Chidaneh.com placeholder image

انتخاب کاغذ دیواری، بهترین لباس خواب برای اتاق خواب مجلل شما !

به قلم: نجمه مهران پور

وقتی تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه مان می گیریم، اولین گزینه ای که به ذهن اکثر ما می رسد، تهیه ی لباس جدید برای دیوارهای اتاقمان است! همان طور که یک لباس خوب و مناسب، شما را زیباتر نشان می دهد و حتی حس شما را نسبت به خودتان بهتر می کند، انتخاب یک کاغذ دیواری جدید هم، به شرطی که اصولی و با مشورت متخصصین این حوزه، همراه شود، زیبایی دکوراسیون منزلتان را صد چندان خواهد کرد.

کاغذ دیواری آیدی، از برندهای بنام در زمینه ی کاغذ دیواری است، که با تنوع طرح و محصولات و راهنمایی های متخصصین هنگام خرید، مسیر انتخاب بهترین گزینه را برای شما هموار می سازد.

چوب و هنر

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری را در هر جایی که از حضور آب و رطوبت خبری نباشد، می توانید به کار ببرید. همه ی ما دوست داریم نشیمن و پذیرایی مجللی داشته باشیم. پیش از این، در مورد انواع طرح های کاغذ دیواری مناسب برای این فضا و نکات مهم هنگام خرید، با هم صحبت کرده ایم. اما آیا تا به حال، به داشتن یک اتاق خواب مجلل هم فکر کرده اید؟!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح داماسک
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری گلدار ریسه ای
diamondکاغذ دیواری آیدی

اتاق خواب از خصوصی ترین فضاهای خانه است. اتاق خواب شما، محل استراحت و آرامش شماست؛ جایی که قرار است استرس ها و خستگی های روزمره را از شما دور کند و به خوابی شیرین و آرام دعوتتان کند. پس لایق بهترین دکوراسیون و زیباترین کاغذ دیواری است!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری گلدار ریسه ای
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری مناسب اتاق مستر

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق مستر(اتاق خواب اصلی)، قبل از هر چیز، به تناسب آن با سرویس خوابتان، توجه کنید. اگر هارمونی لازم، میان طرح و رنگ کاغذ دیواری، با سرویس خواب، وجود نداشته باشد، ناخوداگاه ایجاد هرج و مرج بصری کرده وحتی ممکن است به انتخاب سرویس خوابتان هم شک کنید!

[[nid:130361]]

اگر از فضای اتاق خوابتان انتظار تمرکز و آرامش دارید، بهتر است به فکر طرح های ساده و تم رنگی خنثی در کاغذ دیواری باشید. به طور کلی طرح های شلوغ را خصوصا در اتاق خواب با احتیاط انتخاب کنید؛ انرژی و حرکتی که لابه لای پیچ و خم طرح های شلوغ کاغذ دیواریست، فضا را پویا کرده و احساس سکون و آرامش را کاهش می دهد، در نتیجه فضا را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهد.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن کلاسیک
diamondکاغذ دیواری آیدی

اگر یکی از این طرح های پر نقش و نگار دلتان را برد و آن را انتخاب کردید، پیشنهاد می کنم آن را روی یک دیوار کانونی نصب کرده، وجوه اطراف آن را با کاغذی از همان تم رنگی، اما با طرح ساده بپوشانید. معمولا دیوار پشت تخت را، به عنوان دیوار کانونی(اصلی) و سایر دیوار ها را، فرعی انتخاب میکنیم. اگر تصمیم گیری برایتان سخت است، نگران نباشید؛ متخصصین و مشاورین کاغذ دیواری در آیدی دکور، شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد و به شما خواهند گفت چه کاغذ دیواری بخرید، بهتر است.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح داماسک
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری برای اتاق مهمان

اتاق مهمان و اتاق پذیرایی، به نوعی با هم در ارتباط اند. نه اینکه بخواهید دقیقا کاغذ دیواری های یکسان در هردو استفاده کنید، اما به لحاظ ارتباط کاربری، بهتر است تم رنگی مشابهی با پذیرایی، در این اتاق لحاظ کنید. طرح داماسک، یکی از محبوب ترین طرح های مناسب این فضاست و اتاقی شیک و لاکچری برایتان خواهد ساخت!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح داماسک
diamondکاغذ دیواری آیدی

سعی کنید با مشورت فروشنده و افراد باتجربه در زمینه ی فروش، طرحی را انتخاب کنید که عامه پسند باشد و از انتخاب طرح های خاص، که با هر سلیقه ای جور در نمی آیند، بپرهیزید.

[[nid:125760]]

اتاق نوجوان با کاغذ دیواری جذاب 

انتخاب کاغذ دیواری برای این اتاق را با رعایت تناسبات رنگی دکوراسیون و حتما با مشورت فرزندتان، انجام دهید. از آن جا که نوجوان، برهه ی سنی خاص و متفاوتی را تجربه می‎کند، علایقش در محدوده ی کودکی و بزرگسالی نوسان دارد؛ پس احتمالا نکاتی برایش اهمیت دارد که شما به آن فکر هم نمی کنید!

کاغذ دیواری راه راه، جلوه ای منحصر به فرد به دکوراسیون منزل شما می دهد!

[[nid:125764]]

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح خاص
diamondکاغذ دیواری آیدی

پسرها در این سن، معمولا به سراغ رنگ های تیره و طرح های اسپورت می روند، دخترها اما به رنگ های شاد و جیغ گرایش بیشتری نشان می‎دهند. طرح های هندسی و جئومتریک هم گزینه های خوبی می توانند باشند.

کار را به کاردان بسپارید!

و از نظرات متخصصین آیدی دکور در زمینه ی انتخاب مناسب ترین و زیبا ترین کاغذ دیواری بهره مند شوید!

در مورد کاغذ دیواری بیش تر بخوانید :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه