Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون رنگ کرم در خانه گرم و صمیمی فرزانه و همسرش

به قلم: مهسا پوررضا

اکثر ما انسان ها به دلیل حس دلبازی ای که از رنگ سفید دریافت می کنیم و یا عادتی که به استفاده همیشگی این رنگ در خانه هایمان داریم، تمایل زیادی در استفاده از آن داریم. غافل از اینکه همین رنگ می تواند اصلی ترین دلیل در یکنواختی و کسالت آور شدن محیط خانه شود.یکی از بهترین رنگ‌های جایگزین سفید، رنگ کرم است که از نظر روحی می‌تواند افراد علاقه‌مند به رنگ سفید را قانع کند. رنگ کرم به دلیل اینکه، درخشندگی رنگ سفید را ندارد و مقداری مات است، می تواند با تمام رنگ‌ها هارمونی زیبا و موزونی ایجاد کند.با توجه به رنگ کرم در دکوراسیون داخلی در این مقاله از تورچیدانه به خانه ای گرم و صمیمی با دکوراسیون رنگ کرم می پردازیم.

 دکوراسیون رنگ کرم

خانه گرم و صمیمی فرزانه با دکوراسیون رنگ کرم 

دکوراسیون کرم ،با توجه به پتانسیل بالایی که برای هماهنگ شدن با انواع رنگ ها و سبک های دکوراسیون داخلی دارد، گزینه ای پرطرفدار برای استفاده در منازل به شمار می رود. رنگ کرم را در دکوراسیون مینیمال گرفته تا سلطنتی می توان مشاهده کرد. دلیل این امر خنثی بودن رنگ کرم و توانایی آن برای هماهنگی با طیف گسترده ای از رنگ هاست. رنگ کرم به علت ترکیبات زرد گرما و صمیمیت خاصی را به صورت غیر مستقیم القا می کند که از مهم ترین دلایل انتخاب زوج جوان محسوب می شود.

سرویس خواب بالسا
ورودی بالکن

مشخصات کلی منزل

  • تعداد افراد ساکن: 3 نفر
  • شغل صاحب خانه (زن، شوهر یا هر دو): آزاد
  • موقعیت (شهر و محله): بیرجند
  • متراژ فضا: 160 متری
  • سال ساخت: 95
  • ملک شخصی یا اجاره ای:شخصی
  • تعداد اتاق خواب: 3
  • تعداد سرویس بهداشتی: 2
  • سبک دکوراسیون: بوهو
  • رنگ های غالب: کرم و سبز
مکمل کرم رنگ در دکوراسیون با گیاهان آپارتمانی

مکمل کرم رنگ در دکوراسیون با گیاهان آپارتمانی 

 به گفته صاحب خانه، برای اینکه طراحی داخلی، دل افراد را نزند، و چشم آن ها را خسته نکند، نمی توان تنها از یک رنگ در محیط استفاده کرد. بنابراین لازم است با ترکیب انواع رنگ در دکوراسیون آشنایی داشته باشید. خصوصا اگر بحث طراحی داخلی خانه مطرح باشد. باید به تاثیر روانی ترکیبات رنگی توجه ویژه ای داشت. رنگ کرم را هم می توان با دسته رنگ های روشن ترکیب نمود و هم می توان از ترکیب آن با رنگ های تند و پرانرژی بهره مند شد. برای مثال در ترکیب رنگ کرم با رنگ هایی همچون آبی و سبز، هم می توان از سبز و آبی کم رنگ استفاده کرد و هم می توان از سرمه ای و سبز یشمی بهره برد. در اینجا از گیاهان آپارتمانی جهت ترکیب سبز با کرم استفاده شده است.

رنگ کرم در دکوراسیون پذیرایی

رنگ کرم در دکوراسیون پذیرایی

برای دکوراسیون اتاق پذیرایی از نظر صاحبان خانه، باید در انتخاب ترکیبی که با کرم به کار می برید، اول ویژگی های محیط را بررسی نمایید. ابعاد خانه، میزان نور ورودی از پنجره ها، آب و هوا و اقلیم منطقه و در نهایت سلیقه افراد، فاکتور هایی هستند که در هنگام انتخاب ترکیب رنگ باید در نظر گرفته شوند. اما به طور کلی رنگ های سبز، بنفش، آبی، صورتی، زرشکی، قهوه ای و حتی مشکی هماهنگی زیبایی با رنگ کرم دارند. البته به شرطی که کرم در اجزای غالب محیط استفاده شود. دکوراسیون کرم طلایی، دکوراسیون کرم سبز و دکوراسیون کرم قهوه ایی از انتخاب های عالی است که می توانید در دکوراسیون خود استفاده کنید. که در این خانه از ترکیب کرم و سبز استفاده شده است.

مطالب بیشتر: دکوراسیون کرم طوسی، زیبایی خانه نادیا با دو گل‌پسر!

ترکیب مبل کرم با رنگ سفید

ست کردن مبلمان کرم با رنگ سفید یکی از شیک ترین ترکیب ها محسوب می شود و  این دو رنگ به راحتی باهم ست می‌شوند. زوج جوان برای ست کردن مبلمان کرم‌رنگ با سفید از کوسن‌های سفیدرنگ، پرده سفید، میز مبل سفید، فرش با زمینه سفید و کرم و دیگر اکسسوری ها استفاده کرده اند.

مطلب بیشتر: کوسن برای مبل کرم، رنگ‌های شاد برای زمینه خنثی

دکوراسیون رنگ کرم با سبک بوهو

دکوراسیون رنگ کرم با سبک بوهو 

اگر اهل رنگ و طرح و خانه ای پر از حس جریان زندگی و گرمی هستید، از نظر صاحبان خانه، پس سبک بوهو همان سبک دوست داشتنی شماست.سبک بوهو همیشه پر است از رنگ های مختلف، ولی رنگ غالب این سبک عموما رنگ های گرم را شامل می شود. رنگ های کرم و قهوه ای بیشتر در زمینه قرار می گیرند. رنگ های سبز،یشمی و… در تزیینات و مبلمان .الگوهای متنوعی در این سبک در غالب صنایع دستی به چشم می خورند. مانند کوسن های متنوع. استفاده از گیاهان مختلف مخصوصا کاکتوس روح تازه ای به فضایی با سبک بوهو می دهند.متریال هایی که در خانه ای به سبک بوهو می بینید هم به همان تنوع رنگ هاست، چوب، حصیر و…

مطالب بیشتر: 

نقطه کانونی در خانه زوج جوان 

اگر با مفهوم نقطه کانونی در دکوراسیون آشنایی داشته باشید یکی از بهترین روش ها برای بکار بردن آینه در کوراسیون داخلی همین روش است. وقتی به اتاقی وارد می شوید، اولین چیزی که به چشم تان می خورد همان نقطه کانونی اتاق است. این نقطه می تواند یک دکوری جذاب و لوکس باشد یا یک دیوار خالی و بدون استفاده. زوج جوان با شناسایی این نقطه آینه ای ساده و مینیمال را در آن قسمت قرار داده و با چیدمان گلدان هایی متناسب با دکوراسیون رنگ کرم بقیه قسمت ها را تزیین کرده اند.

مطالب بیشتر: آینه های تمام قد، در این 30 مدل خودتان را زیباتر ببینید!

استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون

استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون 

به گفته صاحبان خانه یکی از دلایل مهم انتخاب این منزل داشتن پنجره های نور گیر  و بهره گیری از نوز طبیعی بوده است. به همبن منظور از پرده های نازک برای بهره مندی هر آنچه بیشتر و استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون استفاده کرده اند. روشن کردن خانه به وسیله ی نور طبیعی باعث بزرگتر و جادار تر به نظر رسیدن فضا می شود.

مطالب بیشتر: 

دکوراسیون تراس، گوشه دنج خانه

دکوراسیون بالکن، گوشه دنج خانه 

در خانه گرم و صمیمی زوج جوان بالکن گوشه دنج خانه محسوب می شود. که به بهترین نحو از فضای داخلی آن استفاده شده است. چیدمان چند تشک بر روی پایه چوبی، استفاده از گلدان و حصیر جهت جلوگیری از دید و بهره بری از نور ترکیبی زیبا به دکوراسیون بالکن خانه بخشیده است.برای داشتن یک فضای دنج و دل‌نشین در ایوان منزل خود باید مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از این قسمت منزل خود ببرید، توجه داشته باشید که خیلی از خانه ها ایوان ندارند پس اگر خانه‌ی شما ایوان دارد، به نحو احسن از آن استفاده کنید. مثلا شما می‌توانید در ایوان خود از مبلمان با کوسن‌ها یا بالش‌های راحت استفاده کنید و برای چیدمان وسایل دکوری از وسایل قدیمی بهره ببرید و همین‌طور استفاده از گل و گیاه، نورپردازی مناسب، گذاشتن باربیکیو، استفاده از رنگ‌های متفاوت و خیلی موارد دیگر ایوان خود را به گوشه دنج منزل خود تبدیل نمایید.

مطالب بیشتر: 

رنگ کرم در دکوراسیون

کلام آخر

دکوراسیون هر خانه با توجه به سلیقه افراد خانه انتخاب شده و چیده می شود. رنگ و سبک از موضوعات اصلی به شمار می آیند. انتخاب رنگ نقش مهمی در چیدمان خانه ایفا می کند. کرم، رنگی بی‌پایان است که می‌تواند به دکوراسیون منزل روحی تازه بدمد. در زندگی، برای جالب کردن وسایل به تضاد رنگی نیاز است ولی در عین حال استفاده از یک رنگ کلی به صورت درست یک هنر محسوب می شود، در این مقاله به خانه گرم و صمیمی با دکوراسیون رنگ کرم پرداختیم که یکی از نمونه های به کارگیری رنگ کرم در دکوراسیون به شکلی شیک و زیبا محسوب می شود. 

شما هم می توانید برای شرکت در تورهای خانه گردی چیدانه، تصاویر منزل زیبای خود را به شماره تلگرام 09388547140 ارسال کنی

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه