ببرید؛ چای یا قهوه را فراموش نکنید.

مطلب پیشنهادی: دانلود رایگان کتاب صوتی، بهترین سرگرمی برای این روزها

 

گردش با خانواده
گردش با خانواده

3. بیرون بروید.

یکی از ایده‌های عالی برای گذراندن پنجشنبه؛ برنامه‌ریزی برای رفتن به جایی است که مدتهاست در نظر دارید بروید. مثلا می‌توانید نهار یا شام پنجشنبه را در رستوران مورد علاقه‌تان و با خانواده یا دوستانتان صرف کنید. یا رفتن به موزه ‌شهرتان ایده‌ای عالی برای روز پنجشنبه است. همچنین می‌توانید همراه با فرزند خود به یکی از پارک‌های شهر که تا به حال نرفته‌اید بروید و از بازی با کودکتان لذت ببرید.

 

رسیدگی به گیاهان خانگی
رسیدگی به گیاهان خانگی

4. کارهای مورد علاقه‌تان را انجام دهید.

مدت‌هاست می‌خواهید به گل و گیاهانی که در خانه دارید رسیدگی کنید، ولی فرصت نمی‌کنید. از دکوراسیون و چیدمان خانه خسته شده‌اید و یک روز زمان لازم دارید تا با کمی تغییر در دکور منزل، حال و هوای تازه‌ای به آن بدهید. اهل نقاشی کردن هستید ولی شرایط کاری‌تان شما را از این علاقه دور کرده است. همه این کارها را می‌توانید با برنامه‌ریزی برای پنجشنبه‌ها انجام دهید و از لحظه‌های فراغت خود لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی: ساخت تقویم رومیزی، یک سرگرمی جذاب برای روزهای تعطیل!

 

دورهمی با دوستان
دورهمی با دوستان

5. دورهمی با دوستان را فراموش نکنید.

اگر از معاشرت و گشت و گذار با دوستانتان لذت می‌برید؛ روز پنجشنبه می‌توانید قرارهایی با دوستانتان ترتیب بدهید. صحبت کردن در مورد علایق و مسائل روزمره و یا کتابی که به تازگی خوانده‌اید می‌تواند روز شما را پربار کند.

مطلب پیشنهادی: این 15 بازی دسته جمعی بهترین جایگزین‌های مافیا هستند.

کلام آخر:

در این مطلب 5 ایده برای گذراندن بهتر پنجشنبه‌ها بیان کردیم. به جز این موارد؛ کارهای زیادی وجود دارد که با انجام آنها می‌توانید روزی جذاب داشته باشید. رفتن به طبیعت، پیاده روی در شهر، رفتن به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان، دوچرخه سواری، خرید، دیدن پدربزرگ و مادر بزرگ و… کارهایی است که یک پنجشنبه‌‌ی عالی برایتان می‌سازد.

 

مطالبی که چیدانه به شما معرفی می‌کند:


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه